loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 192 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

این کتاب برای تمرین بیشتر و تسلط دانسجویان رشته های ریاضی، فیزیک و فنی و مهندسی بر مباحث درس ریاضی عمومی یک در ترم اول دانشگاه بسیار مناسب است. دانش پژوهان المپیاد فیزیک و نجوم نیز برای راه یابی به مرحله دوم و سوم به آن نیاز دارند.


نام کامل کتاب : ریاضیات عمومی

نویسنده : ایساک مارون

مترجم : خلیل پاریاب

ناشر : انتشارات پاریاب

نوبت چاپ : جلد ۱ و ۲ : ۱۳۷۷ 

زبان : فارسی

 

دانلود کتاب ریاضیات عمومی

حسن محمدی بازدید : 173 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
یک کتاب خوب می تواند زندگی یک انسان را متحول کند؛ و یک کتاب مدیریت خوب می تواند سرنوشت میلیون ها انسان را دگرگون سازد! کتاب نامه فرا شامل اطلاعات جدیدترین کتابهاست .

حسن محمدی بازدید : 180 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
چکیده گفتگو با یکصد دانش آموخته کارآفرین دانشگاه صنعتی شریف
از سال ۱۳۴۹ که نخستین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف قدم به عرصه های صنعت نو پای ایران نهادند، تاکنون بیش از سی هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این دانش آموختگان در صنایع مختلف دولتی و خصوصی مشغول به کار شده اند و هر یک به سهم خود نقشی در گردش چرخ صنعت ایران بر عهده داشته اند. از سوی دیگر، دانشجویان و استادان دانشگاه نیز با انتقال تجربیات خود به شرکتهای دانش بنیانی که تأسیس کرده اند سهمی در خور در پیشرفتهای صنعتی این مرز و بوم داشته اند که این روند از سال ۱۳۸۱ و با تشکیل مرکز رشد فناوری های پیشرفته شریف، آهنگ سریعتری نیز به خود گرفته است.
مرکز کارآفرینی شریف از طریق انجام گفتگو با برخی از این نقش آفرینان عرصه صنعت، می کوشد تا تجربیات ارزنده و فناوری های ایجادشده به دست این افراد را به دیگر اقشار جامعه انتقال دهد و ضمن اطلاع رسانی از فعالیتهای کارآفرینانه صورت پذیرفته، شوق خطر کردن و ورود به صحنه کار و کوشش را در میان فارغ التحصیلان جدید، تقویت نماید. کتاب راه روشن از تجربه های موفق کارآفرینان می گوید .

حسن محمدی بازدید : 213 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
بشر از دیرباز در پی تحقق آرزوها و دستیابی به اهداف خویش بوده است. اما همواره این سوال در ذهن مطرح بوده که چگونه باید به اهداف مطلوب خود دست پیدا کند؟ پاسخ به این سوال مستلزم درک موقعیت کنونی و مجیط پیرامون خویش است. پس از شناخت مناسب از جایگاه خود و پاسخ به این سوال که به کجا می خواهیم برسیم؟ استراتژی راهی مناسب پیش روی ما قرار می دهد تا به نحوی مطلوب به اهداف خود برسیم و جایگاه رقابتی خود را در بازار تقویت کنیم. تدوین استراتژی مناسب در تمام سطوح سازمان نیازمند تفکر استراتژیک به عنوان جو حاکم بر سازمان است. از این رو در این اثر به تبیین مبانی و اصول تفکر استراتژیک می پردازیم امید که خوانندگان محترم با خلاقیت و هوش ایرانی بنای استراتژیک خود را بر این اصول استوار سازند .

حسن محمدی بازدید : 166 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)
چابکی سازمانی : Halic یک واحد منتشر کننده مقاله های هوش اقتصادی است که توسط شرکت EMC حمایت می شود . در دسامبر ۲۰۰۸ و ژانویه ۲۰۰۹ ، این واحد هوش اقتصادی تحقیق روی ۳۴۹ واحد اداری انجام داد که سودها ، چالش ها و بحران های آنها را برای ساختن سازمانی چالاک تر مورد بررسی قرار می داد …. در این عصر اطلاعات امروز ، برای متحمل شدن این شرایط بحرانی و سالم بیرون آمدن از آن باید توانایی تبدیل داده ها و اطلاعات موجود را به روش های عملی در جواب به دست آورد ، این تنها رمز موفقیت است . شرکتها باید راهکارهایی بیاندیشند که روند کاری شان را بهبود بخشد و انعطاف پذیر کند . کتاب چابکی سازمانی چالش ها و بازدهی های چابکی در شرکت ها را به خصوص در بحران های سخت اقتصادی مطالعه می کند.

حسن محمدی بازدید : 181 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)
روزی روزگاری ، آمریکا ثروتمندترین کشور جهان بود . روزی روزگاری ، دلار امریکا ارزشی مانند طلا داشت . روزی روزگاری ، چاپ پول کاغذی بزرگترین جرم در دنیا بود . روزی روزگاری ، تنها کاری که باید برای زندگی مان انجام می دادیم ، خرید خانه بود . روزی روزگاری ، سن نوعی سرمایه بود… اما اکنون آن روزی روزگاری به پایان رسیده و حالا این سوال پیش می آید که : بنابراین مردم چه کار کنند ؟ کتاب شانس دوباره قرار است تنها به سوال فوق پاسخ دهد . این کتاب ، شانس دوباره ای است برای سوالات شما ، برای زندگی شما و برای دنیای شما . همه ما وقتی در معرض خطری قرار می گیریم باید شانسی برایمان پیش آید تا بتوانیم از خطرها رها شویم . شانسی که بتواند ما را در برابر بحران های مالی جهانی نجات دهد .

حسن محمدی بازدید : 192 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

به طور کلی می توان پس انداز را به دو گروه پولی و غیرپولی تقسیم کرد. پس انداز غیرپولی شامل مجموعه وسایل و لوازم و موجودی هایی است که هر فرد و خانواده از آن برخوردار است. این موجودی در دو گروه اقتصادی و اجتماعی جای می گیرند؛ یعنی موجودی هایی که با پرداخت پول به دست آمده اند و می توان آنها را دوباره به پول تبدیل کرد و موجودی هایی که با روابط اجتماعی به دست می آیند و به پول تبدیل نمی شوند؛ اگر چه ممکن است مبنای دریافت پول نیز باشد. این گروه آخر به نام سرمایه اجتماعی شناخته می شود؛ مانند: اعتماد اجتماعی همچنین، در این گروه، نگهداری مناسب از دارایی ها به نحوی که بیشترین سود را برای خانواده به همراه داشته باشد، اصل مهمی است. این گروه را می توان به نحوی سرمایه های افراد و خانواده ها نیز دانست، اما چگونگی مراقبت از آنها را می توان پس انداز نامید؛ زیرا افزایش عمر هر وسیله، از بین نرفتن آن، استهلاک آن در زمان طولانی‌تر در گروه اقتصادی موجب می شود که خانواده دیرتر نسبت به خرید وسیله جایگزین اقدام کند …. در کتاب ۳۰ نکته طلایی برای پس انداز پول و ثروت بیشتر ، هر آنچه لازم است شما بدانید قید گردیده .

نويسنده / مترجم : سجاد شاهرخی

زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 753 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 14

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,781
  • بازدید ماه : 6,771
  • بازدید سال : 79,612
  • بازدید کلی : 2,294,374
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند