loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 180 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
مصرف برگ برخی از گیاهان و درختان نه تنها به پوست لطافت می بخشد بلکه از پوست در برابر بیماری های شدید محافظت می کند.

مصرف برگ برخی از گیاهان و درختان نه تنها به پوست لطافت می بخشد بلکه از پوست در برابر بیماری های شدید محافظت می کند. در این مطلب به نقل از سایت «MSN» به چند برگ مفید برای پوست اشاره شده است.
حسن محمدی بازدید : 324 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
همشهری آنلاین:
یک عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: گمان بد و اعمال نادرست موجب می‌شود که انسان‌ها به خود اجازه تجسس در زندگی یکدیگر را بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که «حریم خصوصی و توجه به آن یکی از مباحث مهم حقوقدانان و روانشناسان جهان امروز است» اظهار کرد: ما باید برای اینکه بتوانیم تجسس در زندگی افراد را کمرنگ کنیم به اصل مبانی و نگرش‌های اسلام نسبت به این موضوع مراجعه کنیم.

حسن محمدی بازدید : 211 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
همشهری آنلاین:
موضوع میان‌وعده‌ها یکی از آن دست موضوعاتی است که باید در موردشان زیاد صحبت کرد. همیشه این سۆال مطرح است که آیا مصرف میان‌وعده در طول روز ضرورتی دارد یا خیر؟

مصرف میان‌وعده اشتباه نیست البته به شرطی که در انتخاب آن دقت شود. میان‌وعده‌ها باعث تامین گلوسید و پروتئین مورد نیاز در بین روز می‌شود. گلوسیدها یا همان کربوهیدرات‌ها تامین کننده‌ی انرژی بدن هستند و پروتئین‌ها نیز احساس سیری طولانی مدتی ایجاد می‌کنند. انتخاب میان‌وعده‌ی مناسب، بهترین روش برای داشتن تغذیه‌ی سالم و جلوگیری از پرخوری در وعده‌های اصلی است. البته بهتر است میان‌وعده‌های عصر بسیار سبک باشد چون فعالیت بدن کمتر می‌شود و به انرژی زیادی نیاز ندارد.

با ما باشید تا چند ایده‌ی خوب برای انتخاب میان‌وعده‌ی مناسب را در اختیارتان بگذاریم.

میوه‌ها

حسن محمدی بازدید : 200 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
خرما دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ویژه شده است.این روزها مناطق جنوبی و شرقی استان درگیر برداشت محصول خرمای خود هستند و این محصول دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است.درخت خرما خواص بی شماری دارد و می توان گفت که از تمام قسمت های این درخت می توان استفاده کرد و یک ضرب المثل عربی می گوید که خواص درخت خرما به اندازه روزهای سال است.

خواص دارویی خرما
حسن محمدی بازدید : 199 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)
آیا شما هم از فشارها و نیازهای زندگی مدرن خسته شده و حس می کنید مغزتان دیگر کشش تحمل آنها را ندارد؟ آیا بجای آنکه بخوابید و استراحت کنید در فیسبوک و توئیتر خود گشت می زنید و صبح ها وقتی بیدار می شوید ایمیل خود را چک می کنید؟

اگر شما هم از این دسته افراد هستید که هر روز اطلاعات زیادی را وارد مغزتان می کنید، باید بگوییم که تنها نیستید. ماریا کونیکووا، روانشناس روسی، پیام ساده ای برایتان دارد: نفس عمیق بکشید، تکیه بدهید و به هزینه هایی که این عادت ها برایتان دارند فکر کنید. کونیکووا چهار توصیه و پیشنهاد ساده برای افرادی دارد که می خواهد به مغزشان استراحت بدهند.
حسن محمدی بازدید : 215 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

بهترین امور در زمان غیبت آن حضرت، انتظار فرج آن بزرگوار و دعا براى تعجیل فرج او و اهتمام به آنچه مایه خشنودى آن جناب و مقرب شدن در آستان اوست، مى‏ باشد.

 "مکیال المکارم فى فوائد الدعاء للقائم" یکى از کتاب هاى ارزشمند شیعه، نوشته آیت‏اللّه‏ سیدمحمدتقى موسوى اصفهانى(1348 ـ 1301ق) است که به قصد اداء حق حضرت بقیة‏اللّه که حقش بر گردن ما افزون‏تر از همه مردم است، احسانش بیشتر و بهتر از همه شامل حال خلق مى‏شود و نعمت ها و منت ها بر ما دارد، به رشته تحریر درآمده است.

حسن محمدی بازدید : 318 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

به دلایل گوناگون، عده زیادی در کشور ما به ماهواره روی آورده اند. اخیرا در بعضی از کانال های ماهواره ای سریال هایی به نمایش درمی آیندکه عده ای معتقدند محتوای آنها با روح و طبیعت خانواده ایرانی در تعارض آشکارند. پرسش این است: آیا این سریال ها بر خانواده و اعضای آن تاثیر دارند؟ چگونه؟ در پاسخ باید گفت بله، این سریال ها بر خانواده ها و اعضای آنها تاثیر می گذارند. به بعضی از سازوکارهای تاثیرگذاری آنها اشاره می شود.

1- هم ذات پنداری

حسن محمدی بازدید : 200 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

هر زندگی زناشویی یک داستان عشقی است که شباهتی نیز به داستان عشقی دیگر ندارد، هر یک از داستانها طرح داستانی خود را با فراز و فرودهای خاص خود دارد، هر یک لحظات حساس و صحنه های مهیج یا ترسناک خود را داراست. به ویژه در اوقات سخت و دشوار، وقتی همسرمان یادآور می شود که خیلی مورد علاقه اش هستیم و بی نهایت دوست مان دارد....

بخش اعظم شادی و خوشبختی ما... بستگی به خواست و آمادگی خودمان دارد و نه شرایط مان. 

حسن محمدی بازدید : 206 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

مادر بودن سخت ترین شغل دنیاست. مخصوصاً اگر قرار باشد مادر یک دختر باشید! اکنون آینده ی یک نسل، در دستان شماست!

 

در بخش قبلی ، به 5 گام مهم از 9 گامی اشاره کردیم که یک مادر موفق، باید حتماً در آنها از دختر خود، جلوتر باشد تا دختری ممتاز، تربیت کند. در این بخش، سه بخش نهایی، بیان خواهند شد.

حسود نباشید!

حسن محمدی بازدید : 200 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

آیا به تناسب اندامتان فکر می کنید اما نمی دانید چکار کنید؟ به دنبال راهی برای جوانسازی صورتتان هستید ولی نمی دانید کدام روش بهتر است؟ از بایدها و نبایدهای هر روش باخبرید؟

 

اگر این پرسش ها برای شما هم مطرحند توضیح های دکتر محمدرضا عارف، متخصص و جراح زیبایی را در ادامه بخوانید.

حسن محمدی بازدید : 177 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
یک روانشناس مسائل اجتماعی، درباره برخی از نکات و تکنیک‌های ساده در کنترل خشم، گفت: باید بدانیم که تمامی خشونت‌های منجر به ضرب وجرح با خشم‌های کنترل شده و انفجاری آغاز می شوند.
 دکتر جاوید ثمودی درباره خشم و علل بروز این هیجان گفت: خشم هیجانی طبیعی است و همه آن را در زندگی به دفعات آن را تجربه کرده‌اند.
حسن محمدی بازدید : 209 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

حضرت صادق(ع) فرموده است که :هرگاه راه یکى از شما دور و از خانه اش تا به قبور ما مسافت بسیار باشد بالا رود به پشت بام بلندتر منزل خود و دو رکعت نماز کند و اشاره کند به سلام کردن بسوى قبرهاى ما پس به درستى که آن به ما مى رسد

حسن محمدی بازدید : 235 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)


    عنوان: بسته آموزشی مهارتهای هفتگانه ICDL

   نویسنده: 

    مترجم: 

    تعداد صفحات: 

    زبان:  فارسی

    نوع فایل:  RAR

    حجم:   4 مگابایت

 
 

 توضیحات:
بسته آموزشی مهارتهای هفتگانه ICDL

حسن محمدی بازدید : 305 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

کتابICDL1 : آموزش مفاهیم عمومی کامپیوتر
کتاب ICDL2 : آموزش استفاده از کامپیوتر و مذیریت فایلها
کتاب ICDL3 : آموزش واژه پردازی word
کتاب ICDL4 : آموزش صفحه گسترده excel
کتاب ICDL5 : آموزش پایگاه داده access
کتاب ICDL6 : آموزش عرضه مطالب power point
کتاب ICDL7 : آموزش اینترنت internet

حسن محمدی بازدید : 178 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

شکل دادن به مو تاریخچه‌ای بسیار طولانی به قدمت دوران باستان دارد. در آن دوران از استوانه‌های  فلزی، روغن‌ها و مواد معطر برای این منظور استفاده می‌شد، اما امروزه ...

 

گاهی از مدل موهایمان خسته می‌شویم و تلاش می‌کنیم حالت یا مدل آن را تغییر دهیم. شکل دادن به مو تاریخچه‌ای بسیار طولانی به قدمت دوران باستان دارد. در آن دوران از استوانه‌های فلزی، روغن‌ها و مواد معطر برای این منظور استفاده می‌شد، اما امروزه فرآورده‌های گوناگونی تولید شده که همواره بخشی از در آمد ما صرف خریداری آنها‌ ‌می‌شود. شما با این فرآورده‌ها چقدر آشنایی دارید؟

 

● این حالت دهنده های عزیز

حسن محمدی بازدید : 193 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ژل و اسپری مو را در خانه تان درست کنید

همه ما مقادیر زیادی پول صرف خرید اسپری مو می کنیم که پر از مواد شیمیایی و نگهدارنده است. شما می توانید یک اسپری طبیعی در خانه بسازید که علاوه بر هزینه بسیار پایین در زمان بسیار کمی هم آماده می شود.


حسن محمدی بازدید : 329 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

در قرآن كريم آيه‌اي يافت نمي‌شود كه صراحتا برابر بودن 1 با (7+3) را ثابت كند اما در آيه 196 سوره بقره مي‌خوانيم " وَأَتِمُّواْ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ لِلّهِ فَإِنْ أُحْصِرْتُمْ فَمَا اسْتَيْسَرَ مِنَ الْهَدْيِ وَلاَ تَحْلِقُواْ رُؤُوسَكُمْ حَتَّى يَبْلُغَ الْهَدْيُ مَحِلَّهُ فَمَن كَانَ مِنكُم مَّرِيضًا أَوْ بِهِ أَذًى مِّن رَّأْسِهِ فَفِدْيَةٌ مِّن صِيَامٍ أَوْ صَدَقَةٍ أَوْ نُسُكٍ فَإِذَا أَمِنتُمْ فَمَن تَمَتَّعَ بِالْعُمْرَةِ إِلَى الْحَجِّ فَمَا اسْتَيْسَرَ مِنَ الْهَدْيِ فَمَن لَّمْ يَجِدْ فَصِيَامُ ثَلاثَةِ أَيَّامٍ فِي الْحَجِّ وَسَبْعَةٍ إِذَا رَجَعْتُمْ تِلْكَ عَشَرَةٌ كَامِلَةٌ ذَلِكَ لِمَن لَّمْ يَكُنْ أَهْلُهُ حَاضِرِي الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ "

 

حسن محمدی بازدید : 187 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

مسأله اعجاز قرآن داراي ابعاد مختلف است:

الف) در بعد هنري فصاحت و بلاغت.

ب) در بعد پيشگويي اخبار و حوادث آينده.

ج) در بعد محتواي عالي و ارزشمند.

د) در بعد هم سطح و هماهنگ بودن مجموعه قرآن. بدين معنا كه با وصف اينكه در سال های مختلف، در حالات گوناگون و نقاط جغرافيايي متفاوت نازل شده است، ولي شما نمي ‏توانيد تناقضي در مطالب و يا نقصاني در فصاحت وبلاغت آن بيابيد. در حالي كه گفتار هيچ انساني چنين نيست:  « أَفَلاَ يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللّهِ لَوَجَدُواْ فِيهِ اخْتِلاَفًا كَثِيرًا؛ آیا در قرآن تدبر نمی کنید؟ اگر قرآن از ناحيه غير خدا مي‏ بود هر آينه در آن اختلاف فراواني مي‏ يافتند (نساء، آيه 82)»

حسن محمدی بازدید : 190 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)


لینوکس ( Linux) به هسته ی سیستم‌ عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند.
لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch) ، تلفن‌های همراه ، تبلت‌ها ، مسیریاب‌ها ، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی ، رایانه‌های بزرگ و ابر رایانه‌ها .
به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار ، پایگاه‌های داده ، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی ، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اپن آفیس هستند.

حسن محمدی بازدید : 223 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

عدم استفاده منظم از مسواک و نخ دندان موجب تجمع باکتری استرپتوکوکوس در دهان شده و تشکیل پلاک های دندانی و بیماری های لثه را موجب می شود.

 

مطالعات انجام شده در انگلیس نشان می دهند که مسواک زدن و استفاده از نخ دندان به طور منظم، خطر حملات قلبی را کاهش می دهند. چرا که باکتری های لثه که موجب بروز پلاک های دندانی می شوند، می توانند از دهان به جریان خون منتقل شده و احتمال تشکیل لخته های خونی، خطر حمله قلبی و بیماری های قلبی را افزایش دهند.

حسن محمدی بازدید : 285 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)
کار آسانی نیست که به همسرتان بفهمانید او بیش از اندازه شکاک است به ویژه اگر شما تازه ازدواج کرده باشید.

آیا همسرتان به شما شک دارد؟ چه کمکی می‌توانید به خودتان و او بکنید؟
چه چیزی باعث می‌شود که همسرتان به شما شک کند؟ آیا شما می‌توانید این شکاکیت را از بین ببرید؟
حسن محمدی بازدید : 252 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

باورهای غیر واقع بینانه همان افکار یا انتظارات غیر منطقی هستند. غیر منطقی بودن باور ها به این معناست که افراد را از دستیابی به اهداف اساسی شان باز می‌دارند و نامعقولند و با واقعیت ناساز گار. اگر افراد باورها یا انتظارت غیر واقع بینانه ای در مورد انتخاب همسر داشته باشند، بیشتر احتمال دارد که دچار تردید، ناکامی و دلسردی شوند. هدف این مطلب شناساندن رایج ترین باور های غیر منطقی در مورد انتخاب همسر است.

باورهای غلط

حسن محمدی بازدید : 311 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

چگونه‌ و با چه‌ روشی‌ به‌ ائمه‌ (ع‌) متوسل‌ شویم‌ و چه‌ بگویم‌ تا حاجاتمان‌ بر آورده‌ شود؟ ائمّه معصومین علیهم السّلام هر چند که هر یک از آنها در تمامی حوائج بندگان خدا وسیله اند ولی هر یک از آنها را خصوصیتی برای پاره ای از حوائج بالأخص می باشد؛ این خصوصیت کدامست؟ و چه ساعاتی و ایامی برای توسل مناسبتر است؟



حسن محمدی بازدید : 231 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)
اگرچه مصرف طولانی مدت و بیش از اندازه آسپرین می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد، اما این عوارض قابل کنترل بوده و در واقع فواید مصرف آسپرین بسیار بیشتر از مضرات آن است.
باشگاه خبرنگاران: اگرچه مصرف طولانی مدت و بیش از اندازه آسپرین می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد، اما این عوارض قابل کنترل بوده و در واقع فواید مصرف آسپرین بسیار بیشتر از مضرات آن است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,906
  • بازدید ماه : 1,906
  • بازدید سال : 102,489
  • بازدید کلی : 2,317,251
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند