loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 114 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

عوارض جانبی ایبوبروفن از نظر شدت بیشتر از آسپیرین است

 

هر دارویی که مصرف می کنیم علاوه بر اثرات مثبتی که دارد عوارض جانبی نیز بر جای می گذارد. برخی از داروها می توانند باعث آسیب معده شوند و مشکلاتی مانند زخم، خونریزی، افزایش اسید معده و غیره بروز کنند.

در این مطلب با چهار داروی آسیب رسان به معده بیشتر آشنا می شویم.

 

آسپیرین
آسپرین به طور گسترده ای در درمان دردها و تب استفاده می شود. این قرص باعث ایجاد زخم های ریز در معده شده و احتمال خونریزی گوارشی را افزایش می دهد. آسپیرین مانع از تولید پروستاگلاندین ها می شود. این مواد که توسط بدن تولید می شوند، در حفاظت از مخاط معده و روده نقش دارند.

 

ایبوبروفن

حسن محمدی بازدید : 179 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)


شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به‌تازگی ۵۰۰ میلیون کاربر به دست آورده و این موضوع بیانگر آن است که افراد زیادی با زبان‌های مختلف در این شبکه‌ی اجتماعی فعالیت می‌کنند و مضامین گوناگون با زبان‌های متفاوت در آن قرار می‌دهند.

همین موضوع باعث شده که اینستاگرام قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. از مدتی دیگر قابلیت ترجمه‌ی متن‌ها به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند مطالب را به زبان خودشان ترجمه کنند.


از چند وقت دیگر دکمه‌ای زیر پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌گیرد که با لمس کردن آن، می‌توان متن‌های ترجمه شده را خواند. اینستاگرام در این‌باره گفته:” از این ماه دکمه‌ی ترجمه را در زیر پست‌ها مشاهده خواهید کرد تا بتوانید مطالبی که به زبان‌های دیگر نوشته شده‌اند را بخوانید. با این ویژگی می‌توانید از تمام اتفاقات باخبر شوید.” این ویژگی هنوز به شبکه‌ی اینستاگرام اضافه نشده و کم‌کم در طول یک ماه آینده در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. البته باید این برنامه را بروزرسانی کنید.


لازم به ذکر است که این قابلیت در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک هم وجود داشت و کاربران می‌توانستند مطالب مختلف را به زبان خودشان ترجمه کنند.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

حسن محمدی بازدید : 165 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

 میزان غلظت خون برای حفظ سلامت اهمیت دارد. اگر خون به آسانی لخته شود ناراحتی‌هایی مانند حمله قلبی را به وجود می آورد و در صورت لخته نشدن خون، ناراحتی‌هایی مانند مشاهده خون در ادرار، خون دماغ، خون ریزی شدید در دوران قاعدگی را به همراه دارد. اگر خون به اندازه کافی لخته نشود و فرد نیاز به عمل پیدا کند یا در حادثه‌ای مجروح شود، با از دست دادن خون بیش از حد با مشکل جدی رو به رو خواهد شد.

یک نوع رقیق کننده خون، ماده ای به نام سالیسیلات (Salicylates) است که مانع جذب ویتامین K در بدن می شود. ویتامین K نقش مهمی در لخته شدن خون در بدن دارد. یکی از معروف‌ترین رقیق کننده‌های خون آسپرین است اما بیشتر مواد غذایی مانند طعم‌دهنده‌ها و مواد نگه‌دارنده نقش سالیسیلات را دارند. مواد غذایی که سرشار از این ماده است شامل ادویه، میوه، میوه خشک، میوه مغزدار، مواد طعم‌دهنده و نگه‌دارنده است.

 گیاهان و ادویه‌های سرشار از سالیسیلات

حسن محمدی بازدید : 166 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

دوز وارفارین در بزرگسالان ، کودکان  و شیرخواران  متفاوت است .  در بزرگسالان دوز اولیه به میزان ۱۰-۵ میلی گرم در روز به مدت ۴-۲ روز و در کودکان و شیرخواران به میزان  mg/kg2.-1.  در روز به مدت ۴-۲ روزمی باشد

ولی میزان دوز دریافتی وارفارین توسط بیمار بر اساس آزمایش PT   و INR انجام میشود .

وارفارین که نام اصلی آن warfarin  sodium  می باشد به عنوان یکی از داروهای ضد انعقاد و از مشتقات کومادین ،جنبه درمانی متعددی را دارا می باشد . اسامی تجارتی آن شامل کومادین ، سوفارین ،وارفیلین و marevan  میباشد.  ولی اکثرا با نام ‍‍ژنریک تحت عنوان وارفارین شناخته می شود .

اشکال دارویی :  به شکل قرصهای ۲٫۵ و ۵ میلی گرم می باشد و فقط به شکل خوراکی وجود دارد.

مکانیسم اثر ، جذب و دفع :

حسن محمدی بازدید : 147 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

 

در این ترفند مشکل داشتن چنداکانت در صفحه اینستاگرام برای کاربران آیفون حل شده است.

برخی کاربران، اکانت‌های متعدد اینستاگرام دارند. اکانت‌هایی جداگانه برای استفاده‌های شخصی، کاری، تبلیغاتی و غیره. استفاده هم‌زمان از چند اکانت اینستاگرام مشکل همیشگی این کاربران بوده است. در سیستم‌عامل اندروید، برنامه‌های جانبی برای استفاده هم‌زمان از چند اکانت وجود داشت اما کار برای کاربران آی‌فون مشکل‌تر بود چرا که برنامه‌های زیادی برای کمک به آن‌ها در اپ استور پیدا نمی‌شد.

 

آن‌ها مجبور بودند برای تغییر اکانت، بارها عملیات خارج و وارد شدن (Log Out و Log In) را تکرار کنند. اما اینستاگرام بالاخره این مشکل را حل کرد.

 

نحوه کار:
وارد برنامه شوید و مانند عکس زیر به قسمت پروفایل بروید.


حسن محمدی بازدید : 187 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

داشتن یک کسب و کار موفق به روش آقای برانسون

 

کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است.


نخستین سرمایه گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز (Student) بود. برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده است. برآورد شده است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده است.

 

سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است که شهرتش را مدیون موفقیت عظیم گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان چندین و چند شرکت در سراسر دنیاست.ثروت آقای برانسون بیش از ۴٫۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

در ادامه مطلب به پنج نکته از ریچارد برانسون برای شروع یک کسب و کار موفق، می پردازیم:

حسن محمدی بازدید : 207 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

تغییرات کوچک و ساده معمولاً بهترین راه برای پیش رفتن هستند

 

وقتی می‌خواهید چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید، به نظر سخت می‌آید. چه ۲۵ کیلو کم کردن از وزنتان باشد، چه تغییر کار، شروع یک بیزنس جدید یا خانه‌تکانی، خودتان می‌دانید که باید این تغییر را انجام دهید ولی شروع کردن خیلی سخت است.

 

چیزی که باید بدانید این است که لازم نیست از همان ابتدای کار تغییراتی بزرگ ایجاد کنید. تغییرات کوچک و ساده معمولاً بهترین راه برای پیش رفتن هستند چون پایدار و قابل‌کنترل‌اند و بعد از کمی تلاش برای آنها زود خسته نخواهید شد.

۱. ساعتتان را نیم ساعت زودتر کوک کنید.

حسن محمدی بازدید : 138 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

آزمون‌های‌ تشخیصی‌ بیماری آمبولی شریانی می‌تواند شامل‌ آرتریوگرافی‌ باشد

 

شرح بیماری آمبولی شریانی
ترومبوز بیماری آمبولی شریانی عبارت است از تشکیل لخته خونی در یک شریان (ترومبوز) که ممکن است به اعضای دور دست برود (آمبولی ). شریان های بزرگ یا کوچک را در هر نقطه از بدن ، به ویژه شریان های گردن یا شریان هایی که به مغز، روده ، اندام های فوقانی یا کلیه می روند، درگیر می کند.

 

علایم‌ شایع‌ بیماری آمبولی شریانی:
بسته‌ به‌ مكان‌ استقرار آمبولی شریانی، موارد زیر رخ‌ می‌دهند:
 روده‌: درد شكمی‌، تهوع‌، استفراغ‌ و شوك‌
 مغز: كوری‌ موقت‌، مشكل‌ در تكلم‌، فلج‌ نسبی‌، كاهش‌ شنوایی‌، سردرد و گیجی‌
 اندام‌ها: درد در اندام‌ فوقانی‌ یا ساق‌ بعد از ورزش‌ (با استراحت‌ فروكش‌ می‌كند)؛ ضعف‌، كرختی‌، سوزن‌ سوزن‌ شدن‌ و احساس‌ سوزش‌؛ ضعف‌ یا فقدان‌ نبض‌ بعد از محل‌ انسداد جریان‌ خون‌. این‌ علام‌ با استراحت‌ فروكش‌ می‌كنند.

 

علل‌ بیماری آمبولی شرییان:

حسن محمدی بازدید : 182 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

تومور مغزی رشد یک توده غیرطبیعی در مغز است

 

تومور مغزی رشد یک توده غیرطبیعی در مغز است که امکان دارد خوش‌خیم یا بدخیم باشد یا به عبارتی نوعی نئوپلاسم داخل‌جمجمه‌ای سخت و تو پُر، و یا یک تومور (رشد غیر طبیعی سلولی)، در داخل مغز و یا کانال مرکزی نخاع است.

 

 تومور مغزی بدخیم و خوش خیم؟
تومورهای مغزی به دو نوع خوش خیم و بدخیم تقسیم می‌شوند.
تومورهای خوش‌خیم مغزی دارای سلول‌های سرطانی نیستند. معمولا تومورهای خوش‌خیم قابل برداشتن هستند و به ندرت دوباره رشد می‌کنند. سلول‌های تومورهای مغزی خوش‌خیم به ندرت بافت‌های اطراف خود را مورد هجوم قرار می‌دهند و به دیگر قسمت‌های بدن گسترش نمی‌یابند.
سردردهایی که هنگام صبح بر شدت آنها افزوده می شود، سرفه های شدید، تقلای بیش از اندازه به هنگام خواب و حالت تهوع از مهم ترین عواملی هستند که می توانند احتمال ابتلا به تومور مغزی را نشان دهند

حسن محمدی بازدید : 202 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

 ماه رمضان فرصت بی‌نظیر و فصل بندگی است

 

خداوند در قرآن دو دشمن را برای انسان معرفی کرده که عبارت از دشمن درونی به نام خواهش‌های نفسانی و دشمن بیرونی به نام ابلیس یا شیطان است

 ماه رمضان فرصت بی‌نظیر و فصل بندگی است. ماهی که در آن شرایط برای بندگی به طور کامل فراهم است و انسان می‌تواند در این ماه برای کسب تقوا تلاش کند. فرصتی که در آن شیاطین در بند هستند و انسان آزادانه می‌تواند به تربیت و تزکیه نفس بپردازد. نویسنده در مطلب حاضر چرایی و چگونگی این فرصت بی‌نظیر برای بندگی را براساس آموزه‌های قرآن تبیین کرده است.
***

ویژگی‌ها و توانایی شیاطین

حسن محمدی بازدید : 179 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

 بارها در کلینیک و یا حتی در میهمانی  و تاکسی، با این صحنه مواجه شده ایم که طرف مقابل سرش را به طرفمان خم کرده و با خجالت و بعد از آن که چند بار به طور رسمی عذر خواسته با صدایی لرزان مشکل خود را این طور بیان کرده که آقای دکتر، مدتی است از اختلال تعوظ رنج می برم .وقتی موضوع را برایش توضیح می دهی، مخصوصاً این که شیوع و فراوانی آن را بیان می کنی و این که در اغلب موارد می توان به خوبی این مشکل را برطرف نمود، چنان نفس راحتی می کشند که گویی محبوسی را نوید رهایی داده باشند و هر بار با خود می اندیشم گناه و قصور رنجی که خانواده ها از عوارض مستقیم و غیر مستقیم این مشکل می برند بر ذمه چه کسانی است؟!

اختلال نعوظی یکی از شایع ترین اختلالات جنسی مردان به شمار می رود. آمار دقیقی از فراوانی آن در جامعه در دسترس نیست. اما برآوردها نشان می دهد بیش از یک سوم مردان در طول عمر خود، آن را تجربه می کنند. گرچه با افزایش سن شیوع آن نیز بالاتر می رود اما غالب مراجعین به کلینیک ها را مردان جوان تشکیل می دهد.

اختلال نعوظی به صورت ناتوانی در به دست آوردن و یا حفظ سفتی آلت تناسلی درحین مقاربت تعریف می شود. این مشکل می تواند در طول عمر فرد به صورت همیشگی بوده و یا آن که اکتسابی باشد. از طرف دیگر این مشکل می تواند فراگیر و یا موقعیتی باشد. این اختلال می تواند ناشی از عوامل روانشناختی و عوامل جسمانی ـ روانی باشد.

حسن محمدی بازدید : 157 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

ریشه شیرین بیان برای درمان زخم اثنی عشر و معده اثرات مفیدی دارد

 

بنا به گفته یک مشاروه گیاهان دارویی، «شیرین بیان» برای سلول‌های سرطانی اثر مهارکنندگی دارد و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. همچنین برای درمان سرماخوردگی، سرفه و آنفلونزا اثرات مفیدی دارد.

مشاور پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی، گفت: شیرین بیان گیاهی از خانواده نخود است که در تمام مناطق رویشی هیرکانی، ارسبارانی، ایران و تورانی و زاگرسی می‌روید. ساقه این گیاه برافراشته، علمی با برگ‌های مرکب است که اغلب از یازده برگچه بیضی با حاشیه‌ای صاف تشیکل شده و گل‌های آبی یا مایل به بنفش دارد.

حسن محمدی بازدید : 172 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

علت میکروب معده، غذا، آب یا ظرف آلوده می باشد

 

هلیوباکتری یا میکروب معده، نوعی باکتری معده است. این موجودات ذره بینی می توانند وارد بدن شما شده و در دستگاه گوارش زندگی کنند. پس از چندین سال، باعث به وجود آمدن زخم معده یا زخم بخش بالایی روده کوچک می شوند.

 

برای برخی از افراد، عفونت ناشی از هلیوباکتر پیلوری باعث ابتلا به سرطان معده می شود. عفونت معده ناشی از میکروب معده (باکتری معده) شایع است. در حدود دوسوم جمعیت جهان این باکتری را در بدن خود دارند. برای اغلب افراد، این باکتری باعث به وجود آمدن زخم یا علائم دیگر نمی شود. در صورتی که این باکتری مشکلاتی را برای شما فراهم کرد، داروهایی وجود دارد که باعث کشتن این میکروب ها و کمک به التیام درد و زخم می شوند. با دسترسی بیشتر افراد به آب سالم و بهداشت، افراد کمتری نسبت به قبل به این باکتری معده مبتلا می شوند.

حسن محمدی بازدید : 178 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)
مناجات محمدی
گلیب درگاهیوه سائل الهی
اولااهدافینه نائل الهی
مرادین ایله سن حاصل الهی
عنایتین اولا کامل الهی
الهی یاالهی یا الهی
اولوب هادی منه نورون الهی
آز ایلدیم بو دنیاده گناهی
اولوبسان بنده وین دائم پناهی
اولوب مرحمتون شامل الهی
 الهی یاالهی یا الهی
گناهیم وار اگر ای حی ومنان
انابت ایلدیم رحیم و رحمان
اوزون ایله منه یاری فراوان
گناهلاریم اولا زایل الهی
الهی یاالهی یا الهی
اورکده وار یقین نور هدایت
اولوب چون عاشق اهل ولایت
اوزون ایله منه دائم عنایت
بیر آن دیل اولمویا غافل الهی
الهی یاالهی یا الهی
رهین منتین اولوب خلایق
چوخالیب چون سنه هرآن علایق
عملیم اولمویوب آللهه لایق
اوزوم چون اولمادیم قابل الهی
الهی یاالهی یا الهی
بیلورم ای الهی وارگناهیم
اولوب آزچوخ منیم چون اشتباهیم
دیلمده وار منیمده سوز وآهیم
الهی یاالهی یا الهی
عملیم هرنه وار اونا علیم سن
یقینیم وار الهی سن کریم سن
همی غفاریسن مولا رحیم سن
الهی یاالهی یا الهی
ائدیب فائز اگرچه چوخلی عصیان
بیلورسن کی اولوب لیکن پشیمان
اونی عفو ایله سن ای حی ومنان
بغیشلنوب اولا راحل الهی
الهی یاالهی یا الهی
حسن محمدی بازدید : 174 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

مناجات نامه

ایله عنایت منه رب جلیل

    انت الهی انا عبد الذلیل

درگهیوه اولموشام آللاه دخیل  

   انت الهی انا عبد الذلیل

آنلامادیم ایلدیم  آللاه گناه  

  بیلمه میشم ایله میشم اشتباه

توبه ائدیب من سنه گتدیم پناه 

   توبه ائدن انسانا اولدون کفیل

 انت الهی انا عبد الذلیل

درگهیوه اوز گتورر بنده لر 

   توبه ائدر عاقل اولان زنده لر

واردی امیدی سنه شرمنده لر  

  چوخلاری اولدو بیلوسن منفعل

 انت الهی انا عبد الذلیل

توبه ائده عاصی اولانلار اگر

    رحمتیوه نائل اولار سربه سر

توبه ائدن بنده وه قیلدین نظر   

 واردی اونا سایسان اگر مین دلیل

 انت الهی انا عبد الذلیل

سیّأتیم ائتدی منی رو سیاه   

 گتدی وجودیمده هرآن سوز وآه

ایله میشم توبه الان ای الاه 

   عفو ائده سن سن منی اولدون وکیل

 انت الهی انا عبد الذلیل

بیز بیلریک وار بشره رأفتین

عفو ائله مک اودو سنین سنتین

شامل اولور بنده لره رحمتین

علت اودو خلق ائله دین سلسبیل

 انت الهی انا عبد الذلیل

سعی ائله دیم پیرو اولام من سنه

قوردی پاچا لیک شیاطین منه

اولدو آز عامل عمل احسنه

خیر عملیم اولدو الهی قلیل

 انت الهی انا عبد الذلیل

واردی شیاطینده کی بد سیرتی

تولویا رعالمده او لار ملتی

مخلصه چاتمازکی ولی قدرتی

مخلصه قوش سن منی آللاه بو ائیل

انت الهی انا عبد الذلیل

خالق یکتا بیلورم من سنی

پاکلاگیلا منده کی روح وتنی

صاحب ائله خیر عمله سن منی

تا وئره سن بندیه اجر جزیل

انت الهی انا عبد الذلیل

شامل اولور ملت اوچون رحمتین

بنده لره چوخدی هرآن رأفتین 

سایسز حساب سیزبیزه وارنعمتین

بنده لره گلدی هرآن مثل سیل

انت الهی انا عبد الذلیل

واردی قاباقدا بیزه یوم الحساب

عاصی اولان بندیه واردی عذاب

خیّره اوردا وئره جاقسان ثواب

فضلون اولوبدی بیلورم بی بدیل

انت الهی انا عبد الذلیل

ایلدین آللاه کی عنایت منه

آچدین اوزون راه هدایت منه

وئردین همی عشق ولایت منه

نعمتیوین هاموسی اولدو جمیل

انت الهی انا عبد الذلیل

ایله میشم منده اطاعت سنه

ایلدیم آز چوخ کی عبادت سنه

اولمادی قابل بئله طاعت سنه

عفو ائله اولسامدا بیرآز من کسیل

انت الهی انا عبد الذلیل

فائزه آللاه سن اوزون رحم ائله

قویما شیاطین منه قورسون تله

نفسیمه غالب اولا بیلمم هله

گرچه تلاش ایله میشم اللّی ائیل

انت الهی انا عبد الذلیل

https://telegram.me/asadollahmohammadi

حسن محمدی بازدید : 193 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

آب دو دریای همسایه به دلیل وجود نیروی کشش سطحی ترکیب نمی شوند

 

جدایی دو دریا
اقیانوس شناسان به تازگی کشف کرده اند که وقتی دو دریا به هم می رسند با یک دیگر ترکیب نمی شوند آب دو دریای همسایه به دلیل وجود نیروی کشش سطحی ترکیب نمی شوند.

آب دریاهای مختلف غلظت های متفاوتی با هم دارند.و کشش سطحی ایجاد می کنند گویی که دیواره نازکی بین آن دو برپا شده است.

در اقیانوس اطلس جریان آب شیرینی وجود دارد که آن را گلف استیریم می نامند این جریان عظیم از سواحل آمریکای مرکزی حرکت می کند و سراسر اروپا را طی می کند و به سواحل اروپای شمالی می رسد.عرض این جریان 150 کیلومتر و عمقش حدود 800 متر و سرعتش 160 کیلومتر می باشد.و حرارت آن با آبهای اطرافش 10 تا 15 درجه تفاوت دارد و در آنجا هزاران کیلومتر آب وجود دارد که با آبهای اطراف خود مخلوط نمی شوند.و در آنها موجودات زنده هم زندگی می کنند.


این خاصیت در بسیاری از رودخانه ها از جمله رودخانه های کشور خودمان نیز وجود دارد.

حسن محمدی بازدید : 170 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

سورة بقره،‌بزرگترين سورة قرآن است

 

با توجه به اين كه هر سوره، هدف مشخص و معيني را دنبال مي كند و آيات آن، همچون زنجيره اي به هم پيوسته است و سلسله وار در راستاي همان هدف كلي نقش ايفا مي كند، اين مطلب به دست مي آيد كه ممكن است دليل كوچكي يا بزرگي سوره ها از جمله سورة بقره، اتمام سريع بيان و القاي هدف در سوره هاي كوچك و نيازمندي به كلام و گفتار مفصل و وسيع براي رسيدن به هدف و مقصود در سوره هاي طولاني و بزرگ تر باشد. البته مي توان فوايد ديگري را براي كوچكي و يا بزرگي سوره ها بر شمرد مثل تنوع و تسريع يادگيري سوره هاي كوچك به ويژه در ابتداي بعثت كه اغلب مردم خواندن و نوشتن نمي دانستند به راحتي سور كوچك را مي آموختند و حفظ مي كردند.


بنابراين، از آن جا كه سوره هاي طولاني مثل بقره،‌ آل عمران و... در اواخر بعثت نازل شده اند، نسبت به سوره هايي كه در ابتداي بعثت نازل شده اند، طولاني تر و مفصل تر هستند. 
 
پي نوشت:
[1] . طباطبايي،  سيد محمد حسين، قرآن در اسلام، مشهد، انتشارات طلوع، ‌بي تا، ص 183، 186.

حسن محمدی بازدید : 171 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

سردرد مقاربتی، به علت افزایش ناگهانی فشار خون در حین رابطه جنسی بوجود می آید‎

 

اگر شما در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم)، با سردرد مواجه می شوید، ممکن است این سردرد برای شما و یا همسرتان موجب نگرانی و ناراحتی شود، لذا مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم


آیا رابطه جنسی و ارگاسم موجب سردرد می شود؟
متاسفانه چنین سردرد هایی معمولا چند لحظه قبل از ارگاسم یا همزمان با آن و یا چند لحظه بعد از آن بروز می کنند. این نوع سردرد در مردان شایع تر است تا زنان، که همین نکته می تواند مقداری عجیب باشد، زیرا که سردرد بیشتر در زنان شایع است تا مردان.

به نظر می رسد این نوع سردرد، در افراد میگرنی شایع تر است، اما خود این سردرد، جدا از سردرد میگرنیست و به سردرد میگرنی نیز شباهت ندارد. به عنوان مثال، بر خلاف اغلب سردرد های میگرنی، معمولا در هر دو طرف سر بروز می کند و با اختلالات بینایی و تهوع همراه نیستند.
 
این نوع سردرد با نام های مختلفی شناخته می شود از جمله:

حسن محمدی بازدید : 156 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

هلو یکی از بهترین منابع دارای آهن است

 

معروف است به میوه سنگ؛ اما خلاف این نام به نظر خشن و سفت ظاهری زیبا و از آن مهم تر طعمی بی نظیر دارد. صحبت از هلو است، میوه ای خوش آب و رنگ همراه با خواص شگفت انگیز که به دلیل هسته بزرگ درونش میوه سنگ خوانده می شود.

 

بدون شک میان میوه های رنگارنگ تابستانی از نظر خواص هلو در ابتدای صف ایستاده است. میوه ای با ظاهری زیبا و طعمی لذیذ که می تواند توجه هر فردی را به سمت خود جلب کند؛ میوه ای که اگر با ویژگی های اعجاب آورش آشنا شوید قطعاً از فرصت محدود حضورش بیشترین بهره را خواهید برد. به همین خاطر در ادامه بخشی از مزایای این میوه را برای شما می گوییم:

 

پاکسازی کلیه

حسن محمدی بازدید : 297 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن

 

رژیم غذایی برای کاهش وزن 

یک رژیم غذایی برای کاهش وزن که طی سه روز طرحی تنظیم شده است که با این رژیم غذایی 4.5 کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت که باید سه روز دقیقاً از آن پیروی کرد. چهار تا پنج روز رژیم غذایی معمول خود را پیش بگیرید و مجدداً رژیم سه روزه را دنبال کنید.

یک رژیم لاغری بین المللى سه روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن

حسن محمدی بازدید : 153 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

یکی از دلایل سفید شدن رنگ زبان به دلیل یبوست اتفاق می افتد

 

زبان قوی ترین ماهیچه بدن انسان است که در دهان قرار گرفته و به جویدن و هضم غذا کمک می کند. مهم ترین کارکرد این عضو، تشخیص طعم هاست. اما با توانایی حرکت به انواع شکل، به تشکیل صداهای مختلف و صحبت کردن کمک می کند. مهم تر این که اگر در آینه به زبان تان نگاهی بیندازید، می توانید از روی حالت ظاهری به وضعیت سلامت تان پی ببرید.

 

رنگ، بافت و رطوبت زبان از آنچه در درون بدن شما اتفاق می افتد حکایت می کند. به همین دلیل در طب سنتی بسیاری از کشورها، از زبان برای تشخیص بیماری و درمان آن کمک گرفته می شود. شایع ترین عارضه زبان این است که رنگ آن تغییر می کند و به اصطلاح «بار گرفته» می شود. این عارضه می تواند به شکل های مختلف باشد، اما در بیشتر موارد حاد نبوده و می توان با رعایت برخی موارد آن را درمان کرد.

حسن محمدی بازدید : 156 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

زوج‌های خوشبخت، اغلب تهدید‌های احتمالی برای رابطهٔ عاشقانهٔ خود را کوچک می‌شمارند

 

بر اساس یک تحقیق جدید مشخص شده زوج‌هایی که از زندگی خود راضی هستند، اغلب تهدید‌های احتمالی برای رابطهٔ عاشقانهٔ خود را کوچک می‌شمارند و نادیده می‌گیرند.

روانشناسان به شواهدی دست یافتند که نشان می‌دهد زوج‌های عاشق اغلب افراد و مسائلی را که به نوعی برای رابطه‌شان خطر یا تهدید محسوب می‌شوند، نادیده می‌گیرند یا چندان توجهی به آن نمی‌کنند.

حسن محمدی بازدید : 138 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

رابطه جنسی و زناشویی یکی از ارکان های مهم هر زندگی مشترک است

 

رابطه جنسی و زناشویی یکی از ارکان های مهم هر زندگی مشترک است. بهتر است بدانید که بغل کردن فواید بسیاری برای زندگی زناشویی و رابطه جنسی تان دارد.


فواید بغل کردن در رابطه جنسی و زناشویی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

حسن محمدی بازدید : 182 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

همه ما با چگونگی راه اندازی مجدد رایانه ها از منو استارت آشنایی داریم اما این فقط نوک کوه یخ محسوب می شود. روش های بسیار دیگری برای راه اندازی مجدد رایانه وجود دارند که برخی از آنها راحتی و کنترل بیشتر را به کاربر ارائه می کنند.

شما می توانید رایانه خود را با استفاده از یک میانبر ریستارت کنید.

 

رایانه خود را همانند یک حرفه‌ای راه‌اندازی مجدد کنید
شما می توانید یک دوره زمانی مشخص را برای راه اندازی مجدد دستگاه خود مشخص کنید و حتی می توانید انجام روزانه این کار در زمانی مشخص را تنظیم کنید. راه اندازی مجدد رایانه راه حلی برای بسیاری از مشکلات رایانه ها است و از این رو کاربرد بسیاری دارد. در ادامه چند ترفند به منظور راه اندازی مجدد رایانه همانند یک فرد حرفه ای را ارائه می کنیم.

 

استفاده از یک میانبر

حسن محمدی بازدید : 190 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

سیستم ساعت زیستی در بیشتر موجودات زنده وجود دارد

 

ساعت زیستی چیست؟

ساعت زیستی، ساعت زیست‌شناختی، یا ساعت بدن یک چرخهٔ تقریباً 24 ساعته در فرایندهای زیست‌شیمیایی، فیزیولوژیکی، یا رفتاری موجودات زنده، شامل گیاهان، جانوران، قارچ‌ها و سیانوباکتری‌ها است. اختلال در ساعت زیست‌شناختی انسان می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های بسیاری شود.

 

ساعت زیستی حتی زمانی که کاری انجام نمی دهیم و یا توجهی به ساعت نداریم، باز هم بدنمان بر اساس ساعت خود کار می کند. سیستم ساعت زیستی، ریتم بدن ما در شبانه روز را کنترل می کند. به این ترتیب سیستم ساعت زیستی چرخه ای تقریباً 24 ساعته است که  تغییرات جسمی، روانی و رفتاری در آن یافت می شود. برای بسیاری از عملکردها و فعالیت های فیزیولوژیکی ما مانند دمای بدن، هوشیاری، سطوح انتقال دهنده های عصبی و غیره ریتم روزانه وجود دارد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,564
  • بازدید ماه : 6,554
  • بازدید سال : 79,395
  • بازدید کلی : 2,294,157
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند