loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 354 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

بسیاری از افرادی که برنامه‌ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می‌دهند. طناب زدن حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد و برای افراد با هر نوع آمادگی جسمانی مناسب است.

دلایل مختلفی برای طناب زدن وجود دارد که عبارتند از:

1. افزایش ضربان قلب
طناب زدن با افزایش ضربان قلب منجر به کاهش چربی‌های بدن و قدرتمند شدن عضلات می‌شود. طناب زدن یکی از موثرترین فرم‌های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج ‌دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه نیم مایل دویدن کالری بسوزاند.

2. طناب زدن برای افراد با آمادگی های جسمانی مختلف مناسب است

حسن محمدی بازدید : 147 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

بعد از انجام حرکات کششی بدن احساس آرامش بیشتری می‌کند.‎

 

بررسی‌ها نشان داده است که انجام حرکات کششی ایستا که در آن یک عضله برای مدتی در یک حالت کششی قرار می‌گیرد باعث افزایش دامنه حرکت بدن می‌شود.

بعد از انجام حرکات کششی بدن احساس آرامش بیشتری می‌کند. داشتن دامنه حرکت بیشتر به کارایی بیشتر برای انجام فعالیت‌های روزانه کمک می‌کند. حرکات کششی انعطاف پذیری را نیز افزایش می‌دهند.

می‌توان با توجه به نکات زیر بیشتر از حرکات کششی فایده برد:

1. حرکات کششی را به یک عادت تبدیل کنید

حسن محمدی بازدید : 169 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

دویدن بافت‌های استخوانی را تحریک می‌کند و باعث افزایش قدرت استخوان‌ها می‌شود‎

 

بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش دویدن از آنجایی که بار بیشتری بر مفاصل و استخوان‌ها وارد می‌کند نسبت به دوچرخه‌سواری که وزن را از روی استخوان‌ها بر می دارد برای سلامت استخوان‌ها مفید تر است.

محققان ایتالیایی دریافتند که دوچرخه‌سواران استقامت از مشکلات استخوان رنج می برند و استخوان‌های ضعیفی دارند، در حالی که ورزشکاران ماراتن استخوان‌های قوی‌تری دارند.

دوندگان ماراتن میزان گلوکاژن بیشتری دارند و میزان انسولین خون آنها پایین‌تر است.

حسن محمدی بازدید : 193 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

مصرف کافئین در کاهش درد عضلانی موثر است

 

۴ توصیه برای کاهش درد عضلات ناشی از ورزش
معمولا" کمتر ورزشکاری پیدا می شود که از درد عضلات ناشی از تمرینات ورزشی شکایت نکند! . توصیه های مختلفی برای کاهش درد عضلات مطرح می شود در این مطلب ۴ توصیه که در کاهش درد عضلات پس از ورزش تأثیر دارد را بیان می کنیم.

 

روغن ماهی

حسن محمدی بازدید : 162 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
شانه شامل چهار عضله و تاندون است که اطراف مفاصل شانه را پر کرده اند. آسیب سرشانه یکی از دلیل بروز درد شانه می باشد. ورزش شانه یکی از مهم ترین درمان ها برای دردهای شانه و یکی از درمان های توانبخشی بعد از جراحی می باشد. ورزش به کارآیی بهتر عضلات کمک می کند. توانبخشی شانه بر روی انعطاف پذیری و استحکام شانه اثر می گذارد.
حسن محمدی بازدید : 198 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

برای داشتن زندگی شادتر و سالم تر ورزش کنید. هیچگاه برای ورزش کردن دیر نیست، حتی برای افراد مسن.

 

ورزش سالمندان

فواید ورزش برای افراد مسن عبارتند از:

حسن محمدی بازدید : 161 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

ترفندهایی عالی برای کاهش وزن
آیا شده تا بحال پس از یک دوره رژیم غذایی طولانی مدت، احساس شکست کنید؟ مثل اینکه یک چیزی درست از آب در نیامده. خب دوستان، هر وقت احساس کردید در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید، ترفندهای زیر را اجرا کنید تا سریع وزن کم کنید تا این حالت مأیوس کننده از بین برود.


1 - عکس بگیرید

حسن محمدی بازدید : 278 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

چه وقتی، چگونه و چقدر ورزش کنیم؟     
می خواهید وزن کم کنید؟ موثرترین شیوه کم کردن دریافت کالری ها و بالا بردن میزان سوزاندن آنها، افزایش فعالیت جسمی است. اما چقدر فعالیت جسمی برای سوزاندن کالری های اضافی لازم است؟ با چه شدتی و چه مقدار باید ورزش کرد؟ و بهترین زمان ورزش در روز چه زمانی است؟ در «تناسب اندام» این هفته، پاسخ این پرسش های تان را خواهید گرفت...
● با چه شدتی ورزش کنیم؟

حسن محمدی بازدید : 197 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
تمرینهای ورزشی برای لاغر شدن
حین انجام این حرکات، مراقب باشید که پشت تان صاف بماند و شانه های تان رها باشند؛ کار کردن نیم تنۀ پایین به معنای رها و سست کردن بالا تنه نیست!
3 تمرین برای دست یابی به ران هایی رویایی
ران ها، بخش هایی از بدن هستند که به طور ویژه ای از خود سرسختی نشان می‌دهند... علاوه بر تغذیه ای متعادل، این تمرین های لاغری نیز می‌توانند به شما در زیباتر کردن این ابزارهای جلب توجه کمک کنند!
برای به دست آوردن نتیجه ای ثابت و همیشگی، این حرکات را تا جایی که می‌توانید انجام دهید: حداقل 3 بار در هفته، خصوصاً در اول کار.
نکته
حسن محمدی بازدید : 213 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
هاپکیدو چیست ؟
هاپکیدو HAP KI DO به معنای (( هماهنگی- توازن = HAP )) و (( انرژی یا روح معنوی و فکری= KI ))و ( راه و روش= DO) 
تمام افراد دارای کی (( KI )) ( نیروی یا انرژی) می باشند که از نفس ریشه می گیرد بنابراین تمرین تنفس عمیق یک جزء حیاتی و مهم هاپکیدو می باشد که باعث قویتر شدن جسم و روح ما می شوند و به ما کمک می کنند که نه تنها از خود در مقابل حملات مهاجمین محافظت کنیم بلکه بتوانیم خود را در برابر تفکر و اندیشه مسموم نیز مصون نگه داریم ، از این طریق هاپکیدو به عنوان یک هماهنگی ( تناسب و توازن) کلی عمل می کند و تاثیر دارد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 508
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,832
  • بازدید ماه : 6,822
  • بازدید سال : 79,663
  • بازدید کلی : 2,294,425
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند