loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 377 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (2)

Telegram تلگرام نرم افزار ارسال و دریافت پیام که تمرکز اصلی آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه رایگان که به تازگی محبوبیت فوق العاده را در دنیا کسب کرده، به شدت سریع، ساده و ایمن است. شما می توانید تلگرام را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر نصب و استفاده کنید. تلگرام به شما اجازه می دهد بدون محدودیت به تعداد بی نهایت انواع پیام را برای دوستانتان ارسال و یا دریافت کنید. علاوه بر پیام با دانلود تلگرام می توانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار بالای تلگرام، ارائه قابلیت ها و امکانات جدید، منحصر به فرد و بسیار کاربردی از جمله روبات و کانال است که این برنامه را در نوع خود بسیار ویژه و بی رقیب می کند.

جالب است بدانید، برنامه تلگرام در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ میلیون عضو دارد که این رقم به صورت ماهیانه در حال افزایش است. پس تردید نکنید که تلگرام یکی از برنامه هایی است که باید حتماً آن را در گوشی، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

حسن محمدی بازدید : 161 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

نشریه تخصصی امنیت اطلاعات فول سکوریتی در زمینه امنیت اطلاعات ، نفوذ و پژوهش های روز این رشته فعالیت می نماید و هدف از این مهم گردآوری اطلاعات به روز و با ارزش برای رشد و ترقی جوانان جویای دانش در این رشته است .



نويسنده / مترجم : مهران صاحب کوهی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 20

حسن محمدی بازدید : 149 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

مایکروسافت پاورپویت ( Microsoft PowerPoint ) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با جدیدترین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار آشنا خواهید شد.
برخی از مطالب ارائه شده در کتاب آموزش حرفه ای پاورپوینت ۲۰۱۳ :
محیط برنامه
تغییر پوسته نرم افزار
ایجاد یک فایل
آشنایی کلی با اسلاید ها و نحوه کار با آنها
ذخیره یک فایل
حالت های نمایش و مرتب سازی اسناد
اشیا متنی
وارد کردن متن
نحوه درج متون فارسی
نحوه انتخاب و حرکت در متن
ویرایش متن
جستجو و جایگزینی در متن
ویرایش متن
قالب بندی کارکتر ها
ابزار Format Painter
ایجاد و تکثیر اسلاید
Master ها در Powerpoint
نمای Slide Master
نمای Handout Master
انتشار اسلاید های یک فایل
پس زمینه در اسلاید ها
قرار دادن صدا و ویدیو بر روی اسلاید ها
ایجاد جدول
انیمیشن ها در power point
ایجاد اسلایدشو نمایشی
و…
در این کتاب که بصورت تصویری میباشد بصورت حرفه ای و کامل با پاورپوینت ۲۰۱۳ آشنا میشوید و تمام ترفند های آنرا می آموزید.

حسن محمدی بازدید : 178 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت فراز نتورک یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پورتال های سازمانی تحت وب ، نصب و راه اندازی شبکه و تامین امنیت آن می باشد .

از این رو این شرکت اقدام به تهیه مجموعه فیلم های آموزشی کرده است .

مشخصات فیلم آموزشی فارسی : PHP & MySQL

– شرکت سازنده : Faraz Network

– مدرس : مهندس رشوند

– مدت زمان آموزش : بیش از ۸ ساعت

– کیفیت نمایش : ۷۲۰p

– فرمت فایل ها : MP4

حسن محمدی بازدید : 178 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)
شبکه های بی سیم ( Wireless ) یکی از تکنولوژی های جذابی هستند که توانسته اند توجه بسیاری را بسوی خود جلب نمایند و عده ای را نیز مسحور خود نموده اند . هر چند این تکنولوژی جذابیت و موارد کاربرد بالایی دارد ولی مهمترین مرحله که تعیین کننده میزان رضایت از آن را بدنبال خواهد داشت ارزیابی نیازها و توقعات و مقایسه آن با امکانات و قابلیت های این تکنولوژی است . شبکه های WLAN را نمی توان جایگزینی برای شبکه های Ethernet معرفی کرده ، بلکه شبکه های WLAN یک راه حل هستند برای مواقعی که امکان کابل کشی و استفاده از شبکه Ethernet امکانپذیر نیست و یا اولویت با Mobility و یا حفظ زیبایی محیط است . سالن های کنفرانس ، انبارها ، محیط های کارخانه ای ، کارگاه های عمرانی و محیط های نمایشگاهی بهترین نمونه ها برای استفاده موثر از شبکه های WLAN می باشند . شبکه های LAN به صورت ذاتی از شبکه های بی سیم امن تر می باشند چرا که از نظر ساختاری قسمت عمده و یا تمام ساختار آنها در درون یک ساختمان قرار دارد و بدین دلیل از دسترسی های غیر مجاز در امان هستند …… کتاب امنیت در شبکه های وای فای به معرفی این شبکه می پردازد .
حسن محمدی بازدید : 155 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)
کتاب رازهای طراحی سایت ترجمه شده از مرجع اصلی یعنی کتاب Web Design Secrets اثر Ben Hunt نویسنده کتاب مرجع می باشد. هر زمانی که شما قصد دارید تا یک صفحه از سایتتان را طراحی کنید،….. باید از خودتان سوال کنید که هدف این صفحه چیست؟ این صفحه قرار است چه چیزی را تبلیغ کند ؟ شما باید هدف نهایی خود را از طریق طراحی سایت کاملا انتقال دهید . فراموش نکنید که صفحه سایت شما همان ذهن و نوع نگرش شما است . اگر بخواهید در دنیای مجازی جزء اولین ها وموفق باشید باید اصول متفاوت آن را رعایت کنید . چه بسا هر چه که شما درباره طراحی سایت می دانید غلط باشد !!!!!!!!!!!!! وهنگامی که اهداف مورد نظر کاربر رعایت نشود و نتواند با صفحه سایت شما ارتباط برقرار کند ، از صفحه شما و بازدید مجدد سایت صرف نظر کند و این یعنی شکست .
حسن محمدی بازدید : 260 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

کسب و کارهای امروزی شرایط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. این شرایط سبب شده است که
شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوین و مبتکرانه برای استفاده از فرصتهای نادیده شده توسط رقبا و ایجاد مزیت رقابتی پایدار بمنظور افزایش سود باشند. برای رسیدن به این هدف سازمان ها ناگزیرند تا از استراتژیها، ابزارها و سیستمهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار استفاده نمایند.
طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره‌ ابزارهای برتر مدیریتی، در سال ۲۰۱۳ برای چندمین سال پیاپی “مدیریت ارتباط با مشتری” یا CRM همچنان به عنوان محبوب‌ترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. طبق تحقیقات شرکت Microsoft نرخ بازگشت سرمایه در پیاده سازی سیستم CRM حدود ۲۴۳ درصد می باشد.
از آنجائیکه سیستم CRM سابقه زیادی در ایران ندارد، این امکان وجود دارد که برخی از جنبه های آن برای مدیران ارشد سازمانها شفاف نبوده و کاربردهای وسیع آن شناخته شده نباشد.
کتاب پیش رو حاصل سالها تجربه و فعالیت نویسنده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری است. در این کتاب سعی شده است که کلیات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و نیز کاربردهای آن در حوزه های مختلف مدیریت کسب و کار تا حدود زیادی معرفی گردد. کتاب مدیریت ارتباط با مشتری نویسنده محترم آن ، آقای لطفی به منظور انتشار رایگان در پایگاه اینترنتی takbook تقدیم نموده اند .

حسن محمدی بازدید : 175 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

برخی عناوین کتاب آموزش آسان و کاربردی php و mysql به شرح زیر می باشد :
زبان php چیست
echo0  و print0
ثوابت و متغیرها
عملگرها و عبارات php
روشهای ارسال اطلاعات
تابع چیست
نمونه ای از توابع از قبل نوشته شده ی php
فرق echo و print
توابع رشته ای و نوع داده
ساختارهای کنترلی
ساختارهای کنترلی شرطی : if else switch
ساختارهای کنترلی تکرار : For , do while , while
آرایه ( Array )
آرایه های انجمنی
آرایه های چند بعدی
چند تا تابع برای آرایه
فایلها و ذخیره و بازیابی آنها
و…..
این کتاب آموزشی مفید را تقدیم برنامه نویسان می کنیم .

حسن محمدی بازدید : 385 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت فراز نتورک یکی از شرکت های پیشرو در زمینه  تولید پورتال های سازمانی تحت وب ، نصب و راه اندازی شبکه و تامین امنیت آن می باشد .

از این رو این شرکت اقدام به تهیه مجموعه فیلم های آموزشی کرده است . با توجه به استقبال زیاد کاربران از این مجموعه ها ، شرکت فراز نتورک جهت جلب رضایت مشتریان خود ، ۵۰% از مجموعه های آموزشی خود را  بصورت رایگان برای دانلود کاربران قرار داده است .

  مشخصات فیلم آموزشی فارسی : MTCNA Mikrotik

– شرکت سازنده : Faraz Network

– مدرس : مهندس رشوند

– مدت زمان آموزش : بیش از ۸ ساعت

– کیفیت نمایش : ۷۲۰p

– فرمت فایل ها : MP4

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,770
  • بازدید ماه : 6,760
  • بازدید سال : 79,601
  • بازدید کلی : 2,294,363
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند