loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 228 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

یکی از حالات روانی که با مصرف برخی غذاها تشدید می شود، اضطراب است‎

 

در حالی که مواد غذایی که مصرف می کنید، علت اصلی احساسات شما نیستند، ولی می توانند بر شدت و چگونگی این احساسات به طور کامل تاثیر بگذارند.

یکی از حالات روانی که با مصرف برخی غذاها تشدید می شود، اضطراب است. اضطراب را می توان با سطوح ناکافی سروتونین مغز که یک انتقال دهنده عصبی برای کمک به کاهش هورمون های استرس است، مرتبط دانست. سطوح اضطراب با تحریک بیش از حد هورمون هایی مانند گلوتامات و اپی نفرین که می توانند منجر به واکنش های شدید اضطراب شوند، ارتباط دارد.

در این میان برخی غذاها به تولید مواد شیمیایی که خلق و خوی را افزایش می دهند، کمک می کنند در حالی که برخی دیگر از غذاها تشدید کننده اضطراب هستند. غذاهای فراوری شده مقصران اصلی افزایش اضطراب شناخته شده اند. خبر خوب این است که با کاهش مصرف این محرک های غذایی می توان اضطراب را به کلی سرکوب کرد.

حسن محمدی بازدید : 279 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

آگاه باشید با یاد خدا دلها آرامش می یابد

 

اضطراب و نگرانی یكی از بزرگترین بلاهای زندگی انسانها بوده و هست و عوارض ناشی از آن در زندگی فردی و اجتماعی كاملاً محسوس است.


و بر عکس آن، آرامش یكی از گمشده های مهم بشر بود و به هر دری می زند تا آن را پیدا كند و اگر تلاش و كوشش انسان ها را در طول تاریخ برای پیدا كردن آرامش از طرق صحیح و كاذب جمع آوری كنیم خود كتاب بسیار قطوری را تشكیل می  دهد.


آرامش و دلهره نقش بسیار مهمی در سلامت و بیماری فرد و جامعه و سعادت و بدبختی انسان ها دارد و چیزی نیست كه بتوان از آن به آسانی گذشت و به همین دلیل تاكنون كتاب های زیادی نوشته شده كه موضوع آنها فقط نگرانی و راه مبارزه با آن و طرز به دست آوردن آرامش است.


تاریخ بشر مملوّ است از صحنه  های غم انگیزی كه انسان برای تحصیل آرامش به هر چیز دست انداخته و در هر وادی گام نهاده و تن به انواع اعتیاد ها داده است.

حسن محمدی بازدید : 204 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

نامگذارى

1. پيامبر اكرم(ص):

انى سميت ابنتي «فاطمة‏» لان الله عز و جل فطمها و فطم من‏احبها من النار; (1) .

من دخترم را «فاطمه‏» ناميدم زيرا خداى عز و جل او و كسى را كه‏دوستدار او باشد از آتش جدا و دور كرده است.

2. امام صادق(ع):

كانت كنية فاطمة بنت رسول الله(ص) ام ابيها; (2) .

كنيه فاطمه دختر رسول خدا(ص) «ام ابيها» بود.

در ميان عرب رسم است كه علاوه بر نام و لقب، از «كنيه‏» نيز براى‏تكريم و احترام به شخص استفاده مى‏شود و اين كار بيشتر با اضافه نمودن‏كلمه «اب‏» يا «ام‏» به نام نخستين فرزند، صورت مى‏گيرد، ولى در اينجافاطمه(س) با كنيه «مادر پدر» كه نشان دهنده عظمت و نقش آن حضرت دربقا و توسعه رسالت پدر بزرگوارش است‏خطاب مى‏شود.

برترين بانو


حسن محمدی بازدید : 250 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

زنان در مقایسه با مردان، خودارضایی را در سنین بالاتری شروع می کنند

 

همه چیز درباره خود ارضایی در زنان

خود ارضایی چیست؟
خود ارضائی عبارت است از تحریک دستگاه تناسلی برای بدست آوردن لذت جنسی. در اکثر موارد هر موقع حرف از خودارضایی به میان می آید همه نگاهها معطوف به مردان می شود، ولی خودارضایی در میان خانمها نیز به فور یافت می شود، منتهی خانمها حتی با دوستان نزدیک خود نیز کمتر در مورد این عمل صحبت می کنند.


برخی خانمها مثل مردان حداقل یک بار خودارضایی (Masturbation) را در طول زندگی تجربه کرده اند. اینکه از نظر علمی چه میزان از خودارضائی طبیعی و چه میزان آن غیر طبیعی است، هنوز مشخص نشده است. میزان شیوع خودارضائی میان خانمها بصورت دقیق مشخص نیست، و در نقاط مختلف دنیا متفاوت است.

حسن محمدی بازدید : 198 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

دوران بلوغ برای شما و فرزندتان می تواند دوران سختی باشد

 

دوران بلوغ برای شما و فرزندتان می تواند دوران سختی باشد. فرزند نوجوان تان به غیر از اینکه از نظر جسمی تغییر و تحولاتی پیدا می کند، رشد چشمگیری در تکامل روانی- اجتماعی نیز دارد. خیلی از کارشناسان گوشه گیری ها، نوسانات خلق و خو و سایر تغییرات رفتاری را بخشی از روند طبیعی بلوغ می دانند.

 

دوران بلوغ برای شما و فرزندتان می تواند دوران سختی باشد. فرزند نوجوان تان به غیر از اینکه از نظر جسمی تغییر و تحولاتی پیدا می کند، رشد چشمگیری در تکامل روانی- اجتماعی نیز دارد. خیلی از کارشناسان گوشه گیری ها، نوسانات خلق و خو و سایر تغییرات رفتاری را بخشی از روند طبیعی بلوغ می دانند، اما پژوهشگران دریافته اند که در برخی موارد، این ویژگی ها می تواند نشانگر ارتباط بلوغ با افسردگی باشد.


افسردگی در دوران بلوغ چقدر شایع است؟

حسن محمدی بازدید : 153 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

گریه زنان بین 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشد، اما گریه مردان بین 2 تا 3 دقیقه


چرا گریه می کنیم؟
اینکه اشک از چشمانمان جاری می‌شود، مسئله‌ای کاملا عجیب است. چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ سوال دیگر این است که اساسا چه تفاوتی بین زن و مرد در گریه کردن وجود دارد؟
 
ادم راترفورد: تا تقی به توق می‌خورد، می‌زنم زیر گریه؛ خجالت کشیدن هم ندارد. من مردی هستم که زیاد گریه می‌کند. البته در زندگی واقعی زیاد گریه نمی‌کنم، اما خدا نکند فیلم تماشا می‌کنم ...
 
واقعا هیچوقت به دنبال این نبودم که ببینم چرا گریه می کنیم، اما می دانم که ردپای روابط بین والدین و کودکان در آن دخیل است.
 
سرزمین رویاها و جنگ ستارگان!

حسن محمدی بازدید : 152 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

بیش فعالی مثانه می تواند در روابط عاشقانه و جنسی افراد تاثیر بگذارد

 

اگر چه حرف زدن در مورد رابطه جنسی و یا مثانه بیش فعال برای خانم ها دشوار است اما به نظر می رسد که صحبت کردن در مورد تاثیر مثانه بیش فعال بر رابطه جنسی از این نیز مشکل تر باشد.

بیش فعالی مثانه می تواند در بخش های مختلفی از زندگی از جمله روابط عاشقانه و جنسی افراد تاثیر بگذارد. اغلب اوقات، زنان در مورد امکان نشت ادرار در هنگام رابطه جنسی و یا اورگاسم ابراز نگرانی می کنند.

مثانه بیش فعال و یا بی اختیاری ادرار می تواند نشانه های فیزیکی و روانی مانند ترس، اضطراب و یا شرم را در هنگام رابطه جنسی و یا معاشقه به همراه داشته باشد. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.
 
آیا رابطه جنسی برای افراد مبتلا به مثانه بیش فعال مجاز است؟

حسن محمدی بازدید : 171 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

اکنون دیگر کسی شک ندارد که بسیاری از حیوانات می‌توانند میدان مغناطیسی زمین را حس کنند. به هر حال موجودات زنده‌ی زمین در همراهی و سازگاری با میدان مغناطیسی سیاره‌ی خود تکامل یافته اند و طبیعی است که در ساختار بدنشان حسگرهای آن را داشته باشند. انسان هم توانایی حس کردن میدان مغناطیسی را دارد.

ولی چگونگی کارکرد این حس که می‌توانیم آن را حس ششم بدانیم در هاله ای از ابهام است. بعضی از پژوهشگران می‌گویند که یک ماده‌ی معدنی به نام «مگنتیت» که از ترکیبات آهن است و در بدن وجود دارد توانسته این حس را در ما ایجاد کند. بعضی دیگر نوعی پروتیین در شبکه‌ چشم به نام «کریپتوکروم» را مسئول آن می‌دانند.

حسن محمدی بازدید : 184 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

خوراکی های ساده و در دسترس که میل به رابطه جنسی را افزایش می دهد‎

 

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی عاطفی یک زوج است، بخشی که به دلیل تابوها یا عرف های اجتماعی کمتر به آن پرداخته می شود. مسأله ای که باعث شده برخی از مشکلات این حوزه از جمله عدم تمایل جنسی سرپوشیده باقی بماند.

علی رغم وجود اعلام رسمی از گوشه و کنار خبر می رسد که یکی از شایع ترین مشکلات میان زوج ها عدم تمایل جنسی است. مشکلی که در بسیاری از موارد با راهکارهای ساده ای هم چون رعایت برخی اصول تغذیه رفع و رجوع می شود. به همین خاطر، در گزارش پیش رو شما را با خوراکی های ساده و در دسترس که میل شما به رابطه جنسی را افزایش می دهد آشنا می کنیم:

بلغور جو دو سر

حسن محمدی بازدید : 401 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

اسامی و القاب حضرت علی (ع) در قرآن

 

 توضیحات استاد مرعشی:
آیه 4 سوره ی زخرف: 
وَإِنَّهُ فِی أُمِّ الْكِتَابِ لَدَیْنَا لَعَلِیٌّ حَكِیمٌ "

 

به درستی كه او (علی(ع)) در ام الكتاب نزد ما قطعاً علی حكیم است.

 

در تهذیب از امام صادق(ع) روایت كرده كه در دعای روز عید غدیر فرمودند: " پروردگارا شاهد و گواه باش امام هادی و مرشد دین و رشید، امیرالمومنن(ع) است، همان شخصی كه در قرآنت او را چنین وصف نمودی و فرموده ای: وَإِنَّهُ فِی أُمِّ الْكِتَابِ لَدَیْنَا لَعَلِیٌّ حَكِیمٌ "

 

آیه 3 سوره ی توبه: وَأَذَانٌ مِّنَ اللَّـهِ وَرَ‌سُولِهِ إِلَی النَّاسِ یَوْمَ الْحَجِّ الْأَكْبَرِ‌... "

 

در علل الشرایع 188، ج2 از حفص بن غیاث نخعی القاضی، می گوید:از حضرت ابوعبدالله(ع) راجع به فرموده ی  حق تعالی كه می فرماید: "وَأَذَانٌ مِّنَ اللَّـهِ وَرَ‌سُولِهِ إِلَی النَّاسِ یَوْمَ الْحَجِّ الْأَكْبَرِ‌... " پرسیدم؟ حضرت فرمود، امیرالمومنین فرمودند: من اذان در بین مردم هستم.

حسن محمدی بازدید : 189 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

بسم الله
بدون شك وقتی كه خداوند سبحان، نام پیامبر اكرم صلی الله علیه و اله و سلم و علی علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام را به اوّلین انسان و اولین پیامبر، یعنی آدم علیه السلام آموزش می دهد، قطعاً این اسامی مقدّس را برای جمیع پیامبران بعد از او بیان فرموده است. زیرا بر اساس روایات صریحی كه وارد شده، انوار مطهّر این افراد برجسته قبل از خلقت بشر، خلق شده است تا در آینده به عنوان بهترین و شایسته ترین كسانی كه كاملترین شیوه تكامل را به انسانها آموزش خواهند داد، قدم بر عرصه گیتی بنهند.
برای شناخت بهتر این موضوع، چند مطلب مهم از كتاب "علی و پیامبران" تألیف حكیم سید محمود سیالكوتی را بیان می کنیم:

1ـ نام علی علیه السلام در انجیل
در كتب مقدس پیشین، به آمدن خاتم پیامبران، حضرت محمّدبن عبدالله(ص) و جانشین وی حضرت علی بن ابی طالب(ع)، بشارت داده شده اما مخالفان اسلام، نمی خواهند این حقیقت را آشكار كنند. بلكه در از بین بردن آن بسی می‌كوشند. مثلا در انجیل، صحیفة غزل الغزلات، چاپ لندن، سال 1800 میلادی، باب 5، آیة 1 ـ 10، سخنانی از حضرت سلیمان علیه السلام راجع به پیامبر خاتم صلی الله علیه و اله و سلم و امیرالمؤمنین علیه‌السلام به طورغیرصریح دارد تا در آخر، صریحا می فرماید: خلو محمّدیم (او دوست و محبوب من، محمّد است). ولی از انجیل هایی كه بعد از سال 1800 میلادی چاپ شده، جملة "خلو محمدیم" حذف گردیده است و همچنین لفظ "ایلیا" یا "ایلی" یا "آلیا" كه در كتب مقدّس پیشین ذكر شده، مخالفان حقّ، می كوشند ثابت كنند كه مراد از آن، خدا یا الیاس یا مسیح یا یوحنّا است نه حضرت علی علیه السلام.
ناگفته نماند كه بعضی از روحانیان با انصاف مسیحی كه دربارة "ایلیا" یا "ایلی" یا "آلیا" تحقیق كرده اند و از زندان تعصّب رهایی یافته اند، حقیقت امر را بیان نموده اند.
یكی از آنان mr. j. b.galidon است، كه چنین می نویسد:

حسن محمدی بازدید : 200 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

روزه فوائد جسمی و روحی فراوان دارد، شفا بخش جسم و توان بخش جان است

 

مفهوم روزه
روزه در عربی معادل کلمه صوم است و صوم در لغت به معنای مطلق امساک یعنی مطلق خودداری و یا خودداری از خوردن و آشامیدن یا از سفر کردن یا از کلام کردن یا از نکاح کردن آمده است، ولی در شریعت بزرگ اسلام صوم عبارت از خودداری کردن از مفطرات با نیت در مدت معین است.

پیشینه روزه

حسن محمدی بازدید : 152 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

بارگاه امام علی(ع) در نجف اشرف

 

مدفن امام علی (ع) چگونه پیدا شد؟
اميرمؤمنان على عليه ‏السلام پيشواى بزرگ اسلام و امام اول شيعيان جهان در سال چهلم هجرى يعنى سى سال بعد از رحلت پيامبر خاتم صلى الله عليه و آله و سلم چشم از اين دنياى مادى فروبست و روح بلندپروازش از تنگناى اين جهان به ملكوت اعلى بال و پر گشود.


به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن عليه‏ السلام و امام حسين عليه‏ السلام، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏ گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست.

حسن محمدی بازدید : 180 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

شب قدر یکی از شب های دهه آخر ماه رمضان است

 

شب قدر بهتر از هزار ماه است. فرشتگان و روح در آن شب به اذن پروردگارشان هر امری را نازل می کنند.  شبی است سرشار از سلامت تا طلوع سپیده.

 

 در شب تقدیر

برهنه ‏ام؛ برهنه از تمام نیکی‏ها و بی‏گناهی‏ ها. زیر سقف بلندِ این شب، این شبِ آرزومندی، نشسته ‏ام و سجاده ساکتم را فرمانروای دلم کرده‏ ام... .


اشک‏هایم آن‏قدر بی‏قرارند که دست بردارِ سجده‏ های طولانی نیستند.


باید امشب خود را از این بغض‏های تلنبار قدیمی رها کنم! باید تکلیف تقدیرم را با اشک‏های پشیمان و عذرخواه، به زلالی رقم بزنم.


از آن بالا به این «العفوِ» قرآن به سر، به این «الغوث» نفس‏بریده، مهربان‏تر نگاه کن تا سرنوشت پیش رویم به یُمن عنایت امشبت سربلند شود.

حسن محمدی بازدید : 189 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

داستان های آموزنده

 

روزی یک کشتی پراز عسل در ساحل لنگر انداخت وعسلها درون بشکه بود وپیرزنی آمد که ظرف کوچکی همراهش بود


و به بازرگان گفت :


از تو میخواهم که این ظرف را پر از عسل کنی که تاجر نپذیرفت وپیرزن  رفت  ..


سپس تاجر به معاونش سپردکه آدرس آن خانم را پیدا کند وبرایش یک بشکه عسل ببرد  ...

آن مرد تعجب کرد وگفت


ازتو مقدار کمی درخواست کرد نپذیرفتی والان یک بشکه کامل به او میدهی .


تاجر جواب داد :


ای جوان او به اندازه خودش در خواست میکند ومن در حد و اندازه خودم به او میدهم  ..                   

اگر کسی که صدقه میداد به خوبی میدانست  ومجسم میکرد که صدقه ی او پیش از دست نیازمند در دست خدا قرار می گیرد، لذت صدقه دهنده  بیش از لذت گیرنده بود.


این یک معامله با خداست.

 

منبع:maryamjo0n.mihanblog.com

حسن محمدی بازدید : 169 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

داستانهای کوتاه

 

 خوردن خربزه بدون اجازه شاه قاجار بهانه ای برای تنبیه خاطیان شد. غافل از اینکه دست روزگار همین تهدید آقامحمدخان را بهانه ای برای قتل او قرار داد.


آقا محمدخان قاجار سرسلسله پادشاهان قجری است که زندگی‌اش با حوادث عجیب و جالبی گره خورده است، او که با بر انداختن سلسله زندیه به قدرت رسید، سرانجام در جریان لشگر کشی بیرون راندن سپاه روس ها از ایران کشته شد.


عبدالله مستوفی در کتاب شرح زندگانی من که یکی از منابع مهم در مطالعه دوران قاجاریه محسوب می‌شود، دلیل به قتل رسدن او را این‌گونه شرح می‌دهد:


«در ایام محاصره شوشا، مقداری خربزه برای شاه آورده بودند که تحویل آبدار خود نموده و امر داده بود که هر وعده مثلا نصف یک دانه از آن‌ها را که یک ظرف می‌شود در سفره غذای او بگذارند. خربزه‌ها زودتر از حسابی که شاه داشته است تمام می‌شود.


شاه تاریخ روز آوردن خربزه‌ها و این‌که چند دانه آن به مصرف رسیده و چند دانه آن باید باقی باشد دقیقا تعیین می‌کند و از آبدار باقیمانده را مطالبه می‌نماید. آبدار هم نجات را در حقیقت‌گویی می‌پندارد و اعتراف می‌کند که با دو نفر از پیشخدمت‌ها آن‌ها را خورده‌اند.


شاه برای همین جرم، امر به کشتن هر سه نفر می‌دهد. بعد از آن که به خاطر او می‌آورند که شب جمعه است، اعدام آن‌ها را به صبح شنبه محول می‌نماید و چون محکومین به تجربه می‌دانستند که حکم شاه استیناف‌پذیر نیست، شب شنبه سه نفری وارد اتاق خواب او شده کارش را می‌سازند و جواهرهای سلطنتی را برداشته فرار می‌کنند.»

 

منبع:bartarinha.ir

حسن محمدی بازدید : 335 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

مداحی شهادت حضرت علی (ع)

 

بابا اتاق پر شده از بوی مادرم
وقتش رسیده پر بکشی سوی مادرم


دیگر خجل نباش تو از روی مادرم
فرقت شده شبیه به پهلوی مادرم


از پشت در دوباره تو را می زند صدا
تا که به دست تو بدهد محسن تو را


سی سال در نبودن مادر شکسته ای
پهلو به پهلویش پس آن در شکسته ای

 

در کوفه های درد مکرر شکسته ای
از مردم و نبودن باور شکسته ای

 

گر چه شکسته ای و دلت هم شکسته تر
این دل شکسته را هم از این کوفه ها ببر

 

یادت که هست مادر ما قد خمیده بود
یادت که هست گیسوی مادر سپیده بود

 

یادت که هست محسن خود را ندیده بود
یادت که هست غنچه خود را نچیده بود

 

آنروزها که قد تو آنجا خمیده شد
موی منم شبیه تو بابا سپیده شد

 

مادر رسیده عطر پیمبر بیاورد
تو تشنه ای برای تو کوثر بیاورد

 

مرهم برای این دل پرپر بیاورد
تا خار را ز دیده ي تو در بیاورد

 

حرفی بزن که مونس تو مادر آمده
حالا که استخوان زگلویت در آمده

 

بابا بگو به مادرم از غصه های من
از کوفه های بعد تو و ماجرای من

 

از بی حسین گشتن من از عزای من
از کوفه گردی من و از کربلای من

 

بابا بگو که زینب خود را دعا کند
بعد از حسین زود مرا هم صدا کند

 

مادر رسید و زخم سرت را نگاه کرد
گریه برای گودی یک قتلگاه کرد

 

پس رو به روسیاهی خیل سپاه کرد
نفرین به رقص خنجر مردی سیاه کرد

 

وشمر جالسٌ ... نفس مادرم گرفت
سر که به نیزه رفت دل معجرم گرفت

حسن محمدی بازدید : 168 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

داستان کوتاه ثروت واقعی

 

مردی خسیس تمام دارایی اش را فروخت و طلا خرید.


او طلاها را در گودالی در حیاط خانهاش پنهان کرد.


او هر روز به طلاها سر میزد و آنها را زیر و رو میکرد.


تکرار هر روزه این کار یکی از همسایگانش را مشکوک کرد.


همسایه، یک روز مخفیانه به گودال رفت و طلاها را برداشت.


روز بعد مرد خسیس به گودال سر زد اما طلاهایش را نیافت.

 

او شروع به شیون و زاری کرد و مدام به سر و صورتش میزد.


رهگذری او را دید و پرسید: چه اتفاقی افتاده است؟


مرد حکایت طلاها را بازگو کرد. رهگذر گفت:


این که ناراحتی ندارد. سنگی در گودال بگذار و فکر کن که شمش طلاست،


تو که از آن استفاده نمیکنی، سنگ و طلا چه فرقی برایت دارد؟


ارزش هر چیزی در داشتن آن نیست بلکه در استفاده از آن است.


اگر خداوند به زندگی شما برکتی داده است و شرایط مناسبی دارید پس به فکر دیگران نیز باشید.


بخشش مال همچون هرس کردن درخت است پول با بخشش زیادتر و زیادتر می شود.


دارایی شما حساب بانکیتان نیست.


دارایی شما آن مقدار از ثروت و داشته هایی است که برای یاری رساندن دیگران به گردش درمی آورید.

 

منبع:yekibood.ir

حسن محمدی بازدید : 142 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

حکایت شیخ و مریدان

 

شیخ و مرید فرصت سوز
یکی از مریدان مشغول صرف غذا بودندی که شیخ از او پرسید: آیا غذا میخوری؟
مرید گفت بلی.
شیخ پرسید آیا گرسنه ای؟
مریدگفت بلی.
شیخ پرسید آیا پس از صرف غذا سیر خواهی شد؟
مرید گفت بلی.
شیخ شمشیر برکشید و مرید را به دو نیم کردندی. سپس فرمود به خدا قسم از ما نیست کسی که فرصت پ نه پ را از دست دهدندی…
مریدان جملگی کپ کردندی و هفت شبانه روز به همان منوال گذراندند.

حسن محمدی بازدید : 152 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

بیماری‌های زمینه‌ای همچون کبد چرب، زمینه ابتلا به هپاتیت را مستعد می‌کند

 

ابتلا به هپاتیت، هنوز از نظر بسیاری وحشتناک است چراکه اولین قضاوتی که در ذهن بسیاری شکل می‌گیرد، انجام رفتار پرخطر است در حالی که بی‌شک در بسیاری مواقع این قضاوت‌ها می‌تواند اشتباه باشد و چه‌بسا نتایج تاسف‌برانگیزی همچون کمرنگ شدن مسئولیت‌پذیری مبتلایان در مراقبت از خود و دیگران به همراه داشته باشد.

 

اطلاعات زیادی درباره انواع هپاتیت و راه‌های انتقال آن تاکنون منتشر شده است. به همین دلیل، تمرکز ما در این گزارش تأکید بر ضرورت پیشگیری از ابتلا به هپاتیت و اصلاح رفتارهای غلط اجتماعی با مبتلایان این بیماری است.

تقریبا 5/1 تا 2 درصد جمعیت ایران، معادل یک میلیون و 500 هزار نفر ناقل سالم هپاتیت هستند. هریک از ما می‌توانیم در این گروه از مبتلایان باشیم، حتی اگر هیچ یک از علائم بیماری را نداشته باشیم.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 480
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,804
  • بازدید ماه : 6,794
  • بازدید سال : 79,635
  • بازدید کلی : 2,294,397
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند