loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 218 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Wi-Fi مجاني در اماكن عمومي مثل هتل‌ها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، ترمينال‌ها و... براي انجام كارهاي مهم و خيلي سريع مورد استفاده قرار مي‌گيرد اما استفاده از اين امكانات اگرچه كار كاربران را راه مي‌اندازد اما بايد ديد به خطراتش مي‌ارزد يا نه؟

به گزارش ايتنا، نماينده رسمي و انحصاري شركت پاندا سكيوريتي در ايران، محققان امنيتي شركت پاندا سكيوريتي در تحقيقاتي گسترده به بررسي ميزان خطرات استفاده از Wi-Fi مجاني در امكان عمومي پرداخته است.

در اين تحقيق عنوان شده است در هر ارتباط اينترنتي تمام آنچه ارسال و يا دريافت مي‌شود، كدگذاري مي‌شوند، اما باز هم خيلي فايده ندارد و Wi-Fiهاي عمومي و البته مجاني، امن نيستند.

Wi-Fi بگوييم يا جاسوس

حسن محمدی بازدید : 217 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

اعمال ماه ربیع الثانی

·    روز هشتم:

طبق مشهور، روز ولادت امام حسن عسکرى(علیه السلام) در سال 232 است.(1)

·   روز دهم:

روز رحلت حضرت فاطمه معصومه(علیها السلام) در سال 201 (مطابق روایتى) است.(2)

حسن محمدی بازدید : 208 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)
ریيس اداره نظارت بر مواد غذائي و آرايشي و بهداشتي معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكي فسا گفت: روغن هسته انگور يك روغن خوشمزه و ايده آل براي آماده كردن غذاهاي سرد و گرم است.

زهرا مجدي گفت: براي تهيه ماده اوليه اين روغن كشت مخصوصي صورت نمي گيرد و از هسته انگورهايي كه براي آبگيري و سركه استفاده شده اند استخراج مي شود. هسته انگور 10 تا 20 درصد وزني روغني دارد. اين روغن در كشور هاي اروپايي در پخت و پز،سرخ كردن و صنايع آرايشي و بهداشتي كاربرد دارد. روغني است به رنگ سبز يا زرد روشن با مزه و بويي بسيار ملايم كه فاقد اسيد چرب ترانس، كلسترول، اسيد چرب آزاد و سديم است. و در مقابل غني از ويتامين هایE,D,A,C و همچنين اسيدهاي چرب ضروري بويژه امگا شش است.

حسن محمدی بازدید : 186 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دكتر آزاده نجار زاده متخصص تغذيه پلي كلينيك تخصصي حضرت امام علي (ع) يزد ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: به منظور پيشگيري از بروز ديابت ابتدا بايد وزن را كنترل كرده و سپس مقدار كالري دريافتي را كنترل كرد چرا كه بررسي ها نشان داده است ميزان كالري دريافتي ارتباط مستقيم با بيماري ديابت دارد.

وي با بيان اين كه بروز ديابت با ميزان دريافت چربي و شيريني زياد در بدن ارتباط دارد ادامه داد: متاسفانه مصرف شيريني در بين يزدي ها بالا است، علاوه بر اين شيريني داراي مقدار بالاي چربي مضر است.

حسن محمدی بازدید : 189 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

مسئول امور دارويي شبکه بهداشت و درمان شهرستان شيروان ضمن بیان این مطلب گفت: اغلب اين تداخلات دارويي زماني رخ مي دهد که فرد دارويي بدون نسخه را همراه با داروي تجويز شده توسط پزشک مصرف کند يا بدون آن که پزشک از مصرف داروهاي قبلي مطلع باشد، داروهاي جديد تجويز کند و با مصرف بيمار اين تداخلات اتفاق مي افتد.

دکتر داوود داوودي تصریح کرد: بهتر است هشدارهاي موجود در بروشور داروها توسط بيمار مطالعه شود و در صورت مصرف ناآگاهانه چند دارو، بايد پزشک يا داروساز را در جريان قرار دهد تا اقدامات مورد نياز انجام و از عواقب جبران ناپذير آن پيشگيري شود.

حسن محمدی بازدید : 204 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

تا به حال شده وقتی در میان جمعی نشسته‌اید، شكمتان صدا دهد و قار و قور كند؟ صدایی كه نمی‌دانید دلیلش چیست، اما حسابی باعث خجالت‌تان می‌شود.

شاید تصور كنید گرسنه‌اید و این قار و قور كردن به دلیل غذا نخوردن و خالی بودن شكم است، اما اگر هنگامی كه سیر هستید و غذا خورده‌اید باز هم صدای شكم‌تان بلند شود، چطور؟!

حسن محمدی بازدید : 202 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

رسول خدا(ص ) به او فرمود: آن دعائى كه مى خوانى چيست ؟ كه جبرئيل به من خبر داد كه دعاى ابوذر در آسمانها نزد اهل آسمان ، معروف است . ابوذر غفارى روزى به حضور رسول خدا (ص) آمد، جبرئيل به صورت دحيه كلبى ، در محضر پيامبر (ص ) بود، و با آن حضرت ، خلوت كرده بود، وقتى كه ابوذر آن دو را ديد، باز گشت ، و گفتگوى آنها را قطع ننمود.

 

جبرئيل به پيامبر(ص ) گفت : اى محمد! اين ابوذر بود، كه از اينجا عبور كرد و بر ما سلام نكرد، اگر بر ما سلام مى كرد، جواب سلام او را مى داديم ، اى محمد! اين اباذر دعائى را مى خواند كه نزد اهل آسمان ، معروف مى باشد، آنگاه كه من به آسمان رفتم آن دعا را از او بپرس .

حسن محمدی بازدید : 177 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا در قرآن و روایات مطلبی داریم که نشان دهد نماز باعث آمرزش و پاک شدن گناهان است؟دانایی اگرچه با مطالعه و تلاش در جهت دستیابی به علوم جدید ممکن می شود، اما بی شک همه اذعان دارند که با وضعیت جدیدی که علوم به خود گرفته غور و تعمق در همه شاخه های علوم برای همه کس میسر نیست و هر کس می تواند برای رسیدن به مرحله تخصص صرفا در یک علم امید داشته باشد.

 

لذا مراجعه به اهل فن در هر حوزه ای چیزی است که عقل به آن حکم می نماید. از این رو در این سلسله مطالب به طرح برخی سوالات رایج دینی و مذهبی و پاسخ آن به مخاطبین محترم می‌پردازیم.

حسن محمدی بازدید : 204 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
تنها عبادت و دستوری که خداوند رسما تاکید کرده که مبادا از آن غفلت کنید، ذکر است.از ویژگی‌ها و خصوصیات انسان مومن دائم الذکر بودن اوست آن هم نه تنها به زبان که در حین ذکر زبانی تفکر در این کلمات دارد و همواره خدا را در کنار خود و همراه خود می‌داند، لذا مراقب رفتار، کردار و گفتار خویش است.

 

واقعا ما به عنوان یک مسلمان روزانه چقدر در حین کار و فعالیت یا اصلا در خلوت خود ذکر می‌گوییم؟ چقدر سرگرمی ما ذکر گفتن و یاد خدا حتی در حال استراحت و یا در حین انجام کار روزمره است؟ با این که همه می‌دانیم خیر و اثرات مثبت فراوانی در آن وجود دارد.

 

پیامبر خدا(ص) در حدیث زیبایی فرمودند: "هر لحظه‏‌ای که بر فرزند آدم بگذرد و او در آن لحظه به یاد خدا نباشد، در روز رستاخیز برای آن لحظه افسوس می‌خورد۱".

حسن محمدی بازدید : 186 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

ای رسول ما! ما به تو کوثرعطا کردیم. پس برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن، دشمن تو قطعاً بریده نسل و بی عقب است.

ای رسول ما! ما به تو کوثر (خیر و برکت فراوان) عطا کردیم. پس برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن (و بدان) دشمن تو قطعاً بریده نسل و بی عقب است.

 

شأن نزول

در مورد شأن نزول این سوره، اکثر مفسران اعتقاد دارند که چون فرزندان پسر پیامبر (صلی الله علیه واله وسلم) از دنیا رفتند، دشمنان خوشحال شدند که بعد از پیامبر (صلی الله علیه واله وسلم) دین او نیز نابود خواهد شد و کسی ادامه دهنده راه او نخواهد بود.

حسن محمدی بازدید : 196 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)


از نظر قرآن چگونه می‌توان غریزه جنسی را مهار كرد یا در حدّ اعتدال درآورد؟
پاسخ :
خداوند متعال در قرآن كریم راه‌های متعددی را جهت كنترل و مهار غریزه جنسی معرفی نموده است؛ كه بعضی از مهمترین آن‌ها عبارتند از: «ازدواج»، «چشم پوشی»، «عفت ورزی» و «روزه‌داری»
الف. ازدواج

حسن محمدی بازدید : 175 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کدام نماز را می توان به هر جهت و در هر حال خواند/ پاسخ امام علی(ع) به پرسش نصرانی
آیت الله جوادی آملی در مورد علت تعیین کعبه به عنوان قبله با توجه به آیه «أينما تولّوا فثم وجه الله» گفت: این یک حکم فقهي است؛ گاهي مي‌گويند: به اين سمت نماز بخوان، گاهي هم مي‌گويند: به آن سمت نماز بخوان. گاهي هم مي‌گويند: اگر شما بين مشرق و مغرب نماز خواندی نمازت مقبول است، يك انسان متحيّری كه وقت برای چهار نماز كافي نيست، به يكي از سمتها نماز بخواند نمازش كافي است.

حسن محمدی بازدید : 211 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
 شبهه: چرا قرآن می‌گوید جهنم نعمت است؟
چگونه در قرآن، مرگ و عذاب های جهنم جزو نعمت های الهی به حساب آمده است؟

پرسش
در سوره الرحمن آیاتی را ذکر می کند و سپس می گوید: "فَبأَىّ‏ِ ءَالَاءِ رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ". اما در این بین آیاتی را می بینیم که با این سبک سازگار نیستند.

از جمله آیات 35، 41، 44 همین سوره، حال آیا این سیاق منتفی است، یا این که اینها در زمره نعمت های الهی قرار می گیرند؟ در صورت دوم لطفا توضیح دهید.
حسن محمدی بازدید : 181 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

لازم نیست كه حتماً یك فرد خاص باشید تا خلاق باشید، هر كسی می تواند خلاق باشد، تنها چیزی كه احتیاج دارید این است كه برای مشكل خود چندین راه حل پیدا كنید، نه این كه خود را به اولین راه حلی كه به نظرتان می رسد یا از همه ساده تر است، محدود كنید!

خلاقیت یا آفرینندگی، مهم ترین و اساسی ترین قابلیت و توانایی انسان و بنیادی ترین عامل ایجاد ارزش است که در همه ی ابعاد و جوانب زندگی وی نقش کاملاً حیاتی ایفا می نماید .

حسن محمدی بازدید : 156 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
پژوهش‌های جدید حاکی از آن است که مصرف روغن زیتون هم موجب ایجاد حس سیری در انسان می‌شود بر اساس این مطالعات حتی بو کردن روغن زیتون نیز تاثیر مشابهی دارد.
  هنگام بو کشیدن این دو خوراکی، مغز احساس می‌کند ۳۰ درصد از آن ماده غذایی را میل کرده است و به بدن دستور توقف گرسنگی را می‌دهد. 

غذاهای فلفل‌دار از خود نوعی گاز متصاعد می‌کنند که این گاز باعث نفوذ در ریه‌ها شده و در سیستم گوارشی تغییراتی را نیز به وجود می‌آورد که جلوی ترشح هورمون گرسنگی را می‌گیرد. 
حسن محمدی بازدید : 232 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

امروزه ابزارهای پیشرفته ای برای قفل گذاری و تنظیم گذرواژه بر روی پوشه ها در بازار نرم افزارها وجود دارد. بسیاری از این نرم افزارها البته تجاری بوده و تعدادی نیز رایگان. اما کمتر نرم افزار Portable و بدون نیاز به نصب وجود دارد که میتواند پوشه های شما را به راحتی و سهولت قفل کند!

امروزه ابزارهای پیشرفته ای برای قفل گذاری و تنظیم گذرواژه بر روی پوشه ها در بازار نرم افزارها وجود دارد. بسیاری از این نرم افزارها البته تجاری بوده و تعدادی نیز رایگان. اما کمتر نرم افزار Portable و بدون نیاز به نصب وجود دارد که میتواند پوشه های شما را به راحتی و سهولت قفل کند!

به گزارش «تابناک» پیش از این در خصوص رمزگذاری فایلها و پوشه ها در سیستم سخن گفتیم و نرم افزار TrueCrypt را به عنوان برترین نرم افزار رایگان رمزگذاری فایلها و پیشرفته ترین آنها معرفی کردیم.

اما گاهی اوقات کاربران نیاز به آن دارند که به سادگی تنها با قرار دادن یک گذرواژه بر روی پوشه های خود آنها را محافظت کنند. در این گونه مواقع نیاز چندانی به برنامه های پیشرفته رمز گذاری نیست و با استفاده از کی نرم افزار ساده نیز میتوان این اقدام ره صورت داد.

البته برنامه های زیادی برای این منظور در بازار وجود دارد. اما برنامه ای که اکنون میخواهیم شما را با آن آشنا سازیم یک تفاوت اساسی با همه این نرم افزارها دارد. و آن اینکه ضمن رایگان بودن، Portable نیز هست و نیاز به هیچ گونه فرایند نصبی ندارد. نام این نرم افزار Avid Lock Folder است:

حسن محمدی بازدید : 166 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
فرارو- می دانیم که مردان و زنان با هم متفاوت هستند اما تحقیقات نشان می دهد حتی خواب های ما با هم تفاوت دارند.
  تحقیقی که اخیرا در مجله اسلیپ منتشر شده نشان می دهد که دو جنس زن و مرد خواب های بد را در اشکال کاملا متفاوتی تجربه می کنند.

مطالعات دانشگاه مونترال از میان 572 نفر نزدیک به 10هزار یادداشت در مورد خواب هایشان گردآوری کرد که نشان می داد خواب بد مردان معمولا شامل بلایای طبیعی (سیل، آتش سوزی، فوران آتش فشان، زلزله)، تحت تعقیب بودن و مورد حمله حشرات قرار گرفتن می‌شود. 
حسن محمدی بازدید : 153 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید…

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۲ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.


۱ مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما…

حسن محمدی بازدید : 188 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

به هنگام جر و بحث یا همان دعواهای زن و شوهری کارهایی که می تواند آتش دعوا را شعله ور کند، انجام ندهید، برخی از این کارها را در ادامه می خوانید:

اگر نمی توانید از بروز دعوا جلوگیری کنید، حداقل به هنگام جر و بحث یا همان دعواهای زن و شوهری کارهایی که می تواند آتش دعوا را شعله ور کند، انجام ندهید، برخی از این کارها را در ادامه می خوانید:

_ بی ارزش کردن همسر

حسن محمدی بازدید : 251 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

ازدواج نکردن بهتر از انتخاب غلطه!

کسانیکه در شرف ازدواج و در پی یافتن همسری مناسب هستند و در پی آن به فکر تربیت فرزندان مفیدی برای جامعه خویش اند باید همواره این نکته را بخاطر داشته باشند که  از عوامل مۆثر و مهم در تربیت فرزندان وراثت است. پس مهم است که دختر یا پسر چه کسی را برای نقش پدری یا مادری فرزندانشان انتخاب می کنند.

حسن محمدی بازدید : 207 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
(رهی معیری)

 

سخنان بزرگان, جملات فلسفی

متون کوتاه و آموزنده

 

تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن . . .

حسن محمدی بازدید : 169 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

سرمازدگی معمولا با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض هوای سرد ایجاد می شود به خصوص اگر که با یک باد سرد همراه باشد و یا ممکن است با قرار گرفتن کوتاه تر در دمای بسیار سرد رخ می دهد.

 

در سرمازدگی رگ های خونی محیطی منقبض می شوند تا گرمای درونی بدن حفظ شود و هر چند دقیقه رگ ها باز شده و خون رسانی انجام می شود ولی اگر سرما خیلی شدید شود و فرد مدت زیادی در این سرما قرار گیرد بدن برای حفظ اندام های داخلی، اندام های محیطی را فدای اندام های داخلی می کند اندام یخ زده در ابتدا دردناک شده و سپس بی حسی می شود. معمولا رنگ اندام رنگ پریده و کبود است.

حسن محمدی بازدید : 185 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
حسن محمدی بازدید : 467 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,937
  • بازدید ماه : 1,937
  • بازدید سال : 102,520
  • بازدید کلی : 2,317,282
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند