loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 196 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

حقایقی درباره ویتامین D
این گروه از ابتلا به سرطان پوست می‌ترسند و سعی می‌كنند از پوست خود در مقابل نور خورشید محافظت كنند.از طرفی ویتامین D توسط نور مستقیم خورشید در پوست ساخته می‌شود. آیا محافظت از پوست در مقابل سرطان نمی‌تواند باعث كمبود ویتامین D شود؟ چه كنیم تا هم ویتامین D كافی دریافت كنیم و هم از خطر ابتلا به سرطان در امان باشیم؟ چه مدت زیر نورخورشید بمانیم؟ و این كه نیاز روزانه به ویتامین D چقدر است؟


حقایقی در مورد ویتامین D

حسن محمدی بازدید : 193 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی
کمبود هورمون تستوسترون علاوه بر کاهش حجم توده عضلانی و تراکم استخوان می تواند تمایل جنسی را به شدت کم کند.نتایج بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد کاهش این هورمون می تواند احتمال بروز سرطان پروستات، بیماری قلبی و مرگ زود هنگام را به شدت افزایش دهد.با مطالعه و اجرای پنج توصیه زیر می توان میزان هورمون تستوسترون خون را افزایش داد.


1- کاهش اندازه دور کمر

حسن محمدی بازدید : 201 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

مصرف يک ليوان آب ولرم حاوي عسل و ليمو به طور ناشتا براي حفظ سلامت مفيد است.

برخي معتقدند که مصرف اين محلول باعث کاهش وزن مي شود. در ادامه مطلب به خواص اين نوشيدني اشاره مي کنيم.

تصفيه کننده سيستم لنفاوي
به نقل از سايت «نيوزويک»، کمبود آب در سيستم لنفاوي عامل بروز انواع بيماري هاست. کمبود آب و مايعات لازم در سيستم لنفاوي، احساس خستگي مفرط و بي حالي، اختلال در خواب، يبوست، فشار خون بالا يا پايين، استرس و عملکرد نامناسب ذهني را به همراه دارد.

با مصرف اين نوشيدني به طور ناشتا به تمامي سيستم لنفاوي آبرساني مي شود و اين امر علاوه بر رفع علايم ياد شده، سيستم ايمني بدن را نيز بهبود مي بخشد.

انرژي بخش است و روحيه فرد را افزايش مي دهد؛

حسن محمدی بازدید : 182 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

در کتاب آسمانی قرآن عداب های سخت روحی و جسمی برای جهنمیان در آیه های مختلف و به مناسبتهای محتلف بیان شده است.در این نوشته نمونه هایی از این عذاب ها را معرفی می کنیم.خدا همه ما را بیدار کند و از آتش غضبش که تجسم اعمال خود ماست رهایمان سازد و همه ما را به شفاعت کبرای محمدی(ص) عاقبت بخیر فرماید

حسن محمدی بازدید : 166 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
شانه شامل چهار عضله و تاندون است که اطراف مفاصل شانه را پر کرده اند. آسیب سرشانه یکی از دلیل بروز درد شانه می باشد. ورزش شانه یکی از مهم ترین درمان ها برای دردهای شانه و یکی از درمان های توانبخشی بعد از جراحی می باشد. ورزش به کارآیی بهتر عضلات کمک می کند. توانبخشی شانه بر روی انعطاف پذیری و استحکام شانه اثر می گذارد.
حسن محمدی بازدید : 154 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

حتی اگر هم خودش بخواهد، نمی‌تواند آنچه درونش است را پنهان کند. کافی است کمی با فوت‌و‌فن‌های شخصیت‌شناسی آشنا باشید و نتیجه چند تحقیق را به دقت خوانده باشید، تا دست هر کسی برایتان رو شود. اگر می‌خواهید بدانید بغل دستی‌تان، واقعا کیست و چه ویژگی‌هایی دارد، بهتر است یک قلم و کاغذ جلویش بگذارید و بخواهید برای یادگاری هم که شده به شما امضا بدهد. متخصصان نشانه‌شناس و گروهی از روانشناسان، معتقدند شیوه امضا کردن آدم‌ها می‌تواند برخی از خصوصیات‌شان را آشکار کند و به ما بگوید که در مقابل‌شان باید چه رفتاری را در پیش بگیریم.

حسن محمدی بازدید : 229 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
مصرف مواد غذایی آلوده به عوامل بیماری زا مانند ( باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها ) می تواند به مسمومیت های غذایی منجر شود مسمومیت غذایی بر اساس میزان سم درگیر و سلامت فرد می تواند خفیف تا شدید باشد. سیکلوسپورین، اشریشیا کلی، لیستریا و سالمونلا برخی از عوامل بیماری زا هستند که اغلب با مسمومیت غذایی در ارتباط هستند.
حسن محمدی بازدید : 135 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

مسواک زدن را شاید به‌توان یکی از تثبیت‌شده‌ترین عادات بهداشتی دانست. اما منظم مسواک زدن به معنای آن نیست که آن را درست انجام می‌دهید. مسواک زدن ناکافی پلاک‌های مملو از میکروب - ماده سفیدی که میان دندان‌ها و نزدیک لبه لثه‌ها جمع می‌شود - را به جای می‌گذارد که باعث پوسیدگی دندان و بیماری لثه می‌شوند.

مسواک زدن خیلی محکم هم مشکل‌‌‌ آفرین است، زیرا دندان را خراش می‌دهد و به بافت لثه آسیب می‌رساند، به طوری که اتصال محکم و درست لثه با دندان از دست می‌رود و راه برای عفونت و آسیب جدی‌تر لثه باز می‌‌شود.


این هفت توصیه می‌تواند به تمیز کردن درست دندان‌ها کمک کند:

حسن محمدی بازدید : 193 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
در قرآن کریم آیاتی وجود دارد که راه نجات و رستگاری را بیان کرده، نیز آیاتی که از ریشه نجات آمده، اما در صدد بیان نجات و رستگاری نیست. در حقیقت بین آنها عموم و خصوص من وجه است.

الف. آیاتی که راه نجات را معرفی کرده‌اند: قرآن کتاب آسمانی الهی و بیان‌گر راه هدایت و تکامل انسان است؛ از این‌رو سراسر قرآن، یا مستقیماً یا غیر مستقیم، راه صحیح و راه نجات و رستگاری انسان را بیان کرده است و هیچ آیه‌‌ای بی‌ربط با هدایت و رشد انسان نیست.

با این‌حال برخی از آیاتی را که به طور مستقیم به راه نجات و رستگاری اشاره کرده است، بیان می‌کنیم.
حسن محمدی بازدید : 222 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

زمستان! فصل برف و باران و هوای تاریک! فصل شب های بلند و و روزهای کوتاه! اشتباه نکنید، این یک شعر نو نیست! این علت خوابیدن بیش از حد شماست! علت عشق ورزیدنتان به گرمای بالش و پتو! علت تنفرتان از زنگ ساعت که بیدارباش اعلام می کند! دلتان برای روزهای پر انرژی بهار و تابستان تنگ شده؟ دلتان دیدن طلوع خورشید می خواهد! ما به شما راه و روش بیدار شدن در این روزهای زمستانی را یاد می دهیم!

1- قهوه ممنوع

حسن محمدی بازدید : 201 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

این زنان میل جنسی همسرشان را کم می کنند
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد.

این مطلب با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران تهیه شده است.

حسن محمدی بازدید : 200 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پاهایی که هر روز مسافت‌های طولانی با آنها راه می‌رویم و از کوچه‌ها و خیابان‌ها عبور می‌کنیم، یکی از حیاتی‌ترین اعضای بدن انسان‌ است که قلب دوم هم نامیده شده است. گاه همین پاها نشانه سلامت کل بدن بوده و گاه با مشاهده کوچک ترین علامتی روی آن می‌توان به وجود مشکلی در بدن پی برد.

 

تغییرات دمای پا و زخم ها و رنگ های مختلف ایجاد شده روی آن می تواند بیانگر شرایط درونی بدن و کیفیت سلامت افراد باشد. بنابراین هرگز از ظاهر و سلامت پاهای خود غافل نشوید و بهداشت آنها را بخوبی حفظ کنید.

 

سردی پا و هزار و یک دلیل

حسن محمدی بازدید : 202 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
كفعمى در بلد الأمین دعائى مروىّ از حضرت امام موسى كاظم ‏علیه السلام نقل كرده و فرموده عظیم ‏الشّأن و سریع ‏الإجابه است، و آن این است:

اَللّهُمَّ اِنّى‏ اَطَعْتُكَ فى‏ اَحَبِ‏
خدایا همانا من در محبوبترین‏
حسن محمدی بازدید : 228 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
همشهری آنلاین:
برای حفظ کیفیت و ارزش غذایی ماهی‌های منجمد باید مرحله یخ‌زدایی هم درست انجام شود؛ یعنی ۲۴ ساعت قبل از مصرف، ماهی را از فریزر خارج کرد و در یخچال نگه داشت.

مهم‌ترین بحث در خصوص ماهی، بحث سلامت و رعایت نکات بهداشتی است که همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. در مورد تأثیر مواد غذایی در مسمومیت‌ها و انتخاب درست آن‌ها باید بدانیم که اگر در تهیه مواد غذایی دقت لازم را داشته باشیم شاید بسیاری از مسمومیت‌ها بروز نکند. به عنوان مثال باید در خرید ماهی تازه به یکسری نکات توجه کرد.

1- چگونه ماهی سالمی بخریم؟

حسن محمدی بازدید : 199 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
هیچ نسخه ثابت از پیش تعیین‌شده‌ای برای همه انسان‌ها به صورت یکسان وجود ندارد. هر انسانی با توجه به جهان‌بینی خود به زندگی می‌نگرد و عوامل بسیاری در آن دخیل هستند.

اما انسان‌ها با انجام برخی کارها می‌توانند لذت بیشتری از زندگی ببرند و تا حدی نگرش خود را تغییر دهند:

1.مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید.
حسن محمدی بازدید : 196 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

افراد از ازدواج انتظارات بالایی دارند و خیلی ها در روابطشان این انتظاراتشان برآورده نمی شود. تقریباً همه کسانی که ازدواج می کنند در ابتدای رابطه شان سطح بالایی از رضایت زناشویی را تجربه می کنند. اما رضایت از رابطه در طی زمان و در میان خیلی از زوج ها کاهش می یابد.

دعوای همسران

حسن محمدی بازدید : 234 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

هرکس که به شما توصیه می کند که از رژیم غذایی تان میوه را حذف کنید. توصیه ی احمقانه اش را جدی نگیرید. درست است که میوه های دارای کالری بالایی هستند و قند طبیعی سرشاری دارند. اما همه چیز به کالری محدود نمی شود.

هر شخصی که به شما توصیه می کند که از رژیم غذایی تان میوه را حذف کنید، توصیه ی احمقانه اش را جدی نگیرید. درست است که میوه های دارای کالری بالایی هستند و قند طبیعی سرشاری دارند. اما همه چیز به کالری محدود نمی شود. هر عقل سلیمی تائید می کند که یک موز با 100 کالری بسیار سالم تر است از یک بسته شیرینی که با مواد شیمیایی و شیرین کننده مصنوعی شیرین شده است. به خاطر داشته باشید که بعضی از میوه ها سرشار از مواد مغذی هستند که واقعاً موجب سوزاندن چربی می شود. در اینجا فهرستی از میوه هایی که به شما کمک می کنند بر چاقی غلبه کنید و چربی بدنتان را بسوزانید آمده است:

نارگیل

حسن محمدی بازدید : 202 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

زن وشوهری بیش از 60 سال بایکدیگر زندگی مشترک داشتند.آنها همه چیز را به طور مساوی بین خود تقسیم کرده بودند.در مورد همه چیز باهم صحبت می کردند وهیچ چیز را از یکدیگر پنهان نمی کردند مگر یک چیز:یک جعبه کفش در بالای کمد پیرزن بود که از شوهرش خواسته بود هرگز آن را باز نکند ودر مورد آن هم چیزی نپرسد

حسن محمدی بازدید : 159 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

وقتی سر کلاس درس نشسته بودم تمام حواسم متوجه دختری بود که کنار دستم نشسته بود و اون منو “داداشی” صدا می کرد .به اون خیره شده بودم و آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه . اما اون توجهی به این مساله نمیکرد .آخر کلاس پیش من اومد و جزوه جلسه پیش رو خواست . من جزومو بهش دادم .بهم گفت:”متشکرم”.

حسن محمدی بازدید : 192 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى كه خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌كنند و سر هم داد می‌كشند؟
شاگردان فكرى كردند و یكى از آنها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم

حسن محمدی بازدید : 188 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این میوه سرشار از پتاسیم و منیزیم است كه برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است.


گیلاس حاوی ویتامین C است كه در حفظ سلامت پوست، افزایش قدرت ایمنی، تشكیل بافت پیوندی و سلامت اعصاب نقش مؤثری دارد.


گیلاس جزء میوه‌های كم كالری محسوب می‌شود و سرشار از پتاسیم و منیزیم است كه برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است. مصرف گیلاس و سایر میوه‌های تازه كه حاوی مقدار زیادی آب است، موجب حفظ سلامت بدن می‌شود.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,910
  • بازدید ماه : 1,910
  • بازدید سال : 102,493
  • بازدید کلی : 2,317,255
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند