loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 181 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (1)

روغن زیتون برای تمیز کردن استیل
سینک ظرفشویی، ظروف استیل و سبد‌های آبکش بعد از مدتی براقی خود را از دست می‌دهند. برای اینکه باز مثل روز اول براق شوند، بعد از شست‌وشو کمی روغن زیتون روی پنبه بمالید و سطح آن را با روغن مالش دهید. بعد با یک دستمال حوله‌ای آن را پاک کنید و از برقی که می‌زند، لذت ببرید.

نمک برای تمیز کردن اتو
کف همه اتوها بعد از مدتی کار کردن کدر می‌شود و لک می‌افتد. برای تمیز کردن این لکه‌ها، اتو را بدون بخار روشن کنید. روی یک پارچه نمک بپاشید و پارچه را اتو کنید. کف اتوی شما مثل روز اول تمیز می‌شود.

حسن محمدی بازدید : 174 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

غذا خوردن بدون شک از لذت‌بخش‌ترین لحظات زندگی برخی افراد به‌شمار می‌رود.

 

اگر این علاقه را کنار بگذاریم، مصرف مواد غذایی مختلف از عمده‌ترین راه‌های کسب انرژی است و بسیاری از محققان بر این باورند که تاثیر موادغذایی متفاوت را نمی‌توان روی سیستم‌ بدن نادیده گرفت.

 

هر یک از خوراکی‌ها فواید خاص خودشان را دارند و استفاده بجا از آنها می‌تواند سلامت افراد را به همراه داشته باشد.

حسن محمدی بازدید : 171 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 

این یک غذای فوق العاده برای خانم باردار و نوزاد در حال رشد او است. این غذا سرشار از پروتئین، ویتامین های آ و ث و منیزیوم است.


مواد لازم :

تخم مرغ2 عدد
شیر3 قاشق چایخوری
 اسفناج1 پیمانه
 گوجه فرنگی1 عددد متوسط
پنیر سوئیسی2 قطعه خرد شده
روغن زیتون1 قاشق چایخوری
نمک و فلفلبه میزان لازم


طرز تهیه:

حسن محمدی بازدید : 214 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

این نوع از ماکارونی را از دست ندهید.

در روزهایی که همه اعضای خانواده دور هم هستند، غذای گرم اما جدید واقعا می چسبد. در خانواده ما همه طرفدار ماکارونی هستند که همیشه با گوشت درست می کنیم، اما امروز تصمیم گرفتم ماکارونی سالم با سبزیجات تهیه کنم.

مواد لازم برای 4 نفر :

حسن محمدی بازدید : 216 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

به نظر مرغ چاق و درشتی بود. بسته بندی اش این طور نشان می داد. گوشتی صورتی و پوستی زرد و نازک و کم چرب داشت، اما دقیق تر که شدم، انگار قسمت هایی از سطح ران و بال مرغ، رنگ کبودی داشت و خونمردگی هایی زیر پوست مرغ به چشم می خورد.

مرغ دیگری را انتخاب کردم، اما اغلب مرغ ها همین شرایط را داشتند. این پرسش پیش آمد که دلیل این کبودی ها چیست. اغلب عرضه کنندگان مرغ، علت این خونمردگی ها را ناشی از تزریق داروهای هورمونی و آنتی بیوتیک عنوان می کنند که چون تزریق با سرعت و در نواحی بال، ران و گردن مرغ انجام می شود، باعث ایجاد خونمردگی در محل تزریق می شود، اما برای آن که به پاسخی علمی و منطقی دست یابیم، با دکتر ، متخصص علوم و صنایع غذایی، دامپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت وگو کرده ایم.

حسن محمدی بازدید : 152 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

با این نکات و روش‌های جدیدی که خود پیدا می‌کنید، ضایعات مواد غذایی را به حداقل رسانده، از همه قسمت‌های مواد خوراکی دوباره استفاده کنید.

1- از قسمت سفید پیازچه بیش‌تر استفاده کنید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی پیازچه را داخل ظرف آب و در برابر نور خورشید قرار دهید تا دوباره رشد کرده، هر چند روز یک بار، بتوانید از قسمت‌های سبز آن استفاده کنید و مدتی طولانی پیازچه تازه داشته باشید.

2- قبل از تاریخ انقضاء شیر و دلمه بستن، از آن برای درست کردن پنیر استفاده کنید.

3- از لرد قهوه دوباره استفاده کنید. از آن برای فراری دادن مورچه‌ها، به عنوان خوشبوکننده و از بین بردن بوهای نامطبوع و رشد گیاهان استفاده نمایید.

حسن محمدی بازدید : 217 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

تابستان فصل نوشیدنی‌های خنک و جذاب است؛ حال که ماه مبارک رمضان هم با فصل گرم تابستان مقارن شده است، ضرورت قرار گرفتن نوشیدنی‌های سالم و طبیعی در برنامه غذایی روزه‌داران بیشتر احساس می‌شود. در این مقاله برای شما نوشیدنی‌های خنک و متنوع تابستانی را در نظر گرفته‌ایم که فکر می‌کنم برای روزه داران عزیز و کمک به گذر از این روزهای گرم و طولانی جذاب و کاربردی باشد.

کیوی - زنجبیل

حسن محمدی بازدید : 216 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

مواد لازم:

 شیر ۱ لیوان
 آرد برنج۲ قاشق سوپخوری
 زرده تخم مرغ ۱ عدد
وانیلکمی
کره۲۵ گرم
 شکر ۴ قاشق سوپخوری
 آب پرتقال (با تکه های پرتقال)  نصف پیمانه

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,709
  • بازدید ماه : 6,699
  • بازدید سال : 79,540
  • بازدید کلی : 2,294,302
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند