loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 159 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

در اکثر اوقات، برای ثبت یک تصویر عالی با دوربین گوشی هوشمند، همان شرایطی باید وجود داشته باشد که هنگام ثبت عکس با دوربین‌های حرفه‌ای نیاز است. یک دید خوب برای ایجاد صحنه، شرایط نوری مناسب و درک درستی از عمق میدان در عکاسی.

اما با این حال، ترفندهایی وجود دارند که علی‌الخصوص هنگام عکاسی با دوربین اسمارت فون می‌توانند کاربردی باشند. در ادامه با 10 ترفند آشنا خواهید شد که می‌توانند تصاویر ثبت شده توسط شما با گوشی هوشمندتان را از معمولی به فوق‌العاده تبدیل کنند. با ما همراه باشید.

 

عجله نکنید

اولین تلفن‌های همراه دوربین‌دار قابلیت عکس برداری سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دادند تا آن‌ها مجبور نباشند برای ثبت یک عکس دوربین خود را همیشه به همراه داشته باشند. و البته کارایی دوربین این تلفن‌های همراه به همین جا ختم می‌شد؛ یعنی برای ثبت سریع تصاویر. کیفیت پایین عکس‌های ثبت شده توسط این دوربین‌ها باعث این موضوع می‌شد. اما حالا دوربین گوشی‌های هوشمند امروز به قدری پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند تصاویری با کیفیت مشابه دوربین‌های معمولی به ثبت برسانند و دیگر توجیهی برای عکس برداری با عجله و کیفیت پایین وجود ندارد.

حسن محمدی بازدید : 179 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)


شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به‌تازگی ۵۰۰ میلیون کاربر به دست آورده و این موضوع بیانگر آن است که افراد زیادی با زبان‌های مختلف در این شبکه‌ی اجتماعی فعالیت می‌کنند و مضامین گوناگون با زبان‌های متفاوت در آن قرار می‌دهند.

همین موضوع باعث شده که اینستاگرام قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. از مدتی دیگر قابلیت ترجمه‌ی متن‌ها به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند مطالب را به زبان خودشان ترجمه کنند.


از چند وقت دیگر دکمه‌ای زیر پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌گیرد که با لمس کردن آن، می‌توان متن‌های ترجمه شده را خواند. اینستاگرام در این‌باره گفته:” از این ماه دکمه‌ی ترجمه را در زیر پست‌ها مشاهده خواهید کرد تا بتوانید مطالبی که به زبان‌های دیگر نوشته شده‌اند را بخوانید. با این ویژگی می‌توانید از تمام اتفاقات باخبر شوید.” این ویژگی هنوز به شبکه‌ی اینستاگرام اضافه نشده و کم‌کم در طول یک ماه آینده در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. البته باید این برنامه را بروزرسانی کنید.


لازم به ذکر است که این قابلیت در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک هم وجود داشت و کاربران می‌توانستند مطالب مختلف را به زبان خودشان ترجمه کنند.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

حسن محمدی بازدید : 147 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

 

در این ترفند مشکل داشتن چنداکانت در صفحه اینستاگرام برای کاربران آیفون حل شده است.

برخی کاربران، اکانت‌های متعدد اینستاگرام دارند. اکانت‌هایی جداگانه برای استفاده‌های شخصی، کاری، تبلیغاتی و غیره. استفاده هم‌زمان از چند اکانت اینستاگرام مشکل همیشگی این کاربران بوده است. در سیستم‌عامل اندروید، برنامه‌های جانبی برای استفاده هم‌زمان از چند اکانت وجود داشت اما کار برای کاربران آی‌فون مشکل‌تر بود چرا که برنامه‌های زیادی برای کمک به آن‌ها در اپ استور پیدا نمی‌شد.

 

آن‌ها مجبور بودند برای تغییر اکانت، بارها عملیات خارج و وارد شدن (Log Out و Log In) را تکرار کنند. اما اینستاگرام بالاخره این مشکل را حل کرد.

 

نحوه کار:
وارد برنامه شوید و مانند عکس زیر به قسمت پروفایل بروید.


حسن محمدی بازدید : 182 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

همه ما با چگونگی راه اندازی مجدد رایانه ها از منو استارت آشنایی داریم اما این فقط نوک کوه یخ محسوب می شود. روش های بسیار دیگری برای راه اندازی مجدد رایانه وجود دارند که برخی از آنها راحتی و کنترل بیشتر را به کاربر ارائه می کنند.

شما می توانید رایانه خود را با استفاده از یک میانبر ریستارت کنید.

 

رایانه خود را همانند یک حرفه‌ای راه‌اندازی مجدد کنید
شما می توانید یک دوره زمانی مشخص را برای راه اندازی مجدد دستگاه خود مشخص کنید و حتی می توانید انجام روزانه این کار در زمانی مشخص را تنظیم کنید. راه اندازی مجدد رایانه راه حلی برای بسیاری از مشکلات رایانه ها است و از این رو کاربرد بسیاری دارد. در ادامه چند ترفند به منظور راه اندازی مجدد رایانه همانند یک فرد حرفه ای را ارائه می کنیم.

 

استفاده از یک میانبر

حسن محمدی بازدید : 161 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

نشریه تخصصی امنیت اطلاعات فول سکوریتی در زمینه امنیت اطلاعات ، نفوذ و پژوهش های روز این رشته فعالیت می نماید و هدف از این مهم گردآوری اطلاعات به روز و با ارزش برای رشد و ترقی جوانان جویای دانش در این رشته است .



نويسنده / مترجم : مهران صاحب کوهی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 20

حسن محمدی بازدید : 209 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

آموزش فیلتر کردن سایت‌های غیراخلاقی در آیفون

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای فرزندانتان گوشی آيفون تهیه کرده اید و در عین حال نگران استفاده نادرست از گوشی هستید این گزارش را تا انتها بخوانید.


یکی از دغدغه‌های بزرگ پدر و مادرهایی که برای فرزندانشان گوشی‌های آیفون میخرند ، ترس استفاده و باز کردن سایت های مستهجن و غیر اخلاقی می باشد .حالا در این گزارش می خواهیم به شما بگوییم  آیفون ویژگی دارد که دغدغه بزرگ پدر و مادران را رفع می کند.

 

قابلیت مسدود کردن وب سایت هایی که در سافاری باز می شوند ، از قابلیت های پر استفاده آی او اس می باشد . هر سایتی را که میخواهید و البته سایت های +۱۸ را فیلتر کنید.

 

آموزش فیلتر کردن سایت‌های غیراخلاقی در آیفون :

حسن محمدی بازدید : 173 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اینترنت بی‌تردید فرصتهای فراوانی فراهم می‌کند اما استفاده از این پدیده بی نظیر همانند بسیاری از ابزارهای دیگر نیازمند در نظر گرفتن برخی اصول و در واقع فرهنگ استفاده است. اینترنت به همان نسبت که توان ایجاد فرصتهای جدید را دارد می‌تواند تهدیداتی را نیز به همراه خود داشته باشد که با در نظر گرفتن برخی قوائد ساده بخصوص در حوزه شخصی و خصوصی می‌توان با اطمینان بیشتری از آن استفاده کرد در ادامه به پنج اصل مهم در استفاده مطمئن تر از اینترنت (که با توجه به فرهنگ ایران و  مشکلاتی که هر از گاهی استفاده از اینترنت در کشور برای شهروندان به همراه داشته است تهیه شده است ) اشاره خواهد شد. 

حسن محمدی بازدید : 223 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام - در این آموزش می توانید در سه گام ساده سرعت گوشی خود را افزایش دهید و از هنگ های پی در پی گوشی خود جلوگیری... 

در این آموزش می توانید در سه گام ساده سرعت گوشی خود را افزایش دهید و از هنگ های پی در پی گوشی خود جلوگیری کنید. در این آموزش می توانید بدون استفاده از نرم افزاری سرعت گوشی خود را بهینه کنید و از اجرای برنامه های اضافی جلوگیری کنید.

افزایش سرعت گوشی های اندرویدی با چند راهکار ساده

 

وقتی یک تلفن هوشمند اندرویدی خریداری می کنید پس از مدتی کم کم کند می شود تا جایی که در بعضی مواقع گوشی شما هنگ می کند. یکی از دلیلی که چنین مشکلاتی روی می دهد این است که شما بر روی گوشی خود نرم افزارهای بسیاری نصب می کنید که گر چه از آن برنامه استفاده نمی کنید اما در پشت پرده این نرم افزارها در حالت اجرا قرار می گیرند.

این آموزشی قرار می دهیم که بدون هیچ گونه نرم افزاری می توانید سرعت و عملکرد گوشی خود را بالا ببرید. برای بیشتر کردن سرعت گوشی خود فقط نرم افزارهای که بصورت مخفیانه در حال اجرا هستند را غیرفعال کنید تا فضایی که توسط این نرم افزارها اشغال شده است آزاد شود و به سرعت گوشی شما کمک کند

مرحله ۱: به محیط کاربری گوشی خود بروید و settings را لمس کنید.

حسن محمدی بازدید : 174 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

میزان خطر ارائه موارد غیر اخلاقی به بچه ها از طریق تلفن های همراه جدید شدت یافته است.برای والدین بسیار سخت است که بچه هایشان را کنترل کنند وقتی که آن لاین هستند.

والدینی هستند که از وقوع اتفاقات احتمالی برای فرزندانشان دل نگراند. اینترنت و تلفن همراه ، تماس با خطرات را برای فرزندانتان آسان تر از قبل کرده است. بچه ها عاشق تلفن همراه هستند . امروزه اکثر دانش آموزان دبیرستانی و حتی تعدادی از دانش آموزان دبستانی هم تلفن همراه دارند. اگر آن ها بیش از اندازه از این تلفن استفاده کنند احتمالا دچار مشکلاتی می شوند. از جمله مشکلات اخلاقی، مالی، همین طور ممکن است خطرات امنیتی برایشان داشته باشد و یا برای سلامتی شان مضر باشد. ممکن است بچه ها به هر خطر جسمانی ناشناخته ناشی ازکاربرد تلفن همراه آسیب پذیر باشند. زیرا سیستم عصبی آن ها هنوز در حال رشد است. این گفته مبنی بر این اصل است که سرهای بچه ها کوچک تر، جمجمه های آنان باریک تر و بافت های فیزیکی رساناتری نسبت به بزرگسالان دارند. این بدان معنی است که کودکان نسبت به بزرگسالان انرژی بیشتری را از تلفن های همراه دریافت می کنند.


 خطرات مالی

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,573
  • بازدید ماه : 6,563
  • بازدید سال : 79,404
  • بازدید کلی : 2,294,166
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند