loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 198 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

در ازدواج موفق تصمیم ها را یک طرفه نمی گیرند

 

خیلی ها وقتی وارد زندگی مشترک می شوند، برایشان سوال های مختلفی درباره ماهیت و درست بودن انتخاب شان پیش می آید.«مجله تایم» به تازگی گزارشی را منتشر کرده که در آن، به 14 نشانه در زوج های موفق اشاره شده است.


14 نشانه زوج های موفق و عاشق


می توانید به راحتی درباره فکرهایتان حرف بزنید
زندگی مشترک زمانی پیشرفت می کند که شما بتوانید با شریک تان به صورت آزادانه و صادقانه حرف بزنید. در این زندگی هر دو نفر احساس می کنند که حرف هایشان شنیده می شود. این ارتباط دو طرفه یکی از پایه های اساسی برای پیشرفت یک رابطه مشترک است.

هر کدام فضای خودتان را هم دارید

حسن محمدی بازدید : 270 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

اختلالات جنسی ناشی از مشکلات آناتومیک در مردان نسبتا شایع است‎

 

اختلالات آناتومیک یعنی یک اختلال در ساختار عضو. مثلا اگر فردی شش انگشت در دست داشته باشد می‌گویند دچار اختلال آناتومیک است. از نظر علم پزشکی آلت تناسلی در مردان می‌تواند اختلالات آناتومیک بسیار زیادی داشته باشد و بعضی از آنها می‌توانند منشا اختلالات جنسی باشند.


اختلالات جنسی ناشی از مشکلات آناتومیک در مردان نسبتا شایع است. مشکلات آناتومیک می‌تواند هم باعث اختلالات جنسی روحی ـ روانی و هم اختلالات جنسی جسمی شوند. از خصوصیات اختلالات جنسی آناتومیک، قابلیت اصلاح‌پذیری آنهاست و می‌توان مشکل بیمار را برای همیشه حل کرد. البته بسیاری از این بیماران با انواع و اقسام داروها بین مطب‌ها و کلینیک‌ها سرگردان هستند؛ غافل از این که آنها نیازی به دارو ندارند و مشکلشان با دارو حل نمی‌شود.

حسن محمدی بازدید : 250 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

زنان در مقایسه با مردان، خودارضایی را در سنین بالاتری شروع می کنند

 

همه چیز درباره خود ارضایی در زنان

خود ارضایی چیست؟
خود ارضائی عبارت است از تحریک دستگاه تناسلی برای بدست آوردن لذت جنسی. در اکثر موارد هر موقع حرف از خودارضایی به میان می آید همه نگاهها معطوف به مردان می شود، ولی خودارضایی در میان خانمها نیز به فور یافت می شود، منتهی خانمها حتی با دوستان نزدیک خود نیز کمتر در مورد این عمل صحبت می کنند.


برخی خانمها مثل مردان حداقل یک بار خودارضایی (Masturbation) را در طول زندگی تجربه کرده اند. اینکه از نظر علمی چه میزان از خودارضائی طبیعی و چه میزان آن غیر طبیعی است، هنوز مشخص نشده است. میزان شیوع خودارضائی میان خانمها بصورت دقیق مشخص نیست، و در نقاط مختلف دنیا متفاوت است.

حسن محمدی بازدید : 198 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

دوران بلوغ برای شما و فرزندتان می تواند دوران سختی باشد

 

دوران بلوغ برای شما و فرزندتان می تواند دوران سختی باشد. فرزند نوجوان تان به غیر از اینکه از نظر جسمی تغییر و تحولاتی پیدا می کند، رشد چشمگیری در تکامل روانی- اجتماعی نیز دارد. خیلی از کارشناسان گوشه گیری ها، نوسانات خلق و خو و سایر تغییرات رفتاری را بخشی از روند طبیعی بلوغ می دانند.

 

دوران بلوغ برای شما و فرزندتان می تواند دوران سختی باشد. فرزند نوجوان تان به غیر از اینکه از نظر جسمی تغییر و تحولاتی پیدا می کند، رشد چشمگیری در تکامل روانی- اجتماعی نیز دارد. خیلی از کارشناسان گوشه گیری ها، نوسانات خلق و خو و سایر تغییرات رفتاری را بخشی از روند طبیعی بلوغ می دانند، اما پژوهشگران دریافته اند که در برخی موارد، این ویژگی ها می تواند نشانگر ارتباط بلوغ با افسردگی باشد.


افسردگی در دوران بلوغ چقدر شایع است؟

حسن محمدی بازدید : 153 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

گریه زنان بین 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشد، اما گریه مردان بین 2 تا 3 دقیقه


چرا گریه می کنیم؟
اینکه اشک از چشمانمان جاری می‌شود، مسئله‌ای کاملا عجیب است. چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ سوال دیگر این است که اساسا چه تفاوتی بین زن و مرد در گریه کردن وجود دارد؟
 
ادم راترفورد: تا تقی به توق می‌خورد، می‌زنم زیر گریه؛ خجالت کشیدن هم ندارد. من مردی هستم که زیاد گریه می‌کند. البته در زندگی واقعی زیاد گریه نمی‌کنم، اما خدا نکند فیلم تماشا می‌کنم ...
 
واقعا هیچوقت به دنبال این نبودم که ببینم چرا گریه می کنیم، اما می دانم که ردپای روابط بین والدین و کودکان در آن دخیل است.
 
سرزمین رویاها و جنگ ستارگان!

حسن محمدی بازدید : 179 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

 بارها در کلینیک و یا حتی در میهمانی  و تاکسی، با این صحنه مواجه شده ایم که طرف مقابل سرش را به طرفمان خم کرده و با خجالت و بعد از آن که چند بار به طور رسمی عذر خواسته با صدایی لرزان مشکل خود را این طور بیان کرده که آقای دکتر، مدتی است از اختلال تعوظ رنج می برم .وقتی موضوع را برایش توضیح می دهی، مخصوصاً این که شیوع و فراوانی آن را بیان می کنی و این که در اغلب موارد می توان به خوبی این مشکل را برطرف نمود، چنان نفس راحتی می کشند که گویی محبوسی را نوید رهایی داده باشند و هر بار با خود می اندیشم گناه و قصور رنجی که خانواده ها از عوارض مستقیم و غیر مستقیم این مشکل می برند بر ذمه چه کسانی است؟!

اختلال نعوظی یکی از شایع ترین اختلالات جنسی مردان به شمار می رود. آمار دقیقی از فراوانی آن در جامعه در دسترس نیست. اما برآوردها نشان می دهد بیش از یک سوم مردان در طول عمر خود، آن را تجربه می کنند. گرچه با افزایش سن شیوع آن نیز بالاتر می رود اما غالب مراجعین به کلینیک ها را مردان جوان تشکیل می دهد.

اختلال نعوظی به صورت ناتوانی در به دست آوردن و یا حفظ سفتی آلت تناسلی درحین مقاربت تعریف می شود. این مشکل می تواند در طول عمر فرد به صورت همیشگی بوده و یا آن که اکتسابی باشد. از طرف دیگر این مشکل می تواند فراگیر و یا موقعیتی باشد. این اختلال می تواند ناشی از عوامل روانشناختی و عوامل جسمانی ـ روانی باشد.

حسن محمدی بازدید : 171 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

سردرد مقاربتی، به علت افزایش ناگهانی فشار خون در حین رابطه جنسی بوجود می آید‎

 

اگر شما در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم)، با سردرد مواجه می شوید، ممکن است این سردرد برای شما و یا همسرتان موجب نگرانی و ناراحتی شود، لذا مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم


آیا رابطه جنسی و ارگاسم موجب سردرد می شود؟
متاسفانه چنین سردرد هایی معمولا چند لحظه قبل از ارگاسم یا همزمان با آن و یا چند لحظه بعد از آن بروز می کنند. این نوع سردرد در مردان شایع تر است تا زنان، که همین نکته می تواند مقداری عجیب باشد، زیرا که سردرد بیشتر در زنان شایع است تا مردان.

به نظر می رسد این نوع سردرد، در افراد میگرنی شایع تر است، اما خود این سردرد، جدا از سردرد میگرنیست و به سردرد میگرنی نیز شباهت ندارد. به عنوان مثال، بر خلاف اغلب سردرد های میگرنی، معمولا در هر دو طرف سر بروز می کند و با اختلالات بینایی و تهوع همراه نیستند.
 
این نوع سردرد با نام های مختلفی شناخته می شود از جمله:

حسن محمدی بازدید : 138 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

رابطه جنسی و زناشویی یکی از ارکان های مهم هر زندگی مشترک است

 

رابطه جنسی و زناشویی یکی از ارکان های مهم هر زندگی مشترک است. بهتر است بدانید که بغل کردن فواید بسیاری برای زندگی زناشویی و رابطه جنسی تان دارد.


فواید بغل کردن در رابطه جنسی و زناشویی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

حسن محمدی بازدید : 190 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

سیستم ساعت زیستی در بیشتر موجودات زنده وجود دارد

 

ساعت زیستی چیست؟

ساعت زیستی، ساعت زیست‌شناختی، یا ساعت بدن یک چرخهٔ تقریباً 24 ساعته در فرایندهای زیست‌شیمیایی، فیزیولوژیکی، یا رفتاری موجودات زنده، شامل گیاهان، جانوران، قارچ‌ها و سیانوباکتری‌ها است. اختلال در ساعت زیست‌شناختی انسان می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های بسیاری شود.

 

ساعت زیستی حتی زمانی که کاری انجام نمی دهیم و یا توجهی به ساعت نداریم، باز هم بدنمان بر اساس ساعت خود کار می کند. سیستم ساعت زیستی، ریتم بدن ما در شبانه روز را کنترل می کند. به این ترتیب سیستم ساعت زیستی چرخه ای تقریباً 24 ساعته است که  تغییرات جسمی، روانی و رفتاری در آن یافت می شود. برای بسیاری از عملکردها و فعالیت های فیزیولوژیکی ما مانند دمای بدن، هوشیاری، سطوح انتقال دهنده های عصبی و غیره ریتم روزانه وجود دارد.

حسن محمدی بازدید : 175 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

عکس پروفایل افراد می تواند راز و شخصیت درونی شان را فاش کند‎

 

اولین چیزی که پس از پیدا کردن دوستان و آشناهایتان در شبکه های اجتماعی به آن دقت می کنید، چیست؟ بله! عکس پروفایل آنها. حتما شما هم می دانید که عکس پروفایل افراد می تواند راز و شخصیت درونی شان را فاش کند. طبق تحقیقی که در دانشگاه پنسیوالیا روی 60000 نفر انجام شد، نتایجی به دست آمد که در اینجا خلاصه ای از آن را برایتان آورده ایم.


1.عکس صورت

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,788
  • بازدید ماه : 6,778
  • بازدید سال : 79,619
  • بازدید کلی : 2,294,381
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند