loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 174 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

شرایط اولیه ای که زوج برای ازدواج دارند،در آینده زندگی مهم است

 

ازدواج مقوله کاملا پیچیده ای است اما وقتی با وضعیتی مثل ازدواج با شرایط خاص روبرو هستیم، طبیعتا این پیچیدگی افزایش پیدا خواهدکرد و عمده ترینش این است که 2 نفر باید تمام شرایطی که در یک ازدواج معمولی لازم است مورد ارزیابی قرار بگیرد را بررسی کنند و بعد از آن به مساله اصلی بپردازند.

اگر هریک از طرفین صاحب فرزند یا فرزندانی باشند، قطعا فرد مقابل در آینده با آسیب هایی مواجه خواهدشد که شرایط و شدت این آسیب را نمی توان از پیش تعیین کرد چرا که وابسته به عوامل خاصی از جمله تعداد فرزندان طرف مقابل، جنسیت فرزندان و شرایط سنی آنهاست. همچنین اینکه فرزندان متعلق به آقا یا خانم باشند، بسیار تعیین کننده است. فراموش نشود که الگوهای فرهنگی- اجتماعی نیز در این امر دخیل است.

حسن محمدی بازدید : 175 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

با حرکت زمین در مدار خودش، خورشید روی دائرة البروج (دایرهٔ قرمز بزرگ) حرکت می‌کند


با حرکت زمین در مدار خودش، به نظر می‌رسد خورشید روی دائرة البروج (دایرهٔ قرمز بزرگ) بر زمینه ستارگان حرکت می‌کند.


دائرة البروج مسیر حرکت ظاهری سالانهٔ خورشید نسبت به زمین، بر روی کره سماوی است.

 

آشنایی با دایرةالبروج,دایرة البروج چیست

در تصویر بالا برج فلکی هر ماه را همراه با نام هر ماه مشاهده می کنید


دائرة البروج دایره‌ای فرضی در آسمان است که ظاهراً (از دید ساکنان کرهٔ زمین) به نظر می آید که خورشید در مدت یک سال آن دایره را طی می‌کند.

حسن محمدی بازدید : 150 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

درد در هر بخشی از آلت تناسلی می‌تواند موضوعی جدی باشد و هرگز نباید نادیده گرفته شود

 

بیشتر مردان درباره درد در ناحیه تناسلی شان صحبت نمی‌کنند. درد در هر بخشی از آلت تناسلی می‌تواند موضوعی جدی باشد و هرگز نباید نادیده گرفته شود.


عوامل ایجاد درد در آلت تناسلی مردان، از اختلال نعوظ تا هرپس
اگر دچار نعوظ دائم شده‌اید، اگر به  آلت تناسلی‌تان ضربه یا جراحتی وارد شده است، اگر هنگام نعوظ صدایی از آلت می‌شنوید و اگر قادر به تخلیه ادرار نیستید، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. علائم درد آلت تناسلی به تدریج ظاهر می‌شود و ممکن است فقط برای یک لحظه یا دائمی باشد.

اگر درد آلت با هریک از موارد زیر همراه باشد، باید سریعا به پزشک مراجعه کرد:

حسن محمدی بازدید : 142 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

خرما برای پیشگیری از افزایش فشارخون و کم خونی تاحدی موثر است

 

مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند. خرما همچنین موجب تنظیم قند خون و بازیابی توان ذهنی و عضلانی می شود.

 

پیامبر اعظم (ص) فرمودند: مَنْ أَفْطَرَ عَلَی تَمْرَةِ حَلَالٍ تُضَاعَفُ ثَوَابُ صَلَاتِهِ أَرْبَعُمِائَةِ مَرَّةٍ؛ هر کس با خرمای حلال افطار کند ثواب نمازش چهارصد برابر می گردد.» و امام صادق (ع) فرمودند: «أَنَّ النَّبِی (صلّی اللَّه علیه وآله) اِذَا کانَ صَائِماً یفْطِرُ عَلَی الرُّطَبِ فِی زَمَانِهِ؛ رسول خدا (صلّی اللَّه علیه وآله) هرگاه روزه بود با رطب افطار می نمود.» و احادیث و روایات زیادی از این دست که به مصرف خرما و کشمش سفارش کرده اند، نشان دهنده ی اهمیت و فواید مصرف این ماده ی غذایی در ماه مبارک رمضان است. در ادامه به برخی خواص و توصیه ها در مورد مصرف خرما در زمان افطار می پردازیم؛ با ما همراه باشید...

حسن محمدی بازدید : 312 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

نامه ی ابراهام لينکن به آموزگار پسرش

            او بايد بداند که همه ي مردم عادل و همه ي آن ها صادق نيستند . اما به فرزندم بياموزيد که به ازاي هر شياد ، انسان هاي صديق هم وجود دارند . به او بگوييد که به ازاي هر سياست مدار خودخواه ، رهبر با همتي هم وجود دارد، به او بيموزيد که در ازاي هر دشمن دوستي هم است . مي دانم که وقت مي گيرد ؛ اما به او بياموزيد که اگر با کار و زحمت خويش يک دلار کاسبي کند ، بهتر از آن است که جايي روي زمين پنج دلار پيدا کند . به او بياموزيد که از باختن پند گيرد و از پيروز شدن لذت ببرد . او را از غبطه خوردن بر حذر داريد . به او نقش و تاثير مهم خنديدن را ياداور شويد . 

حسن محمدی بازدید : 386 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (1)

ملا نصرالدين هر روز در بازار گدايي مي‌كرد و مردم با نيرنگي٬ حماقت او را دست مي‌انداختند. دو سكه به او نشان مي‌دادند كه يكي شان طلا بود و يكي از نقره. اما ملا نصرالدين هميشه سكه نقره را انتخاب مي‌كرد. اين داستان در تمام منطقه پخش شد. هر روز گروهي زن و مرد مي‌آمدند و دو سكه به او نشان مي دادند و ملا نصرالدين هميشه سكه نقره را انتخاب مي‌كرد. تا اينكه مرد مهرباني از راه رسيد و از اينكه ملا نصرالدين را آنطور دست مي‌انداختند٬ ناراحت شد. در گوشه ميدان به سراغش رفت و گفت: هر وقت دو سكه به تو نشان دادند٬ سكه طلا را بردار. اينطوري هم پول بيشتري گيرت مي‌آيد و هم ديگر دستت نمي‌اندازند. ملا نصرالدين پاسخ داد: ظاهراً حق با شماست٬ اما اگر سكه طلا را بردارم٬ ديگر مردم به من پول نمي‌دهند تا ثابت كنند كه من احمق تر از آن‌هايم. شما نمي‌دانيد تا حالا با اين كلك چقدر پول گير آورده‌ام.

حسن محمدی بازدید : 157 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

یکی از دلایل ایجاد سردرد کاهش آب بدن به علت تعریق فراوان در تابستان است

ارتباط حملات میگرنی با هوای گرم و کم آبی بدن

به طور کل میزان شیوع میگرن در فصل گرما بیشتر است، به ازای هر ۹ درجه سانتی‌گراد که هوا گرم می‌شود، بروز میگرن به میزان هشت درصد افزایش می یابد. تابش آفتاب و نور آفتاب از دیگر عوامل ایجاد کننده سردرد در تابستان است که اغلب به علت نزدیکی خورشید به کره زمین در فصل تابستان شدت آفتاب بیشتر می‌شود و افراد دچار سردرد می‌شوند؛ به همین دلیل مسافرت هایی که اغلب در فصل تابستان اتفاق می‌افتد نیز می تواند عامل ایجاد سردرد شود.

 

علل تشدید سردرد در فصل تابستان و افزایش حملات میگرنی

حسن محمدی بازدید : 130 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

برای داشتن رابطه جنسی دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان و مردان لازم و ضروری است

 

لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر

انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

 

تحریک جنسی زنان:

حسن محمدی بازدید : 147 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

بعد از انجام حرکات کششی بدن احساس آرامش بیشتری می‌کند.‎

 

بررسی‌ها نشان داده است که انجام حرکات کششی ایستا که در آن یک عضله برای مدتی در یک حالت کششی قرار می‌گیرد باعث افزایش دامنه حرکت بدن می‌شود.

بعد از انجام حرکات کششی بدن احساس آرامش بیشتری می‌کند. داشتن دامنه حرکت بیشتر به کارایی بیشتر برای انجام فعالیت‌های روزانه کمک می‌کند. حرکات کششی انعطاف پذیری را نیز افزایش می‌دهند.

می‌توان با توجه به نکات زیر بیشتر از حرکات کششی فایده برد:

1. حرکات کششی را به یک عادت تبدیل کنید

حسن محمدی بازدید : 175 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

عکس پروفایل افراد می تواند راز و شخصیت درونی شان را فاش کند‎

 

اولین چیزی که پس از پیدا کردن دوستان و آشناهایتان در شبکه های اجتماعی به آن دقت می کنید، چیست؟ بله! عکس پروفایل آنها. حتما شما هم می دانید که عکس پروفایل افراد می تواند راز و شخصیت درونی شان را فاش کند. طبق تحقیقی که در دانشگاه پنسیوالیا روی 60000 نفر انجام شد، نتایجی به دست آمد که در اینجا خلاصه ای از آن را برایتان آورده ایم.


1.عکس صورت

حسن محمدی بازدید : 272 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

جن مخلوقی از مخلوقات خدای متعال است که نامرئی و از حواس ظاهری انسان پنهان است

 

جن

جن جانوریست فراطبیعی و دارای شعور. از لحاظ شان وجودی جن از دید ادیان پایین تر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد. در فرهنگ فارسی به جن، دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به اعتقاد اسلام وجودش از آتش بدون دود است. جن هم به صورت آشکار و هم ناپیدا زندگی می کند. در قرآن چندین مرتبه کلمه جن به کار برده شده است.

 جن چیست

جن در لغت به معنی موجود پنهان و نامرئی بوده و تمام مشتقاتش بر استتار و پناهنی دلالت دارد. در فارسی به جن و شیطان،( پری، دیو و اهریمن) نیز می گویند که ظاهراَ این ترجمه غلط است. زیرا کلمه شیطان مترادف در فارسی ندارد و باید عین لفظ در ترجمه بیاید. جن به معنای شیء مستور است، یعنی شیء نامرئی و پوشیده شده و غیر قابل رویت. جن در عربی به همان معنای پوشیده ، پنهان، غیر مرئی ، یا پشت پرده در فارسی می باشد.

 

معنای اصطلاحی جن

حسن محمدی بازدید : 425 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

هر کس سوره «یس» را قرائت نماید مانند آن است که ده بار قرآن را ختم نماید

 

 یس، و نام های دیگرش «عزیزه؛ معمّه(شامل شونده)، مدافعه قاضیه(دفع کننده برآورده) سی و ششمین سوره قرآن است که مکی و دارای 83 آیه است. از رسول گرامی اسلام روایت شده قرائت کننده این سوره نزد خداوند شریف خوانده می شود و این سوره برای قاری خود شفاعت می کند.

در روایتی دیگر از ایشان آمده: سوره «یس» در تورات «معمّه: شامل شونده» نام دارد چون خیر دنیا و آخرت را شامل حال قرائت کننده خود می کند و بلاهای دنیا و سختی های آخرت را از او دور می کند.

حسن محمدی بازدید : 244 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
طوفان شن خاک عراق رو در نوردید تا به کربلا رسید و در جلوی قبر ارباب اول بین الحرمین عین یک دیوار ایستاد و ادب کرد و جلو نرفت.بچشم خود ببنید.

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست


کلیپ

حسن محمدی بازدید : 173 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
یک کتاب خوب می تواند زندگی یک انسان را متحول کند؛ و یک کتاب مدیریت خوب می تواند سرنوشت میلیون ها انسان را دگرگون سازد! کتاب نامه فرا شامل اطلاعات جدیدترین کتابهاست .

حسن محمدی بازدید : 180 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
چکیده گفتگو با یکصد دانش آموخته کارآفرین دانشگاه صنعتی شریف
از سال ۱۳۴۹ که نخستین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف قدم به عرصه های صنعت نو پای ایران نهادند، تاکنون بیش از سی هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این دانش آموختگان در صنایع مختلف دولتی و خصوصی مشغول به کار شده اند و هر یک به سهم خود نقشی در گردش چرخ صنعت ایران بر عهده داشته اند. از سوی دیگر، دانشجویان و استادان دانشگاه نیز با انتقال تجربیات خود به شرکتهای دانش بنیانی که تأسیس کرده اند سهمی در خور در پیشرفتهای صنعتی این مرز و بوم داشته اند که این روند از سال ۱۳۸۱ و با تشکیل مرکز رشد فناوری های پیشرفته شریف، آهنگ سریعتری نیز به خود گرفته است.
مرکز کارآفرینی شریف از طریق انجام گفتگو با برخی از این نقش آفرینان عرصه صنعت، می کوشد تا تجربیات ارزنده و فناوری های ایجادشده به دست این افراد را به دیگر اقشار جامعه انتقال دهد و ضمن اطلاع رسانی از فعالیتهای کارآفرینانه صورت پذیرفته، شوق خطر کردن و ورود به صحنه کار و کوشش را در میان فارغ التحصیلان جدید، تقویت نماید. کتاب راه روشن از تجربه های موفق کارآفرینان می گوید .

حسن محمدی بازدید : 213 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
بشر از دیرباز در پی تحقق آرزوها و دستیابی به اهداف خویش بوده است. اما همواره این سوال در ذهن مطرح بوده که چگونه باید به اهداف مطلوب خود دست پیدا کند؟ پاسخ به این سوال مستلزم درک موقعیت کنونی و مجیط پیرامون خویش است. پس از شناخت مناسب از جایگاه خود و پاسخ به این سوال که به کجا می خواهیم برسیم؟ استراتژی راهی مناسب پیش روی ما قرار می دهد تا به نحوی مطلوب به اهداف خود برسیم و جایگاه رقابتی خود را در بازار تقویت کنیم. تدوین استراتژی مناسب در تمام سطوح سازمان نیازمند تفکر استراتژیک به عنوان جو حاکم بر سازمان است. از این رو در این اثر به تبیین مبانی و اصول تفکر استراتژیک می پردازیم امید که خوانندگان محترم با خلاقیت و هوش ایرانی بنای استراتژیک خود را بر این اصول استوار سازند .

حسن محمدی بازدید : 120 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

خوردن وعده سحری راهی برای جلوگیری از سندروم ماه رمضان است

 

خوردن وعده سحری به حدی مهم است که متخصصان مصرف مواد غذایی مفید در این وعده را راهی برای جلوگیری از سندروم ماه رمضان می دانند.
حذف وعده سحری به بهانه های مختلف مثل بیشتر خوابیدن یا سبک تر بودن، مشکلات زیادی را از لحاظ جسمی بخصوص در تابستان با هوای گرم و روزهای بلند ایجاد می کند.

 

با توجه به اینکه مدت زمان غذا نخوردن طولانی است، غلظت کتون‌ها بالا می رود. ( در مواردی که بدن قادر به تامین انرژی از قند نباشد، چربی ها را شکسته و از آنها استفاده می کند که در نتیجه کتون ها ساخته می شوند، با آزاد شدن چربی‌ها، مواد کتونی سمی در کبد تولید و وارد جریان خون شده و در نهایت بیماری خطرناکی را باعث می شود.) بنابراین نخوردن وعده سحر با افزایش کتون‌ها در خون منجر به سردرد، سرگیجه، بی حالی، عصبانیت، کم تحملی، ضعف و افت قندخون می شود این پدیده سندروم ماه رمضان است .

حسن محمدی بازدید : 213 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (1)

اعتیاد به خودارضایی در پسران آسیب های زیادی از نظر جنسی به فرد وارد می‌سازد

 

مضرات خود ارضایی پسران

یکی از عوارض خود ارضایی پسران این است که پس از مدتی دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند. از عوارض خود ارضایی پسران می توان به بی حوصلگی، عدم تمرکز، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی اشاره کرد. یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است.

خود ارضایی چیست؟

حسن محمدی بازدید : 164 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

اندازه مسافت شرعی و حد ترخص

«مسافت شرعی» و «حد ترخص» دو عنوان فقهی هستند که احکام خاص خود را دارند. مانند این که اگر روزه داری به قصد رسیدن یا عبور از مسافت شرعی از حد ترخص گذشت(1) حکم روزه از او برداشته شده و روزه‌اش باطل می شود و احکام مهم دیگری که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

 

قبل از پرداختن به برخی مسائل که این دو عنوان دخالت مستقیم در آن دارند ابتدا باید روشن شود که مسافت شرعی چیست و میزان حد ترخص چقدر است.

حسن محمدی بازدید : 155 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

در به در دنبال کسی می‌گشت که سؤال مهمش را از او بپرسد؛ سؤالی که ذهنش را بسیار مشغول کرده بود. نمی‌دانست با این همه زحمتی که به خود می‌دهد و با این همه صبری که می‌کند، آیا از او می‌پذیرند؟ دودلی مثل خوره در جانش رخنه کرده بود: نکند قبول نباشد؟! نکند باطلش کند؟!


و بعد سیل توجیه‌ها و دلایل: نمی‌شود که! مگه می‌شود بدون آنها بیرون رفت؟! اصلاً خدا هم زیبایی را دوست دارد!


بالاخره بعد از کلّی پرس و جو و گشتن در اینترنت، سایتی را پیدا کرد که توانست جواب سؤالش را آنجا پیدا کند.

حسن محمدی بازدید : 170 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

روزه برای افرادی واجب است كه  شرایط روزه گرفتن را داشته باشند

 

 "روزه " در شرع مقدس اسلام آن است كه انسان در تمام روز (از طلوع فجر تا مغرب) با قصد اطاعت از فرمان خداوند از خوردن و آشامیدن و چیزهای دیگری كه به تفصیل گفته خواهد شد خودداری كند.


1- معنای روزه
 "روزه " در شرع مقدس اسلام آن است كه انسان در تمام روز (از طلوع فجر تا مغرب) با قصد اطاعت از فرمان خداوند از خوردن و آشامیدن و چیزهای دیگری كه به تفصیل گفته خواهد شد خودداری كند.(استفتا از دفتر معظم‌له، باب روزه، م 1)

حسن محمدی بازدید : 485 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

مصرف زیاد قند می تواند باعث بروز مشکلاتی در پوست شده و آکنه ها را تشدید کند

 

تا حالا دقت کرده اید که با یک فنجان چای چند حبه قند می خورید؟ به نظر خودتان عاشق قند و شیرینی جات هستید؟ روزانه چه میزان مواد قندی مصرف می کنید؟

زیاده روی در مصرف قند مانند هر نوع افراطی دردسرها و علائمی دارد. اگر شما هم با این 8 علامتی که اشاره می کنیم مواجه هستید یعنی زمان آن رسیده است که مصرف قند را کاهش دهید. لطفا با ما همراه باشید.

 

آیا مصرف قندتان بیش از اندازه است؟

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 352
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,729
  • بازدید ماه : 6,719
  • بازدید سال : 79,560
  • بازدید کلی : 2,294,322
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند