loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 187 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

داشتن یک کسب و کار موفق به روش آقای برانسون

 

کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است.


نخستین سرمایه گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز (Student) بود. برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده است. برآورد شده است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده است.

 

سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است که شهرتش را مدیون موفقیت عظیم گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان چندین و چند شرکت در سراسر دنیاست.ثروت آقای برانسون بیش از ۴٫۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

در ادامه مطلب به پنج نکته از ریچارد برانسون برای شروع یک کسب و کار موفق، می پردازیم:

حسن محمدی بازدید : 207 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

تغییرات کوچک و ساده معمولاً بهترین راه برای پیش رفتن هستند

 

وقتی می‌خواهید چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید، به نظر سخت می‌آید. چه ۲۵ کیلو کم کردن از وزنتان باشد، چه تغییر کار، شروع یک بیزنس جدید یا خانه‌تکانی، خودتان می‌دانید که باید این تغییر را انجام دهید ولی شروع کردن خیلی سخت است.

 

چیزی که باید بدانید این است که لازم نیست از همان ابتدای کار تغییراتی بزرگ ایجاد کنید. تغییرات کوچک و ساده معمولاً بهترین راه برای پیش رفتن هستند چون پایدار و قابل‌کنترل‌اند و بعد از کمی تلاش برای آنها زود خسته نخواهید شد.

۱. ساعتتان را نیم ساعت زودتر کوک کنید.

حسن محمدی بازدید : 144 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

از هزینه هایتان یادداشت بردارید


هنگامی که سخن از پولدار شدن به میان می‌آید، یک فرمول ساده و البته همگانی برای این کار وجود دارد؛ باید کمتر خرج و بیشتر پس‌انداز کرد، البته گفتن این حرف ساده‌تر از انجام آن است. برای آن‌که بتوان مبلغ قابل توجهی پس انداز کرد باید شیوه‌های خاصی را به کار گرفت و به عبارت دیگر باید شیوه زندگی خود را تغییر داد. اما از کجا باید این تغییرات را شروع کرد؟ چه مواردی را می‌توان تغییر داد.


از هزینه هایتان یادداشت بردارید

حسن محمدی بازدید : 128 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)
یکی از بزرگترین دغدغه ها در زندگی نحوه پول خرج کردن است، این که درآمد خود را چطور درست مصرف کنیم که بیشترین رضایت، پس انداز و لذت را داشته باشیم؟

بنابراین باید برای خرج کردن برنامه داشته باشید. برای اغلب ما هفته پایانی ماه روزهای سخت بی پولی است خصوصا اگر متاهل بوده و فرزند یا فرزندانی هم داشته باشیم. بدون شک در دوران حاضر زندگی در شهرهای بزرگ از هزینه بالایی برخوردار است، ولی با کمی دقت درخواهیم یافت که در اغلب اوقات پول خود را برای مخارج غیر ضروری صرف می کنیم

باید توجه داشت که میان خواستن و احتیاج داشتن (Wants & Needs) تفاوت بسیار می باشد. احتیاجات زندگی آن دسته از مواردی است که بدون آن ادامه حیاط تقریبا" غیر ممکن و دشوار می شود مانند محلی برای زندگی، غذا، لباس و ... اما موارد دیگری مانند داشتن یک ماشین، پوشیدن لباسهای مد روز، داشتن بهترین وسیله صوتی یا کامپیوتر و ... از مواردی است که لزوما" زندگی شما بدون آن مختل نمی شود، به اینگونه موارد خواسته یا همان wants میگوییم. آرزوها و خواسته های انسان تمامی ندارد اما باید توجه داشت که این آرزو ها باید مطابق با اندازه های ما باشد. بنابراین همواره میان خواسته و نیاز خود تفاوت بگذارید و بیشتر بفکر نیاز باشید تا خواسته.
حسن محمدی بازدید : 165 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
تصمیمات باکیفیت و سریع بهره‌وری سازمان را بالا می‌برند. مدیرعاملان علاوه بر اینکه خودشان تصمیمات مناسبی می‌گیرند باید توانایی تصمیم‌گیری تیمشان را نیز پرورش دهند، به تصمیماتی که استراتژی سازمانی را تقویت می‌کنند سرعت بخشند، و خود و تیشمان را برای گرفتن تصمیمات مهم و سرنوشت‌ساز آماده کنند.

در اینجا به 10 مرحله که مدیرعاملان می‌توانند از طریق آنها تصمیمات بهتری در سازمان خود بگیرند، اشاره شده است:

1) هر تصمیمی را نگیرید.
حسن محمدی بازدید : 257 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

شرایط اقتصادی بسیار سخت شده است؛ فارغ از هر دلیل و برهانی، گرانی اقلام و کالاهای اساسی حقیقت این روزهاست، بخصوص با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آمدن نوروز، قیمت اجناس در نوسان است. به همین دلیل، بسیاری از خانواده‌ها در این چرخه گردش سهمگین اقتصادی دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند و در پایان ماه جیب‌هایشان پر از خالی می‌شود.


در این شرایط چاره‌ای نیست جز مدیریت اقتصادی. آگاهی از فوت و فن‌های دخل و خرج به کمک ما می‌آیند تا با استفاده از آنها بتوانیم خرج و برج بهتری داشته باشیم و در آخر ماه کفگیرمان ته دیگ نخورد.

در این نوشتار راهکارهایی ارائه می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید مخارج خانواده را مدیریت کنید.

به سر چشمه بروید

حسن محمدی بازدید : 163 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همیشه در هر کاری ممکن است در ابتدا با شکست مواجه شویم اما شکست پایان تجارت و کسب و کار نیست. شاید باید استراتژی ها و تکنیک های جدید را برای بهتر شدن وضعیت تجارت خود ایجاد کنید تا بتوانید راحت تر محصولات تان را در بازار به فروش برسانید.

 خیلی ها برای فروش محصولات غذایی بازاریابی می کنند اما چندان که باید موفق نیستند مرز بسیار باریکی بین فن بیان فروشنده و تصمیم خریدار وجود دارد. البته که رعایت اصول بازاریابی برای جلب توجه خریداران کافی نیست. بازاریابی موثر در حال حاضر یعنی انتقال فنون بازاریابی به تکنیک های موجود و مربوط به کسب و کار شما.

ابزار بازاریابی


حسن محمدی بازدید : 329 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تحقیق در مدیریت

در مدیریت تحقیق زمینه هایی چون نگرش و رفتار کارکنان مدیریت منابع انسانی تاثیر ویژگیهایجمعیت شناختی بر اقدامات مدیریتی مدیریت عملیات تولید تدوین استراتژی نظام های اطلاعاتی و غیره را در بر می گیرد.

انواع تحقیق

  1. تحقیق کاربردی: در مورد مشکیلاتی که در حال حاضر وجود دارد و محققان و مشاوران برای بررسی مشکلات مورد علاقه ی خود به کار می برند تا راه حلهای عملی برای اصلاح یک موقعیت مشکل افرین بیابند.
  2. تحقیق بنیادی/ محض: در این نوع از تحقیق هدف حل یک مشکل موجود نیست بلکه می خواهند در باره پدیده ها و مسایلی که در چندین سازمان و در صنایع مختلف روی می دهد و نیز چگونگی حل آنها را بیشتر بداند که منجر افزایش دانش در زمینه های مختلف شده و از راه حل های بدست آمده در انواع سازمان می توان بهره برد.

چرا مدیران باید از تحقیق آگاهی داشته باشند؟

حسن محمدی بازدید : 252 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

● مقدمه
بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشکلات سازمان، مشکلی است که در ایران گریبانگیر اکثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عکس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره کار را آموزش کارکنان می دانند،‌ بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. آنها در سازمان خود مشکلی نمی بینند. بی تفاوتی نوعی انحراف از وضعیت متعادل در سازمان است. در مدیریت بحران نیز، بحران را انحراف از وضعیت تعادل تعریف کرده اند. پس شاید بتوان بی تفاوتی را نیز نوعی بحران نامید. اگر به بی تفاوتی مانند دیگر عوامل بحران زا از قبیل: کاهش نقدینگی، یا عدم فروش کالای تولید شده و مواردی از این دست، توجه شود، می توان به آن بعنوان یک عامل تخریبی در سازمان نگاه کرد. بی تفاوتی را شاید بتوان یک بحران خاموش، سقوط آرام و تخریب مستمر و بدون صدا نام نهاد. نگرش این چنینی به موضوع بی تفاوتی با توجه به اینکه تأثیر زیادی بر سیستمهای مختلف در سازمان، بخصوص بر تولید دارد، بسیار جای تأمل است.
سئوالی که در اینجا مطرح می شود این است که، چرا چنین مشکلی بوجود می آید؟ چه عواملی باعث بوجود آمدن بی تفاوتی در کارکنان خواهد شد؟ علت چیست؟ در این مقاله مهمترین علل بروز بی تفاوتی در کارکنان مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده به سئوالات فوق پاسخ مناسب داده شود.

حسن محمدی بازدید : 158 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

آیا تاکنون کسی به شما گفته است که باید بیشتر استراتژیک باشید؟ چنین بازخوردی می تواند پس از ارزیابی ۳۶۰درجه یا پس از شکست در دریافت ارتقا گفته شود. اینکه به ما بگویند به اندازه کافی استراتژیک نیستیم به راستی تلخ است. شرایط، زمانی بدتر می شود که سعی کنید بفهمید که «بیشتر استراتژیک بودن» اساسا به چه معنی است و مایل باشید چند پیشنهاد ملموس درباره این مفهوم دریافت کنید.

بیشتر استراتژیک بودن به معنی اخذ تصمیماتی است که بر کل سازمان اثر گذارد و به معنی تخصیص بودجه کمتر نیست. این کار تنها مستلزم این است که شما کوچک ترین تصمیمات را در قالب اهداف بزرگ تر سازمان بگذارید. به عنوان مثال، گسترش یک رابطه مثلا رابطه ای که بتواند بینش منحصربه فردی برای یک تامین کننده، یک مشتری یا یک رقیب ایجاد کند یک کار بسیار استراتژیک است. این فرصت برای همه انسان ها فراهم است که تفکر استراتژیک تری داشته باشند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,565
  • بازدید ماه : 6,555
  • بازدید سال : 79,396
  • بازدید کلی : 2,294,158
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند