loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 295 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

موریس دوکبرا، از نویسندگان سرشناس فرانسوی می باشد. وی به سال ۱۸۸۵ متولد و به سال ۱۹۷۳ درگذشت.

برخی از آثار وی عبارتند از:
- اشرافیان بی پول
- ماروا
- آقایان تومی ها
- نیمه شب
- میدان پیگال
- کارتیه لاتن
- ماکائو یک جهنم قمار
- تیرباران شده سپیده دم
- معشوقه های من . اینک کتاب معشوقه های من را تقدیم علاقمندان میکنیم.

حسن محمدی بازدید : 209 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

انوره دو بالزاک نویسنده نامدار فرانسوی است که او را پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات می‌دانند. «کمدی انسانی» نامی است که بالزاک برای مجموعه آثار خود که حدود صد رمان و داستان کوتاه را در بر می‌گیرد برگزیده‌است. توصیفات دقیق و گیرا از فضای حوادث و تحلیل نازک بینانه روحیات شخصیت‌های داستان، بالزاک را به یکی از شناخته شده ترین و تأثیر گذارترینرمان نویسان در طول دو قرن اخیر تبدیل کرده‌است.رئالیسم عریان و بدبینی بالزاک به سرشت انسانی که در آثارش هویداست، او را زمینه ساز ایجاد جنبش ناتورالیسم در ادبیات فرانسه کرده‌است . اکنون کتاب رمان دختر زرین چشم از این نویسنده زبردست را تقدیم علاقمندان میکنیم .

حسن محمدی بازدید : 161 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

کتابی که پیش رو دارید مجموعه از داستان های کوتاه به نام هشت برزخ است ، که  غم و درد جامعه کنونی را به شکل دیگری به تصویر در می آورد .  نویسنده این کتاب میگوید : آنچه که باعث شد من شروع به نوشتن این کتاب داستان کنم  فریاد های بی صدای چشمانی بود که هر روز در جامعه می دیدم ،  قلب های شکسته ای بود که پشت دیوار های غرور زجه می زدند و غبار کهنه ای بود که روی اجسام بی جان خانه کرده بودند . هر کدام گویای درد بزرگی بود که باید نوشته میشدند . ارزشهای بزرگ انسانی را نمی توان تنها با یک قلم به اشتراک گذاشت اما میتوان گوشه ی بسیار کوچکی از آن را هدیه کرد . شاید باعث شود بیشتر فکر کنیم ، دنیا را عمیق تر ببینیم ، روح و جسم  خود را با ردیگر کاوش کنیم و چراهای فراموش شده را باری دیگر  ، از خود بپرسیم . چرا اینگونه هستیم؟ چرا اینگونه می اندیشیم؟ این کتاب داستان را نویسنده محترم آن نازیلا قبادی به منظور انتشار رایگان در وبسایت takbook تقدیم کرده اند.

حسن محمدی بازدید : 193 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)


  کتاب رمان راننده سرویس سرگذشت چهار تا دختر دبیرستانی که رفیقای چندین ساله هستن و در یک دبیرستان درس میخونن و هم رشته هستن و بعد از گذشت شیش سال همکلاسی بودن… کلاسهاشون دو به دو عوض میشه و روز بعدش هم راننده سرویس سابقشون … و راننده ی جدید یه پسر جوونه که  …
این کتاب پیشکش علاقمندان رمانهای ایرانی و عاشقانه میشود.

حسن محمدی بازدید : 227 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


داستان خون آشام مرموز
خلاصه: داستان در مورد دختری است كه با مادر ، برادر و پدر خوانده اش زندگى مى كند! او متوجه مى شود بیماری اى دارد كه مرگش حتمی است ولى یكى از دوستانش به نام جیمز كه كمى مرموز میباشد مى خواهد جانش را نجات دهد و مجبور مى شود به او بگوید یك خون آشام است اما چیز ها اونطور كه جیمز مى خواهد پیش نمى رود! 

این کتاب رمان که نوشته ال . جی . اسمیت است توسط گروه زندگی پیشتاز ترجمه و توسط وبلاگ فیلاگوند منتشر شده است.

حسن محمدی بازدید : 193 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


جیم کریس Jim Crace نویسنده انگلیسی است که دو رمان او به نامهای قرنطینه و برداشت نامزد جایزه ادبی من بوکر شده‌اند. قرنطینه رمانی است با فراز و نشیبهای زیاد ، در قرنطینه ای چهل روزه شخصیتهای متعددی که هر کدام نشانگر طبقه ای از جامعه هستند با چالشهای خود درگیر هستند و برای گرفتن حاجات خود به قرنطینه امده اند جای دور افتاده در فلسطین در اطراف جریکو (یهودیه) و هر کدام با در راه رسیدن به حاجت خود با فراز و نشیبهای زیادی روبه رو می شوند .
این رمان برنده جایزه ادبی بوکر 1997 شده است.

حسن محمدی بازدید : 461 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


کتاب رمان دختربی پناه سرگذشت عاشق و معشوقی است بنام بهرام و پریوش که در جریان وصال به هم اتفاقاتی برایشان رخ میدهد اینک جهت اطلاع خوانندگان عزیز بخشهایی ازاین کتاب آورده میشود:
...... میخواهم سخن ازتووقصه ازعشق پاکمان آغازکنم. قصه ما ازآن هنگامیکه تو،مثل یک فرشته معصوم وپاکیزه درزندگی من قدم نهادی وصفحات درخشان وزینی رابه دفترخاطراتم اضافه نمودی! تو باهمان برخورد نخستین وباهمان نگاه اولین وبا اشعه ی نگاههای سوزان و فروزانی که از عمق آن دونرگس شهلا وپرکشش وجادوگرت که برپیکرپرارتعاش و لرزانم فرومیریختی،بیکباره مرا ازپای درآوردی و من بی اختیار و بیخود ازخویشتن بسویت مجذوب وکشیده شدم ! وآن وقت بودکه دریافتم تودریک آن موفق شده ای که قلبم رابرای همیشه تسخیر خود کرده ، اندیشه هایم رابرای ابد بخودت اختصاص دهی!و.....
این رمان پیشکش علاقه مندان داستانهای بلند میشود.
حسن محمدی بازدید : 210 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


ژول ورن از نویسندگانی است که آثارش بیش از آثار سایر نویسندگان فرانسوی به زبانهای مختلف ترجمه شده است. استادی ژول ورن در داستان‌پردازی و نقل افسانه‌های تخیلی آمیخته با تحلیل دقیق روانی و طنزی ناآشکار و استعداد خلق گروههای واقعی است از افراد بشر برحسب نژاد و عصری که در آن به سر می‌برند و همین امر او را داستان‌نویسی بزرگ معرفی کرده، خاصه رمانهای او جوانان را سخت شیفته خود ساخته است. شیوه نگارش ژول ورن شیوه‌ای دقیق و روان است که هرگز کهنگی نمی‌پذیرد. نفوذ ژول ورن در عصر خود تا حدی بود که آن را «عصر ژول ورن» می‌نامیدند و چه بسا نویسندگان و شاعران که از آثار او الهام گرفتند، چنانکه از نظر عده‌ای از منتقدان شعر "زورق مست"  اثر رمبو تحت تأثیر قسمتهایی از کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریاها ساخته شده است. کتاب "صاحب دنیا" نیز به شاهکار ژول ورن مشهور است.

حسن محمدی بازدید : 202 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

خلاصه کتاب رمان سکوت فرشته ها :
حقیقت به شکل یک راز تاریک در گذشته یک خانواده مدفون شده و هیچ کس نمی خواهد بازگو کننده وحشتی باشد که پیرامون این تاریکی شکل گرفته است. در این میانه اما حمید الرمادی طراح مشهور کانادایی در می یابد این تاریکی بخشی از گذشته او بوده و در پی پاسخ به سوالات ذهنیش راهی سفر به قلب این راز می شود به سرزمین اسرار آمیزی که حقیقت گذشته او را در خود نگاه داشته و روزی برای او که محق هست بر این حقیقت آشکار می سازد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,690
  • بازدید ماه : 6,680
  • بازدید سال : 79,521
  • بازدید کلی : 2,294,283
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند