loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 191 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
ویژگی های نرم افزار: 
اين نرم افزار که در مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم تهیه شده است شامل حدود 250 پرسش و پاسخ در 15 موضوع می باشد. مجموعه ي حاضر پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ در موضوع پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله از بانک سوالات این مرکز انتخاب شده و بعد از اصلاح براي استفاده در نرم افزار آماده شده است. 

ویژگی های علمی: 
حسن محمدی بازدید : 224 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

ویژگی های نرم افزار: 
اين نرم افزار که در مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات (حوزه علمیه قم) تهیه شده است شامل 166 پرسش و پاسخ در 11 موضوع می باشد. مجموعه ي حاضر پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ با محوريت مباحث مرتبط با انقلاب، انتخاب شده و بعد از اصلاح براي استفاده در نرم افزار آماده شده است. 

ویژگی های علمی: 

حسن محمدی بازدید : 213 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
ویژگی های نرم افزار: 
اين نرم افزار که در مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم تهیه شده است شامل 85 پرسش و پاسخ در 6 موضوع می باشد. مجموعه ي حاضر پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ در موضوع «تربيت فرزند» از بانک سوالات این مرکز انتخاب شده و بعد از اصلاح براي استفاده در نرم افزار آماده شده است. 

ویژگی های علمی: 
حسن محمدی بازدید : 254 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
فایل دانلود زیر شامل کتاب های ملاقات با امام زمان( عج ) - عصر ظهور - کرامات حضرت مهدی ( عج ) و کسانیکه امام زمان ( عج ) را ملاقات کرده اند می باشد که امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره ان شاء الله .

قبل از دانلود :
صلوات برای سلامتی و ظهور آقا یادتون نره لطفا


حسن محمدی بازدید : 710 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
نورالانوار 2 (ویرایش 2.3) نخستین دائرة المعارف چند رسانه ای قرآن کریم

نورالانوار 2 (ویرایش 2.3) نخستین دائرة المعارف چند رسانه ای قرآن کریم

بالاخره مرکز تحقیقات رایانه ای علوم اسلامی نرم افزار قرآنی فوق العاده نورالانوار 2 را رایگان کرد و راسخون نیز آن را با لینک مستقیم رایگان به شما ارائه می کند. از کاربری که خبر رایگان شدن این نرم افزار را به ما دادند تشکر می کنیم.
آشنایى جامعه اسلامى با قرآن کریم و نیز شناخت مفاهیم روح‏پرورِ آن، از جمله والاترین آرمانهاى هادیان طریق دین بوده و خاصّه در عصر امروزى بسیار حایز اهمیت مى‏باشد. چنانکه انوار آسمانى این کتاب الهى، بشر را از اسارت مادیت رهانده و به سرحدّ رشد و کمال رهنمون است.

حسن محمدی بازدید : 531 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

توضیحات نرم افزار نور الجنان

دعا، نقطه اوج كمال آدمى و رها شدن او از تعلقات دنیاى مادى است. دعا، حلقه اتصال بركه وجود آدمى به دریاى بى‏ كران رحمت و محبت ربوبى است؛ چنان كه ترنّم قدسى ادعیه، جان دلدادگان حریم الهى را طراوت بخشیده و نور هدایت را بر دل هاى دوستدار اهل بیت‏(علیهم السلام) تابانده است.

حسن محمدی بازدید : 356 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (2)
نظر به جایگاه والاى قرآن کریم در پژوهش هاى دینى و تأثیر شگرف آن در رشد و بالندگى جوامع اسلامى، مرکز تحقیقات کامپیوترى علوم اسلامى بر آن شد تا دائرة المعارف چند رسانه ‏اى قرآن کریم را با عنوان جامع تفاسیر نور در اختیار تمامى محققان و علاقه‏ مندان قرار دهد و ضمن پاسداشت متون ارزشمند تفسیرى، فضاى مناسبى را براى انس بیشتر با آیات الهى و بهره ‏مندى روزافزون از دریاى بیکران این کتاب آسمانى فراهم نماید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,676
  • بازدید ماه : 6,666
  • بازدید سال : 79,507
  • بازدید کلی : 2,294,269
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند