loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 251 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

محمدجواد انصاری همدانی (۱۲۸۱ - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۳۹) فقیه و عارف معاصر شیعه بود. فرزند ملا فتحعلی همدانی در شهر همدان و در خانواده‌ای مذهبی بدنیا آمد.

از سن هفت سالگی آموختن دروس حوزوی را با صرف و نحو در کنار پدر آغاز کرد. از دوازده سالگی که مقارن با فوت پدر بود، فقه و اصول و برخی از کتب فلسفی را نزد علمای همدان همچون آیت الله میرزاعلی خلخالی، حاج سیدعرب، آقاعلی شهیدی، آقامحمداسماعیل عمادالاسلام و رشته‌های طب خمسه یونانی و زکریای رازی و علم معرفةالنفس و درس اخلاق را در محضر میرزا حسین کوثر همدانی برادر رضا واعظ معروف طی نمود. در جوانی صاحب قوه استنباط شد و در ۲۴ سالگی به درجه اجتهاد رسید که مورد تأیید علمای قم همچون حاج شیخ عبدالکریم حائری، آقا سیدابوالحسن اصفهانی،محمدتقی خوانساری و قمی بروجردی قرار گرفت.


حسن محمدی بازدید : 273 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
بهترین و مستندترین کتاب زندگانی پیامبر اکرم و خاندان طاهرینش (صلوات علیهم اجمعین)

خبرگزاری فارس: کتاب منتهى الآمال در زمان حیات محدّث قمى چند بار به زیور طبع آراسته و کتاب نیز به وسیله ایشان تصحیح شده است. نسخه چاپى تصحیح شده توسّط خود وى، ناسخِ نسخه‏هاى خطّى منتهى الآمال است.

حسن محمدی بازدید : 156 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه دریافت کم کلسیم خطر ابتلا به فشار خون را افزایش می دهد گفت: مصرف روزانه 2 تا 3 واحد لبنیات کم چرب در برنامه غذایی ضروری است .

دکتر مجید ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود : یکی از شایع ترین مشکلات کشورهای در حال توسعه فشارخون است که از آن به عنوان کشنده آرام و بی سرو صدا نام برده می شود.

وی اظهار داشت : ممکن است افراد مبتلا به پرفشاری خون سالیان طولانی را به آرامی سپری کنند اما در پایان با یک حمله قلبی ویا سکته جان خود را از دست بدهند.

حسن محمدی بازدید : 175 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

از گیم زدن و فیلم تماشا کردن تا اس ام اس بازی، آیا به خاطر انجام دادن کارهای ظاهرا بی فایده فقط برای حال کردن، باید احساس بدی داشته باشیم؟

 

تا نسخه جدید پی اس را می خریم و قبل از اینکه نصبش کنیم، سر و کله اش پیدا می شود. یا وقتی که رفیقی اس ام اس می دهد بیا برویم بیرون یک هوایی بخوریم و ما هنوز جوابش را نداده ایم. غول خفته عذاب وجدان ماشین حساب به دست سراغمان می آید که هی تو، چه کار داری می کنی؟

حسن محمدی بازدید : 199 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
یکی از مهمترین دلایل هنگ ها و کرش های مرورگر کروم یا سایر مرورگرها ، برنامه ها و نرم افزارهای دیگری هستند که عملکردشان با مرورگر شما تداخل دارد . به عنوان مثال برخی برنامه ها باعث اجرای فایل ها و نرم افزاهای دیگری میشوند که با کروم در حال تعامل میباشند . اگر کروم در این زمان در حال کار نباشد مشکلی پیش نخواهد آمد ؛ اما اگر کروم در حال اجرا باشد ، مسلما با مشکل مواجه خواهد شد .
حسن محمدی بازدید : 199 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

برای داشتن زندگی شادتر و سالم تر ورزش کنید. هیچگاه برای ورزش کردن دیر نیست، حتی برای افراد مسن.

 

ورزش سالمندان

فواید ورزش برای افراد مسن عبارتند از:

حسن محمدی بازدید : 181 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

بیماری رینود شرایطی است که طی آن قسمت‌هایی از بدن مانند انگشتان دست و پا، نوک بینی و گوش‌ها بی‌حس و سرد می‌شوند. در رینود عروق خونی انگشتان دست و پا، بینی و گوش درگیر می‌شوند.
استرس و سرما از جمله عوامل مستعد کننده بیماری هستند. این بیماری میان زنان شایع‌تر است.

اگر چه می‌توان این مشکل را کاهش داد، اما درمان آن با توجه به شدت و شرایط متفاوت است.

نشانه‌های بیماری

حسن محمدی بازدید : 176 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
نتایج مطالعات مختلف نشان داده‌اند که افزایش وزن نه تنها موجب تغییر شکل بدن می شود، بلکه می تواند فعالیت‌های مغز انسان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بروز این تغییرات در مغز ممکن است به پرخوری، چرخه معیوب کاهش وزن و مشکلات دیگر منجر شود. از این رو، در ادامه این مطلب چگونگی تاثیر چاقی بر مغز را به صورت مختصر بررسی می کنیم.
حسن محمدی بازدید : 238 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
فردمبتلا به تریکوتیلومانیا پیش از کندن مو، میل شدیدی به این کار پیدا می کند که پس از مدتی تبدیل به تنش می شود. کندن مو به فرد آرامش، و گاهی اوقات لذت می دهد ولی بلافاصله پس از انجام این عمل، عذاب وجدان شدیدی به سراغ او می آید.

از دید دیگران، حمیده هیچ مشکلی ندارد. بیست و شش ساله است و ظاهر جذابی دارد. در محیط اداره خوش اخلاق و در انجام وظایفش از دقت خوبی برخوردار است. مجرد است و علاقه ای هم به ازدواج نشان نمی دهد. هرگز در محافل زنانه ای که همکاران در خانه هایشان برگزار می کنند شرکت نمی کند و هر بار بهانه ای می آورد.
حسن محمدی بازدید : 190 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
فرشتگان، آفریده های خداوند یکتا هستند که در آفرینش آن ها، شگفتی های بسیاری هست و بیشتر انسان ها از آن آگاهی ندارند. آنها موجوداتى هستند مخلوق خدا و واسطه‏هایى بین او و بین عالم مشهود، که خداوند آنان را موکل بر امور عالم تکوین و تشریع کرده است. قرآن کریم کارهای فراوانی را برای فرشتگان برشمرده است؛ وساطت در نزول وحی و ابلاغ پیام الهی به پیامبران، تدبیر امور عالم و وساطت در وصول فیض الهی به مخلوقات، استغفار و شفاعت برای مۆمنان و امداد آنان، لعن کافران، ثبت اعمال بندگان و قبض روح آنان در هنگام مرگ از جمله مأموریت های الهی است که فرشتگان آنها را اجرا می کنند.

فرشتگان عبادت کننده
حسن محمدی بازدید : 194 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

5 اشتباه در شستن دست ها
شستن دست ها به خودی خودش که بد نیست، مشکل از وقتی شروع می شود که یا راهکارهای قدیمی را فراموش می کنیم یا روز به روز راهکارهای تازه ای می شنویم. این راهکارها بعضا عجیب و غریب هستند اما چون همه طبق آنها عمل می کنند، ما هم فکر می کنیم باید همین کار را انجام دهیم. در مورد شست و شوی دست هم دقیقا اوضاع به همین منوال است. پنج اشتباهی را که ممکن است در مورد شستن دست هایتان انجام دهید در ادامه می خوانید.

حسن محمدی بازدید : 175 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

خشکی دهان یک بیماری است که معمولا از کاهش تولید بزاق بوجود می آید فرد دارای خشکی دهان به سختی صحبت می کنند و ممکن است منجر به سوء تغذیه در او شود خشکی دهان در اثر ( مشکلات عصبی، ناراحتی، تحت استرس بودن، کم آبی بدن یا مصرف برخی داروها ) می باشد. بسیاری از افراد مسن خشکی دهان دارند و آن یک بخش طبیعی مربوط به سن نیست خشکی دهان روی 10 درصد از مردم تاثیر می گذارد و در زنان بیشتر از مردان است.

حسن محمدی بازدید : 275 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)


به نام خدا و با سلام

باتوجه به نیاز جامعه وبلاگ نویس به افزایش بازدید وبلاگ

بر آن شدیم مراحل افزایش بازدید کننده ویژه وبلاگ های فارسی را مرحله به مرحله از ابتدا تا پربازدید شدن وبلاگ آموزش دهیم .

اولین قدم برای شروع همیشه یک ایده و موضوع خوب برای شروع بوده و خواهد بود ، بلافاصله بعد از ایده پردازی نیاز به انتخاب یک اسم برای وبلاگ داریم .

انتخاب اسم یکی از مراحل مشکل اما بسیار مهم است ، اسم انتخابی بهتر است تا حد امکان با موضوع و ایده شما ارتباط داشته باشد .

تا حد امکان کوتاه و بدون کاراکتر های اضافی نظیر علامت منها - ، اعداد و غیره باشد .

بعد از انتخاب اسم مناسب وبلاگ را در یکی از سرویس دهنده های ارائه دهنده وبلاگ ثبت کنید .

حسن محمدی بازدید : 206 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

بطور کلی سنگهای کلیه ابتدا در کلیه ساخته می شوند و بعد به قسمتهای پائین تر مثل مثانه می روند.

 

ابتلا به آنچه با عنوان «سنگ ادرار» شناخته می‌شود در واقع ناشی از دلایلی چند است؛ از جمله نوع تغذیه و بخصوص میزان تصفیه آب از املاح گچی و آهکی و مانند آن. در این نوشتار علائم ابتلا به سنگهای ادراری گردآوری شده تا در صورت احساس درد، مشخصات آن را بدانید. البته به خاطر بسپارید هیچ گاه دانسته‌هایی که با خواندن یک مقاله نصیب فرد می‌شود به پای تشخیص یک پزشک متخصص و آگاه نمی‌رسد و در هر زمینه مربوط به سلامت، بهترین راه معاینه این افراد است.

حسن محمدی بازدید : 217 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
سوال: دلیل خدا از اینکه زمین و آسمان را به وجود آورده چیست؟

پاسخ:
در رابطه با هدف از آفرینش زمین و آسمان باید گفت: یک وقت منظور ما از آسمان و زمین، آسمان اوّل است که بر سر ما سایه انداخته است. " وزینا السماء الدنیا بزینه الکواکب "، یک وقت هم همه ی آسمان هاست یعنی هفت آسمان و باز یک وقت سوال از این است که خداوند چرا این کار را کرد؟ یعنی هدف فاعل چه بود؟ یک وقت هم اینکه، هدف از انجام این کار چه بوده؟
حسن محمدی بازدید : 194 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
لذت بردن از زندگی با پول راحت تر است اما برای لذت بردن اگرچه پول لازم است اما کافی نیست. حتی برخی پا را فراتر گذاشته اند و معتقدند برای لذت بردن از زندگی حتی پول هم لازم نیست. اگر کمی و فقط کمی بخواهیم از زندگی لذت ببریم و نگاهمان را کمی بهتر کنیم بسیاری از لذت‌ها نه وقت زیادی می‌خواهد و نه پول زیادی. پس منتظر تغییرات زیاد در یک روزی که معلوم نیست کی باشد نباشیم... در کوچک‌ترین اتفاقات عظیم‌ترین تجارب بشر نهفته است. باور کنید...
حسن محمدی بازدید : 199 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
گاهی اوقات به گوش‌مان می‌رسد که همسران سنگ‌های بزرگی بر سر راه پیشرفت تحصیلی و شغلی همسرشان می‌اندازند. سنگ‌هایی که کم‌کم موجب دلخوری و دوری زوجین می‌گردد، اما به راستی چه عواملی در ایجاد این موانع نقش دارند؟

چرا برخی زوجین نمی‌توانند پیشرفت همسرشان را ببینند و مانع بالا رفتن یکدیگر از نردبان ترقی می‌شوند؟
حسن محمدی بازدید : 245 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
ممکن است خانم شیرده دردی زودگذر را هنگام شیردهی در سینه های خود احساس کند. در حقیقت رفلکس جهشی شیر توسط هورمونی به نام اکسیتوسین تنظیم می شود. این هورمون سلولهای ماهیچه سینه را تحریک می کند تا به شیر برای خارج شدن فشار وارد شود.
حسن محمدی بازدید : 218 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

جمعه که می‌شود چشم تمام منتظران عالم به این نقطه از زمین دوخته شده است چرا که به آنها گفته‌اند قرار است امام مهدی(عج) از آنجا ظهور کنند و سپاه خود را صدا بزنند و به داد مظلومان عالم برسند و زمین را پر از عدل و داد کنند.

حسن محمدی بازدید : 249 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بسياري از ما بر اثر عادت و آموزش هايي كه نسل به نسل از مادران مان گرفتيم مي دانيم كه كاهو را بايد با سكنجبين بخوريم اما تعداد كمي از ما مي دانيم كه چرا بايد اين دو را در كنار هم بخوريم.

حسن محمدی بازدید : 224 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

سیفلیس‌ عبارت‌ است‌ از یك‌ بیماری‌ آمیزشی‌ مسری‌ كه‌ باعث‌ تخریب‌ گسترده‌ بافتی‌ می‌گردد. سیفلیس‌ با عنوان‌ «مقلد بزرگ‌» شناخته‌ شده‌ است‌ زیرا علایم‌ آن‌ شبیه‌ بسیاری‌ از بیماری‌های‌ دیگر است‌. دستگاه‌ تناسلی‌، پوست‌ و دستگاه‌ عصبی‌ مركزی‌ را درگیر می‌كند.

 

سیفلیس‌ دو نوع‌ دارد:

نوزادان‌ (2-0 هفته‌) به‌ دنیا آمده‌ از مادران‌ مبتلا به‌ سیفلیس‌ (نوع‌ مادرزادی‌) و نوعی‌ كه‌ افراد، از تمام‌ سنین‌ و هر دو جنس‌ را مبتلا می‌كند كه‌ از طریق‌ تماس‌ جنسی‌ آن‌ را كسب‌ می‌كنند (نوع‌ مسری‌).

حسن محمدی بازدید : 177 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا در قرآن از همجنس بازی صحبتی شده است، اگر آمده حکم آن چیست؟ و اگر نیامده چرا می گویند حرام است؟

«همجنس بازی چه حکمی در قرآن دارد؟» را می‌توان به دو مقصود حمل کرد: یکی منظر «فقهی»، یعنی احکام حلال و حرام و مجازات آن چیست؟ و دیگری منظر نگاه و جایگاه. یعنی مثلاً قرآن به این رفتار چه نگاهی دارد و چه فرموده است؟

حسن محمدی بازدید : 169 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

روشهای خاموش کردن ذهن برای خوابیدن راحت و سریع
خواب برای حفظ سلامتی اهمیت زیادی دارد. در طول خواب است که بدن ما خود را بازسازی کرده و التیام می‌بخشد، ذهنمان آرام می‌شود و ناخودآگاهمان در طول رویا وارد بازی می‌شود.
خیلی‌ها نمی‌دانند که ما واقعاً به چه مقدار خواب نیاز داریم. این سوال هیچ پاسخ مشخصی ندارد. هرچه رشد می‌کنیم و سنمان بالاتر می‌رود، مقدار خواب موردنیازمان متفاوت می‌شود و اینکه می‌گویند هر فرد به هشت ساعت خواب نیاز دارد یک باور غلط است. بعضی افراد با شش یا هفت ساعت خواب راحت هستند، بعضی با نه تا ده ساعت. بدن هرکدام از ما از نظر بیولوژیکی متفاوت است و مهمترین چیز کیفیت خوابمان است و اینکه وقتی خسته هستیم بخوابیم.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,001
  • بازدید ماه : 2,001
  • بازدید سال : 102,584
  • بازدید کلی : 2,317,346
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند