loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 194 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

بخش اول :

«عمر بن سعد بن ابی وقاص زهری» یا همان «عمر سعد» یکی از تابعین بود. تابعین یعنی گروهی که پیامبر را ندیده بودند و پس از صحابه مرجع مردم در امور دینی بودند. در بارۀ تولد او نقل­های گوناگونی هست از جمله او را متولد 23 هجری می­دانند.


پدرش «سعد بن ابی وقاص» از اصحاب پیامبر و گروه مهاجرین بود. او سردار دلیر اسلام و فاتح امپراطوری ایران بود. آن گونه که از تاریخ هویدا است عمر سعد دارای ابعاد گوناگون علمی و مدیریتی و نظامی بوده­است و به اصطلاح امروزی آدم نخبه­ای بوده­است. در زمان واقعۀ کربلا او جوانی جویای مقام بود طبق آنچه که در کتب روایی نقل شده او در گیر و دار توسعۀ حکومت اسلام در سراسر جهان آن روز و گسترش قلمرو حکومت در ایران، بسیار مشتاق حکومت در نواحی مرکزی ایران به مرکزیت ری آن زمان بوده است. منطقه­ای وسیع و خوش آب و هوا و متنعم و برخوردار از مواهب طبیعی و انسانی.

مطابق آنچه سید محمد صحفی در ترجمۀ کتاب شریف «اللهوف علی قتل الطفوف» یا همان مقتل لهوف سید ابن طاوس می­نویسد آرزوی عمر سعد در حکومت بر ری در حال تحقق بود. یزید خلیفۀ تازه بر تخت نشسته حکم ولایت او بر ری را به همراه 4000 نفر سواره نظام جنگی، برای عزیمت به ری به وی می­سپارد. او عازم سفر می­شود که یزید به او اعلام می­کند که قبل از حرکت به سمت ری باید به کربلا برود و در آنجا با حسین بن علی علیهما السلام مواجه شود. عمر سعد از این اقدام طفره می­رود ولی یزید حکومت ایران را متوقف به کربلا می­کند.

عمر بن سعد از علمای اسلامی بود و می­دانست کشتن فرزند پیغمبر و ارتکاب این جنایت گناهی نابخشودنی است به همین خاطر یک شب را از یزید مهلت گرفت تا تصمیم بگیرد. همۀ خردمندان قوم او را از مقابلۀ با سید الشهداء بر حذر داشتند ولی عشق بی­انتها به قدرت چنان قلب او را تسخیر کرده بود که هیچ نصیحتی اثرگذار نبود. آن شب عمر سعد اشعار زیادی با خود می­گفت از جمله شعر زیبایی است به این وصف.

حسن محمدی بازدید : 211 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)


براستی امام حسین را چه کسی به شهادت رساند و چه خصوصیاتی داشت؟ فردی که 16 بار پای پیاده به حج رفت!
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان،شمر بن ذی الجوشن از فرماندهان سپاه امیرالمؤمنین علی علیه السلام در جنگ صفین و جانباز امیر المومنین کسی که در میدان جنگ تا شهادت پیش رفت. 

این چنین کسی حالا در کربلا شمر می شود. با ورودش به کربلا همه چیز عوض می شود. شمر آدم کوچکی نیست اگر نیایش های شمر را برای شما بخوانند و به شما نگویند که این ها مال شمر است شما با آن ها گریه می کردید. حال می کردید، هیچ گاه گفته نمی شود که وقتی شمر دستش را به حلقه خانه خدا می زد چگونه با خدا زمزمه می کرد!فرض کنید الان از صحنه کربلا خارج شده اید، یک نفر به شما هم بگوید همه چیز برای رفتن شما به خانه خدا آماده است. آیا شما حاضرید با پای پیاده به این سفر بروید؟ مطمئنا می گویید: نه! 
 
شما چقدر شمر را می شناسید؟ 
 
اما اگر به این سفر سه و چهار ماه که زخم خستگی، تشنگی و گرسنگی دارد. یک بار بروید بار دیگر به شما بگویند نمی روید. این آقایی که ما صحبتش را می کنیم شمر شانزده بار با پای پیاده به سفر حج رفته است. فکر نکنید شمر اهل نماز و روزه نبوده و یا از آن دسته آدم هایی بوده که عرق می خوردند، عربده می کشیدند؛ 
شمر و بسیاری دیگر که آن طرف ایستاده اند، آدم هایی هستند که پیشانی پینه بسته داشتند. بسیاری از آن ها اهل تهجد بودند.تعدادی از این افراد با پیغمبر ص هم دیده شده اند. 
وقتی امام حسین به کربلا وارد شد بعضی از این افراد را صدا زد و فرمود: 
« مگر شما پیغمبر را ندیدید؟» الان این افرادی که پیغمبر را دیده بودند و رو به سوی قبله نماز می خواندند، رو در روی امام ایستاده اند. امروز من در کتاب تاریخ مسعودی می خواندم که در کربلا هر روز 20000 نفر در فرات غسل می کردند. غسل قربة الی الله که حسین را بکشند و می گفتند: غسل می کنیم تا ثوابش بیشتر باشد. 
 
در ظهر عاشورا وقتی ابا عبدالله علیه السلام برای نماز خواندن، اذان می گفتند فکر نکنید در آن طرف کسی نماز نمی خواند. آن ها هم نماز می خواندند! برخی از این افراد به ابا عبدالله علیه السلام می گویند که نماز شما قبول نیست! 

و حبیب به آن ها می گوید: 

« نماز شما قبول است؟! » درگیری می شود .حبیب به شهادت می رسد. حضرت حبیب پیش از نماز ظهر ابا عبدالله به شهادت رسیدند. 
 
 
چه خصوصیاتی باعث شکل گیری شخصیت های منفی می شود؟ما در کربلا به کلاس شمر شناسی نیاز داریم. یک کلاس به عنوان تحلیل شخصیت شمر. شمری که شانزده بار به مکه رفته، جانباز امیر المومنین بود، کسی که در کنار مولا زخمی شده بود، چه شد که فرمانده جنگ حضرت علی علیه السلام به این جا رسید؟ این مسئله نیاز به تحلیل و بررسی دارد. 

این هشدار و اندازه ای برای امروز و فردای ما.شمر با سه ویژگی، شمر شد. 
 
شما چقدر شمر را می شناسید؟ 
 
1.اولین خصوصیت شمر این بود 

که می‌گفت: شکم از همه چیز برای من مهم تر است. مهم بود که غذای خوب بخورد و برای دست یافتن به این غذا دست به هر کاری می زد. 

آیا غذا برای شما اولین مسئله زندگی است؟ در خانواده های ما وقتی که شام را خوردند به فکر ناهار فردا هستند. 

دعوای شکم دعوای مسخره ای است که همه ی ما با آن درگیر هستیم. فکرش را بکنید اختلاف همه غذاها ی عالم خیلی کم است. خدا حفظ کند عالمب را می گفت: 

«فرق تمام غذاها بیست سانتی متر است. یعنی از نوک زبان تا ته زبان.» وقتی از این فاصله گذشت دیگر باهم فرقی ندارند. 

می خواهد چلو کباب و پیتزا باشد یا نان و ماست. همه ی دعواها بر سر همین بیست سانتی متر است. 

شمر نتوانست دعوای بیست سانتی متری را برای خود حل کند. 

حضرت علی علیه السلام یک بار اراده کرد جگر بخورد گفت هفته بعد، هفته بعد، هفته بعد افتاد ماه بعد، یک سال این خوردن جگر را به تأ خیر انداخت. بعد از یک سال جگر تهیه کرد. دود جگر کباب کرده از دیوار خانه بیرون رفت. 
 
شما چقدر شمر را می شناسید؟ 
 
در زدند کسی گفت: خوش به حال شما که بوی این غذا از خانه تان بلند است من چند ماهی است از این غذا نخورده ام، حضرت فرمودند: « این غذا را به او بدهید » دوستی می گفت: مولا علی علیه السلام مسئله ی شکم را برای خود حل کرده بود و می توانست از غذایش بگذرد ولی شمر نتوانست مسئله غذا را برای خود حل کند. 

شمر عبدالبطن یعنی اسیر و بنده ی شکم بود و این اسارت او را بیچاره کرد. 

یک روز بهلول از راهی می گذشت. 
 
هارون او را صدا زد و گفت: ما را نصیحتی نمی کنی؟ می خواست او را دست بیندازد بهلول گفت: حوصله نصیحت ندارم. اما می توانم سوالی از تو بپرسم؟ گفت: بفرما. بهلول گفت: اگر می خواستی غذا بخوری و غذا را در دهانت گذاشتی و هر کاری کردی غذا پایین نرفت چه کار می کنی؟ حاضری چقدر از ثروتت را بدهی؟ هارون کمی فکر کرد و گفت: نیمی از ثروتم را می دهم. بهلول گفت: حالا سوالم را طوری دیگر مطرح می کنم. 
 
اگر غذا پایین رفت ولی هر کاری کردی نتوانستی آن را دفع کنی چه می کنی؟ گفت معلوم است می میرم. 

نصف ثروتم را می دهم تا رهایی پیدا کنم. بهلول گفت: می بینی همه دعوا سر یک روده و یک فرو دادن و پس دادن است،توجه به همین ریزه کاری ها ما را از گناه و عصیان باز می دارد. 
 
 
از امام پرسیدند: تقوا چیست؟ فرمود: وقتی در بیابان راه می روی سعی می کنی خارهای ریز در پایت نرود یا خارهای درشت؟ اگر عاقل باشید هر دو. تقوا این است یعنی نه مرتکب گناه کوچک شوی و نه بزرگ. چرا که گناهان ریز، زمینه ارتکاب گناهان بزرگ است. 
 
2. نکته ی دوم که در شخصیت شمر بود این بود که چشم دیدن پیشرفت هیچ کس را نداشت و به خاطر همین مسئله است که به کربلا آمد.شمر نزد عبید الله بن زیاد نشسته بود که نامه ایی از عمر بن سعد به عبیدالله رسید. عمربن سعد نوشته بود: ای امیر من با حسین مذاکره کردم. حسین دو پیشنهاد دارد : 
 
1- به مکه و مدینه برگردد. 
 
2- اگر اجازه بدهی به هر سرزمینی بخواهد برود.عمر بن سعد نمی خواست جنگی صورت بگیرد و در آغاز دوست نداشت امام حسین کشته شود. اما در ادامه برای جنایت آماده شد.عبید الله می گفت: بد نیست اگر این طوری شود مسائل ما حل می شود. همان جا شمر محکم به پهلوی عبیدالله زد و گفت: الان فرصت بسیار خوبی است و حسین در چنگ توست. عمر بن سعد دارد سازش می کند در حالی که حسین در هفتاد کیلو متری ما اردو زده است و به راحتی می توانیم او را در پنجه خود بگیریم. اگر برگردد در مکه و مدینه قدرتی برهم می زند و دیگر هیچ کس نمی تواند با او درگیر شود. 
 
ابن زیاد گفت: خوب گفتی. الان چنگال هایمان در گلویش فرو رفته. خودت بلند شو و برو. گفت: من می روم اما اگر عمربن سعد نپذیرفت که من بجنگم، گردنش را بزنم و سرش را برای شما بفرستم؟ و خود فرمانده لشگر شوم؟ ابن زیاد گفت: این کار را بکن.شمر آدمی است که مدام از این و آن می گوید. او یک روح شقاوت پیشه دارد. 
 
خداوند در سوره حجرات به این مسئله اشاره کرده است که اگر فاسقی نزد شما آمد و خبری پیش شما آورد، زود تأییدش نکنید و هیچ گاه از خبر چینی دیگران لذت نبرید. مثلا فردی نزد ما می آید و خبری را به ما می گوید ما می گوییم راست می گویی؟ این کار باعث تشویق طرف مقابل می شود و این عامل باب غیبت را می گشاید. 
 
 
3. قرآن مجازات بد کاران را مشخص کرده ولی بد ترین مجازات ها متوجه کسانی است که زخم بر جان دیگران می زنند. حفره در روح ها ایجاد می کنند. سرزنش می کنند و می شکنند. و این خصوصیت متأسفانه در دنیا به اندازه ی ایران نیست. 
 
من کشور های دیگر را هم دیده ام اما هیچ کشوری لطیفه ساز تر از ایران نیست. هر چیزی را بهانه ی دست انداختن می کنند.در کربلا شمر بارها دست انداخت و حرف های آزار دهنده ای به ابا عبدالله علیه السلام زد. 

این سه خصوصیت از جانباز امیر المومنین علی علیه السلام شمر را ساخت، شمری که در کربلا با قساوت کامل بر سینه پسر پیغمبر نشست و با بی رحمی دوازده ضربه از پشت بر گردن ابا عبدالله علیه السلام وارد کرد و بعد هم سرخون چکان حسین علیه السلام را دست گرفت و از قتلگاه بیرون آمد. 
منبع:جام نیوز
حسن محمدی بازدید : 185 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

قيام حضرت امام حسين (ع) از روز خودداري از بيعت با يزيد تا روز عاشورا ۱۷۵ روز طول كشيد. قيام سالار شهيدان از مدينه آغاز و به كربلا ختم شد. اين قيام يك هفته در مدينه، ۴ ماه و ۱۰ روز در مكه، ۲۳ روز بين راه مكه تا كربلا (از دوم محرم تا دهم محرم) به طول انجاميد.

 

ورود امام حسين (ع) به مكه، ماندن چهار ماه و پنج روز در اين شهر و تبليغ براي قيام، حركت از مكه به طرف كوفه، استقرار در كربلا، چگونگي خيمه زدن، عدم آغاز حمله تا عصر تاسوعا و علت يابي آن، بخشي از تصاوير روزشمار عاشورا است.

 

اين ۳۰ اسلايد شامل مرگ معاويه، حركت امام حسين (ع) از مدينه به مكه، مكه، رفتن خانه عباس بن عبدالمطلب، رسيدن نامه‌هاي كوفيان، حركت آن حضرت از مكه به طرف كوفه با ذكر منازل، رسيدن به منزل خزيمه، رسيدن به منزل زباله، رسيدن به منزل جبل ذوحسم و رسيدن به كربلا مي‌شود.

 

اتفاقات روز دوم محرم الحرام سال ۶۱ هجري و چينش خيمه‌ها، روزهاي سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، صبح نهم و عصر نهم محرم الحرام، شب عاشورا، صبح عاشورا، ظهر عاشورا، عصر عاشورا، بني هاشم و شهادت حضرت علي اكبر (ع)، شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، شهادت حضرت علي اصغر (ع) و شهادت امام حسين (ع) از ديگر اسلايدهاي حماسه مصور عاشورا است.

حسن محمدی بازدید : 154 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

مرد خراسانی خسته راه آمده بود که امام را ببیند.

پیاده آمده بود و گواهش پاهای مجروحش.

هر قدمی که برداشته بود «دانه شکری کاشته بود» که به دیدن امامش می‌رود.


حالا با پایی خون آلود به امام می‌گفت که دوستتان دارم، به خدا محبت شما باعث شده این راه طولانی را تحمل کنم... .

و مهربانی امام چون باران بر سرش فرو می‌ریزد.

حسن محمدی بازدید : 318 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

ای بی، یک بیماری ارثی در بافت‌های پوستی است که در پوست و غشای مخاطی ایجاد تاول می‌کند.

گفته مي‌شود، شیوع بیماری اي بي (Epidermolysis Bullosa)  يك در ۵۰۰۰۰ است و شدت بیماری  هم از ملایم تا کشنده تغییر می‌کند. این بیماری از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن ایجاد می‌شود و در تمام گروه‌های قومی و نژادی رخ می‌دهد و به طور مساوی بر مردان و زنان اثر می‌کند.

 

در بيماري ای بی، پوست به شدت شکننده خواهد شد و کوچکترین اصطکاک یا آسیبی، لایه‌‌های پوستی را جدا کرده و ایجاد تاول می‌کند.

پوست شامل دو لایه است : لایه خارجی که روپوست (اپیدرمیس) خوانده می‌شود و لایه داخلي پوست، كه (درمیس) نام دارد.

حسن محمدی بازدید : 631 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

روز اول ماه محرّم الحرام:

۱.آغاز ایام حسینی

اولین روز از ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام است،که همه انبیاء وملائکه و شیعیان و دوستان اهل بیت علیهم السلام محزون اند.باید گفت:ماه حزن واندوه تمام عالم است،چرا که همه ساله از اول محرم تا روز عاشورا پیراهن پاره پاره سیدالشهداء علیه السلام را از عرش خدا رو به زمین می آویزند و حزن واندوه عالم را فرا می گیرد.

 

همچنین آغاز مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله علیه السلام است،که مردم را به امور اعتقادی خویش آشنا می کند،ودستورات دین خود را از حسینیه ها و تکایا و مساجد به خانه های فکر ودل خود به ارمغان می برند. شرکت در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام واشک بر آن حضرت،از وظایف ما در زمان غیبت امام زمان علیه السلام است.

 

۲-ماجرای شعب ابی طالب علیه السلام

حسن محمدی بازدید : 184 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

داستان های عجیب آخوند مظفرالدین شاه (+عکس)
 استخاره چاره ساز آخوند مقرب مظفرالدین شاه
آخوند مقرب مظفر الدین شاه که بسیار نیز به وی معتقد بوده است. بعضی تاریخ نویسان داستان‌های عجیبی را از این روحانی نقل کرده اند که تمییز و تشخیص، درستی از نادرستی این روایات تاریخی مبرهن نیست. ولی یا از روی حسد و کینه نقل شده و یا واقعا این مرد یک روحانی نمای زبردست بوده که توانسته دل از شاه ببرد و از کسوت مقدس روحانیت برای خود دکان درست کرده و ثروتی به هم زند.

مظفرالدین شاه,آخوند مقرب مظفر الدین شاه,دوران سلطنت مظفرالدین شاه

داستان نقل شده به شرح زیر است:
«هر وقت هوا بنای رعد و برق را می‌گذاشت شاه فوراً در قعر اطاق پستوئی که به هیچ جا روزنه نداشت و تاریک بود مخفی شده فورا عقب سید بحرینی و پسرهایش می‌فرستاد و از ترس زیر عبای سید بحرینی قرار می‌گرفت و دست به دامان آنها می‌شد، الله و لبیک می‌گفت.آنها یاجدا یاجدا می‌گفتند و شاه مثل همان ابر بهاری گریه می‌کرد و مشغول نذورات و بخشش می‌شد».

حسن محمدی بازدید : 165 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

سیر به واسطه آثار گسترده ضد باکتری خود شناخته شده است. طی یک مطالعه، پژوهشگران ارزش آبگوشت سیر و توانایی آن در مبارزه با عفونت "ئی کولای" را ارزیابی کردند.

هنگامی که به یک عفونت باکتریایی مبتلا می شویم، تعداد اندکی از ما استفاده از گیاهان دارویی را مد نظر قرار می دهند. اما با توجه به تاثیرگذاری آنها در درمان طیف گسترده ای از عفونت ها شاید بهتر باشد از گیاهانی که دارای خاصیت دارویی هستند هر چه بیشتر استفاده کنیم. در ادامه با چهار نمونه از بهترین گیاهان دارویی ضد باکتری بیشتر آشنا می شویم.

سیر

 سیر به واسطه آثار گسترده ضد باکتری خود شناخته شده است. طی یک مطالعه، پژوهشگران ارزش آبگوشت سیر و توانایی آن در مبارزه با عفونت ئی کولای را ارزیابی کردند. آنها دریافتند هرچه میزان سیر بیشتر باشد، تاثیرگذاری آن در کشتن باکتری ئی کولای نیز افزایش می یابد.

حسن محمدی بازدید : 167 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

اعتقاد ات تبتي ها به شناخت درون بسيار جالب است تا جايي كه اگر كسي زمان تولد خود را بدقت حتي به ساعت و ثانيه بداند تسلسل روح وي را در كالبد ها ي گذشته و آينده تشخيص خواهند داد.
اين ؛ يكي از آزمونهاي دلاي لاما( از كاهنان برجسته آنهاست ) است براي اين آزمون زمان بگذاريد
از آن لذت خواهيد برد
 
دلاي لاما توصيه ميكند كه آن را بخوانيد چرا كه برايتان مفيد 

حسن محمدی بازدید : 354 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

بسیاری از افرادی که برنامه‌ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می‌دهند. طناب زدن حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد و برای افراد با هر نوع آمادگی جسمانی مناسب است.

دلایل مختلفی برای طناب زدن وجود دارد که عبارتند از:

1. افزایش ضربان قلب
طناب زدن با افزایش ضربان قلب منجر به کاهش چربی‌های بدن و قدرتمند شدن عضلات می‌شود. طناب زدن یکی از موثرترین فرم‌های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج ‌دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه نیم مایل دویدن کالری بسوزاند.

2. طناب زدن برای افراد با آمادگی های جسمانی مختلف مناسب است

حسن محمدی بازدید : 141 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

كسانیكه به دیگران عشق می ورزند، با عشق ورزیدن، زندگی دیگران را با شادی، سرزندگی و فهم یا درك كه بخشی از وجود آنهاست، پر می كنند. زمانی كه همه این چیزهای خوب، زندگی فرد را در برگرفت، آن احساسات را بروز می دهد، شادی تولدی نو می بخشد كه می تواند بین هر دو آنها تقسیم شود. بنابراین با عشق ورزیدن، مردم به طور غیرارادی عشق را دریافت می كنند، ولو اینكه آنها با این قصد و غرض عشق نورزیده باشند.

عشق از نظر بیولوژی

حسن محمدی بازدید : 158 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

شیرین بیان گیاهی است که برخلاف نامش تلخ است اما خواص فوق العاده ای دارد. حتماً شنیده اید که از این گیاه برای درمان سرفه استفاده می شود. هم اکنون نیز از این گیاه در ترکیب شربت های ضد سرفه استفاده می شود. این گیاه برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می کند؛ چون حاوی ویتامین ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است. در این مطلب گوشه ای از خواص درمانی این گیاه را مرور می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

 

 در یونان باستان از شیرین بیان برای تسکین سرفه و درمان سوءهاضمه استفاده می کردند. امروزه دانشمندان در پژوهش های خود نه تنها این خواص درمانی این گیاه را تأیید کرده اند بلکه به خواص دیگری نیز دست یافته اند. ترکیبات فعال موجود در این گیاه در ریشه آن قرار دارد و گلیسیریزین غنی ترین و مهم ترین ترکیب آن است. شیرین بیان همچنین ترکیبات دیگری با اثرات مهم مانند فلاوونوئیدها و فیتواستروژن ها را دارا است. از این گیاه به صورت خشک شده، پاستیل و تنتور استفاده می شود. در ادامه به اثر مفید این گیاه اشاره می کنیم:

 

خواص درمانی شیرین بیان برای مجاری تنفسی

حسن محمدی بازدید : 208 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

با چند غذای مخصوص میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید

 

اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.


آنچه می خوریم روی تمام بدنمان تاثیر می گذارد، هر چه سالمتر بهتر. اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.

 

توت ها

حسن محمدی بازدید : 205 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

تاریخ دقیق تولد حضرت احمد بن موسی شاه چراغ سلام الله علیه مشخص نیست

 

نام: احمد
لقب: شاهچراغ، سید‌السادات
کنیه: ابوعبدالله
پدر: امام موسی کاظم علیه السلام
مادر: امّ احمد
تاریخ ولادت: نامشخص
تاریخ شهادت: بین سال‌های 203 تا 218 هجری قمری
قاتل: قتلغ خان(حاکم شیراز) به فرمان مأمون عباسی
محل دفن: شیراز


ولادت

حسن محمدی بازدید : 248 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

 داروهای گیاهی مفید برای پا درد

  

 درد پا یکی از رایج ترین بیماریها است که افراد از همه گروه های سنی تحت تاثیر قرار میدهد. درد پا می تواند در هر نقطه از پا از جمله انگشتان، پاشنه پا، مچ پا یا قوس پا رخ دهد و می تواند علل مختلفی داشته باشد نظیر: کهولت سن، پوشیدن کفش نامناسب، پیاده روی بیش از حد، برای زمانی طولانی روی پا ایستادن ، شکستگی، کمبود مواد معدنی، ناخن پای روینده در شصت ، دیابت و  شرایط دیگر.


چیزهای بسیاری در دسترس هستند که می توانید در خانه به طور طبیعی درد پای خود را تسکین دهید.


 در اینجا 10 داروی خانگی برای درد پا را بیان میکنیم.

1.سرکه

حسن محمدی بازدید : 232 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

پیاده‌روی و شنا به سوزاندن کالری کمک می‌کنند

 

شاید به خاطر عادات غذایی اشتباه و سبک نادرست زندگی بدن شما به‌اندازه‌ی کافی کالری نمی‌سوزاند. خوشبختانه شما می‌توانید با چند راهکار ساده سوخت‌وساز بدن خود را کنترل کنید.

 

بیشتر بخوابید
مقدار خواب شما تأثیر زیادی روی اندازه‌ی دور کمرتان دارد. تحقیقات نشان داده‌اند کمبود خواب می‌تواند هورمون‌های گرسنگی را اشتباهاً ارسال کند. این یعنی مشکل شما با سلول‌های چربی دو برابر می‌شود: شما بیشتر از حد نیاز می‌خورید و اضافه‌وزن در اندام شما نمودار می‌گردد.

 

زودتر بیدار شوید

حسن محمدی بازدید : 176 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

پیامک تبریک عید سعید فطر


ساغر به گردش آر که دور صیام شد
وقت شکست روزه و بنیاد جام شد
خونم چرا نمی خورد آن چشم پر فسون
در روز عید، روزه به مردم حرام شد

عید فطر مبارک

 

س ام اس تبریک عید سعید فطر , پیامک تبریک عید سعید فطر

تبریک عید سعید فطر

حسن محمدی بازدید : 198 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

در ازدواج موفق تصمیم ها را یک طرفه نمی گیرند

 

خیلی ها وقتی وارد زندگی مشترک می شوند، برایشان سوال های مختلفی درباره ماهیت و درست بودن انتخاب شان پیش می آید.«مجله تایم» به تازگی گزارشی را منتشر کرده که در آن، به 14 نشانه در زوج های موفق اشاره شده است.


14 نشانه زوج های موفق و عاشق


می توانید به راحتی درباره فکرهایتان حرف بزنید
زندگی مشترک زمانی پیشرفت می کند که شما بتوانید با شریک تان به صورت آزادانه و صادقانه حرف بزنید. در این زندگی هر دو نفر احساس می کنند که حرف هایشان شنیده می شود. این ارتباط دو طرفه یکی از پایه های اساسی برای پیشرفت یک رابطه مشترک است.

هر کدام فضای خودتان را هم دارید

حسن محمدی بازدید : 151 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

کمی تغییرات می تواند همه چیز را در زندگی و رابطه زناشویی دگرگون کند

 

کمی تغییرات می تواند همه چیز را در زندگی و رابطه زناشویی دگرگون کند. توصیه هایی که متخصصان بعد از مدتها تحقیق به آن دست یافته اند می تواند با افزایش میل جنسی کیفیت زندگی زناشویی را چند برابر کند.

براساس گزارشی از WebMD داشتن یک رابطه جنسی خوب و موفق تاثیرات مثبت و فوق العاده ای بر روی قلب و سلامتی اعضای داخلی بدن دارد ، همچنین داشتن رابطه زناشویی منظم باعث تنظیم میزان تستسترون و استروژن یا همان هورمورن های اصلی زنانه و مردانه خواهد شد. اینها تنها بخشی از فواید رابطه زناشویی برای مرد و زن است که پیش تر به انها اشاره کرده ایم و در این بخش در ادامه مطالب قبلی خواهیم گفت که چطور با تغییرات کوچک می توانید رابطه جنسی و زناشویی تان را بهبود ببخشید.

10 روش ساده برای بهبود رابطه جنسی در زندگی زناشویی:

حسن محمدی بازدید : 270 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

اختلالات جنسی ناشی از مشکلات آناتومیک در مردان نسبتا شایع است‎

 

اختلالات آناتومیک یعنی یک اختلال در ساختار عضو. مثلا اگر فردی شش انگشت در دست داشته باشد می‌گویند دچار اختلال آناتومیک است. از نظر علم پزشکی آلت تناسلی در مردان می‌تواند اختلالات آناتومیک بسیار زیادی داشته باشد و بعضی از آنها می‌توانند منشا اختلالات جنسی باشند.


اختلالات جنسی ناشی از مشکلات آناتومیک در مردان نسبتا شایع است. مشکلات آناتومیک می‌تواند هم باعث اختلالات جنسی روحی ـ روانی و هم اختلالات جنسی جسمی شوند. از خصوصیات اختلالات جنسی آناتومیک، قابلیت اصلاح‌پذیری آنهاست و می‌توان مشکل بیمار را برای همیشه حل کرد. البته بسیاری از این بیماران با انواع و اقسام داروها بین مطب‌ها و کلینیک‌ها سرگردان هستند؛ غافل از این که آنها نیازی به دارو ندارند و مشکلشان با دارو حل نمی‌شود.

حسن محمدی بازدید : 170 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

به دو سوره فلق و ناس «معوذتين»‌مي‎گويند

 

بعضي از سوره‎هاي قرآن نام‎هاي مختلفي دارند از جمله سوره‎هاي فلق و ناس است كه يكي از نام‎هاي آنها «معوذه» است و به هر دو سوره اطلاق «معوذتين» (دو معوذه) شده است،لذا به دو سوره «معوذتين»‌مي‎گويند و در روايات هم به اين دو سورة مباركه اطلاق «معوذتين» ‌شده است.[1]


كلمه معوذه از «عَوْذ» گرفته شده به معناي پناه بردن و حفظ كردن خويش و پرهيز دادن از شر، از راه پناه بردن به كسي كه مي‎تواند آن شر را دفع كند.[2]

علت نام‎گذاري اين دو سوره به معوذتين  

حسن محمدی بازدید : 215 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

سوزن سوزن شدن پا از علائم سندرم پای بی قرار می باشد.

 

سندرم پای بی قرار یا آرال اس بیماری پای بیقرار نوعی اختلال خواب است که در آن، فرد مبتلا دچار احساس ناخوشایند در پاها می‌شود و آن را به صورت احساس گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می‌کند و بیمار برای کاهش حس ناچار است پای خود را تکان دهد و یا بکشد.

اين بيماري يک اختلال عصبي حرکتي شايع است که در رديف « اختلالات خواب» طبقه بندي مي شود؛ زيرا باعث اختلال در خواب شبانه مي شود. « انجمن بي خوابي آمريکا» برآورد کرده که حدود 12 ميليون زن و مرد آمريکايي دچار اين سندرم هستند. اگر شما به اين بيماري دچار باشيد، وقتي نشسته يا دراز کشيده ايد، شديداً و مدام در پاهاي تان احساس ناراحتي مي کنيد و مي خواهيد بلند شويد و راه برويد.

حسن محمدی بازدید : 174 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

گیاهان دارویی برای لاغری

 

 همیشه از گیاهان و ادویه‌ها برای طعم و مزه بخشیدن به غذاها استفاده می‌کنیم اما این مواد محبوب و مورد استفاده هر روز ما برای لاغر شدن هم مفید هستند.
 
دارچین :
علاوه برافزایش متابولیسم که گام مهمی در کمک به لاغری و نیز حفظ وزنی سالم است، قند خون را نیز تنظیم می‌کند. همچنین تری گلیسیریدها، چربی بد و میزان کلسترول کل بدن را در افراد مبتلابه دیابت نوع دوم کاهش می‌دهد. علاوه بر این مصرف دارچین سوخت‌ و ساز گلوکز را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.

حسن محمدی بازدید : 194 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

فناوری‌های موجود در زمینه‌ ویرایش ژن ها کمک می‌کند که علاوه بر درمان بیماری‌هایی که تا به امروز لاعلاج شناخته شده‌اند، بعضی از عیوب ژنتیکی هم رفع شوند. تکنولوژی‌های معدودی در این عرصه معرفی شده و قرار است که تیم‌های تحقیقاتی مختلف در این زمینه آغاز به کار کنند.


فناوری های موجود در زمینه‌ی ویرایش ژن ها کمک می‌کند که علاوه بر درمان بیماری هایی که تا به امروز لاعلاج شناخته شده‌اند، بعضی از عیوب ژنتیکی هم رفع شوند. تکنولوژی‌های معدودی در این عرصه معرفی شده و قرار است که تیم های تحقیقاتی مختلف در این زمینه آغاز به کار کنند.

"CRISPER" به عنوان روشی در تغییر DNA شناخته شده است که این قابلیت را دارد تا زندگی هر کس و هر چیزی که در زمین زندگی می‌کند را تغییر دهد.

متخصصان ژنتیک و بیوشیمی در ماه های اخیر بیانیه‌ی جسورانه‌ای منتشر کردند که نوعی دستاورد بزرگ در علم پزشکی محسوب می‌شود: "ژن‌های خود را ویرایش کنید."

در سال ۲۰۱۲ پرفسور "جنیفر دودنا" از دانشگاه کالیفرنیا با کمک روش CRISPER نحوه‌ی دفاع باکتری‌ها در برابر ویروس عفونی را کشف کرد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,801
  • بازدید ماه : 6,791
  • بازدید سال : 79,632
  • بازدید کلی : 2,294,394
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند