loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 249 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

مختصری درباره ولادت حضرت زینب سلام الله علیها

تولد زينب(س) و گريه پيامبر بر مصايب آن
حضرت زينب كبرى (س) روز پنجم جمادى الاول سال 5 يا 6 هجرت در مدينه چشم به جهان گشود. خبر تولد نوزاد عزيز، به گوش رسول خدا (ص) رسيد. رسول خدا (ص) براى ديدار او به منزل دخترش ‍ حضرت فاطمه زهرا (س) آمد و به دختر خود فاطمه (س) فرمود:(دخترم ، فاطمه جان ، نوزادت را برايم بياور تا او را ببينم ).

حسن محمدی بازدید : 172 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

راز موفق شدن در سختی ها

از قدیم گفته اند که موفقیت ها در سختی بدست می آیند. اگر در حال حاضر در یکی از پیچ و خم های دشوار زندگی تان قرار گرفته باشید شنیدن این جمله احتمالا ناراحتتان می کند و می گویید. من موفقیت نخواستم به همین شرایط فعلی ام راضی هستم ای کاش کمی از سختی ها کاسته می شد.

حسن محمدی بازدید : 173 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

افزایش فشار خون یكی از شایع ترین دلایل مراجعه به پزشك در سرتاسر دنیاست. به علت عوارض خطرناك و متعددی كه این بیماری برای بسیاری از اعضای بدن از جمله قلب، مغز، كلیه و چشم و .. دارد، سعی و اهتمام فراوانی در دانش پزشكی برای پیشگیری و كنترل این بیماری وجود دارد. 

حسن محمدی بازدید : 208 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

ضررهای کم خوابی
کم خوابی و یا بی خوابی اصلاً خوب نیست. در حقیقت عوارض آن بسیار زیاد است. شاید برایتان عجیب باشد، ولی کم خوابی و بی خوابی به هر دلیلی که باشد، به طرز فوق العاده ای به سلامتی، فعالیت، ایمنی شما آسیب می رساند. برای کم خوابی عوامل بسیاری وجود دارد.

 

ضررهای کم خوابی برای بدن

حسن محمدی بازدید : 185 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)
خستگی و بی‌حوصلگی علامت کمبود آهن
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت می‌گوید: اگر چه آهن موجود در گوشت قرمز بهترین نوع آهن برای جبران کم خونی است اما مصرف بیش از حد آن می‌تواند موجب افزایش چربی خون، نقرس و سرطان روده شود.
خانم عبداللهی گفت:گوشت قرمز حاوی اسیدهای آمینه ضروری برای بدن است و ارزش غذائی پروتئین گوشت (گوشت سفید و قرمز) نسبت به پروتئین گیاهی بیشتر است.
حسن محمدی بازدید : 199 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت ها میلیون ها دلار برای رشد و پرورش کارمندان خود هزینه می کنند. اما آیا واقعا این کار ارزشش را دارد؟ مطمئنا، اینگونه سرمایه گذاری ها مهارت ها را افزایش می دهند و کارآیی و نوآوری کارمندان را بالا می برند. اما اغلب رهبران سازمانی از یک عنصر مهم چشم پوشی می کنند: کامل کردن دانش، مهارت و تجربه کارمندان با به حداکثر رساندن قدرت استعداد ذاتی آنها.

مدیران باید از خود بپرسند آیا کارمندان به طور واضح اولویت های کاری روز به روزشان را می شناسند؟

به سوی یک راه حل مبتنی بر توانایی

حسن محمدی بازدید : 163 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

امروزه دیدگاه فرآیندگرا در ساختار سازمان ها و نوسازی روش های کاری رواج بسیاری دارد. این رویکرد با رواج بازمهندسی فرآیندهای کسب وکار (BPR)(۱) و استفاده از بسته های نرم افزاری برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) (۲) اهمیت بسیاری یافته است. مدل سازی کلان فرآیندها حاکی از مدل سازی فرآیندهای کلیدی در یک سازمان است.

یعنی فرآیندهای تولیدی یا خدماتی با یک دیدگاه کل نگر برای در نظر گرفتن تعاملات بین آنها و اثری که در مجموع بر معیارهای کلیدی اثربخشی در سازمان می گذارند. تجزیه سلسله مراتبی، که امکان تعیین فرآیندها و فعالیت ها را به صورت مفصل تر فراهم می آورد، مفهومی مفید در مدل سازی فرآیندهای کسب وکار است.


حسن محمدی بازدید : 188 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

مدیران قابل دارای چه ویژگی هایی هستند که ایشان را از جر گه غیر حرفه ای ها متمایز می کن

صاحب نظران حوزه مدیریت عقیده دارند که مدیران شایسته و اسطوره ای چون جک ولش، از تعدادی مهارت پایه ای از جمله توانمندی در رهبری تیم های کاری برخوردارند. البته داشتن مهارت رهبری کفایت نمی کند و مدیران شایسته از مهارت کافی در اقناع دیگران نیز بهره مند هستند.

بنابراین توانایی ها و رفتارهای مشترکی در میان مدیران قابل مشاهده است که اساس پیشرفت ایشان را شکل می دهد. وجود مدیران قابل بویژه در کسب وکار های کوچک اهمیتی حیاتی دارد، چه آنکه پایه ریزی اساس یک سازمان و ترسیم آینده ی این قبیل تجارتها بر عهده ی مدیران آنها است.


حسن محمدی بازدید : 163 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

با افزایش سطح علمی پژوهشگران ، محققان و دانشجویان ایرانی ،کشورهای خارجی تمایل به جذب این نیروها پیدا می کنند. در راستای عزیمت دانشجویان و افراد جویای کار به کشورهای خارجی نیاز به ارسال مدارکی است که معرف فرد می باشد. یکی از اهداف گروه دسته بندی و ارائه این مشخصات فردی به صورت (Resume (CV است.

مشخصات درج شده در رزومه به طور کلی شامل : سابقه ی تحصیلی ، محل تحصیل ، سابقه ی کار و مدت کار ، معرفی پروژهای تحقیقاتی توسط فرد ، و معرفی مقالات و کتب چاپ شده توسط فرد می باشد.

تفاوت رزومه و CV در چیست؟


حسن محمدی بازدید : 180 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 1-فروش بازی اعداد است ، بیشتر بکارید تا بیشتر درو کنید

بسیاری از متخصصین فروش از آن به عنوان بازی اعداد نام می برند،برای اینکه بیشتر با این مفهوم آشنا شوید بگذارید مثالی بزنم

،فرض کنیم شما هر روز برای گرفتن وقت ملاقات با مشتریان بالقوه با 20 نفر تماس می گیرید،بخشی از تلفن ها به هر دلیلی به شما پاسخی نمی دهند و شما عملا 15 تلفن مفید داشته اید،

10 نفر از این افراد علاقه ای به دیدن شما و شنیدن توضیحاتتان نشان نمی دهند و فقط 5 نفر حاضر می شوند با شما ملاقات حضوری داشته باشند.از این تعداد نیز فقط یک نفر حاضر به خرید از شما شده است.


حسن محمدی بازدید : 213 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

چكيده

مقاله در پيش‌رو، به يكي از دغدغه‌‌هاي مهم انسان‌‌ها پرداخته است كه همان آينده نگري و آگاهي از آينده و فراسوي بشر مي‌باشد. مسأله آينده نگري و دغدغه داشتن آن، در وجود همه انسان‌‌ها در طول تاريخ و نيز در فرآيند پايان تاريخ بوده و خواهد بود. از آن‌جا كه انسان، بر اساس فطرت روحاني آفرينش شده است، خواسته‌‌ها و پرسش‌هاي فطري او نيز خاستگاه روحاني دارد كه معرفت‌جويي، حقيقت طلبي و آينده نگري، از جمله آن‌‌ها است.

بر اين اساس، مقاله حاضر با سر فصل‌هايي كه در ذيل به گزارش آن‌ها خواهيم پرداخت، در دستور تحقيق و پژوهش قرار گرفت.

حسن محمدی بازدید : 217 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

برخي از تركيب‌هاي گياهان دارويي از جمله تركيب‌هايي است كه ممكن است اختلال‌هايي را براي بيماران مبتلا به بيماري قلبي يا نارسايي قلبي به وجود بیاورد.

در باور بسياري از مردم استفاده از گياهان دارويي يكي از بي‌عارضه‌ترين و مطمئن‌ترين روش‌ها براي تسكين دردها و درمان بسياري از اختلالات جسمي و بيماري‌هاست.

حسن محمدی بازدید : 189 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

کلسیم

کلسیم از مهم ترین مواد معدنی موجود در بدن است که به طور طبیعی می توان آن را از انواع مختلف غذاهاٰ نوشیدنی ها و ... دریافت کرد. این ماده معدنی به حفظ سلامت استخوان ها، به حفظ عروق خونی سالم در بدن، تنظیم فشار خون و حتی پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع 2 نیز کمک می کند.

منابع اصلی کلسیم عبارتند از :

حسن محمدی بازدید : 237 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

شاید بسیاری از مومنین، این دغدغه را داشته باشند که چگونه می‌توان با قرآن انس پیدا کرد؟ با اینکه می‌دانیم و معتقدیم قرآن کتاب الهی است و کامل‌ترین کتاب‌هاست، نمی‌دانیم چگونه با آن ارتباط برقرار کرده و از خواندنش لذت ببریم.

برای رفع این مشکل بحث را با این مقدمه کوتاه آغاز می‌کنیم:

حسن محمدی بازدید : 283 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 بشارت شهروند هزاره ی سوم

فیلم ایرانی بشارت شهروند هزاره ی سوم با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

حسن محمدی بازدید : 461 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اخلاق اکنون به صورت منشور اخلاقی سازمان و قوانین رفتار حرفه ای مشاغل پایه درون سازمانی نهاده است. در یک دهه ی اخیر توجه روز افزون به این موضوع شده که بایدعلت آن را در وقایع دهه های اخیر مانند جهانی شدن، توسعه عدم تمرکز، مدیریت گرایی، افزایش روابط کاری تجاری سازمان های دولتی با بخش خصوصی، رشد مطالعات اجتماعی و درخواست فزاینده برای پاسخگویی و مسؤولیت اجتماعی از سوی مراجع قانون و سیاسی دید. 

حسن محمدی بازدید : 263 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

هوش اخلاقی می تواند در این موارد بر عملکرد و موفقیت سازمان تاثیر می‌گذارد:

1-توجه به منافع ذی‌نفعان:

 علاوه بر سهام داران، گروههای دیگری نیز وجود دارند که از اقدامات سازمان تأثیر می پذیرند و دارای منافع مشروعی در سازمان هستند. از جمله این گروه ها می‌توان به مشتریان ،تامین کنندگان مواد اولیه، دولت و جامعه اشاره کرد. تامین منافع سهامداران بدون در نظر گرفتن منافع سایر ذی‌نفعان (کارکنان، مشتریان، جامعه و...)، شیوه ای غیر اخلاقی در مدیریت است.

حسن محمدی بازدید : 188 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

مدیریت از نقطه ی صفر

روش و نظام فکری مدیریت از نقطه صفر، تنها یکی از راه‌کارها و ابزارها برای تعالی بخشیدن به سازمان از طریق مدیریت است. مدیریت از نقطه صفر، در هر موقعیتی، تعریف خاص خود را داراست، لیکن با توجه به محتوای کلی موقعیت‌ها، مدیریت از نقطه صفر، محملی است که مدیر با علم به نتیجه عمل‌کردهای گذشته، روش‌ها و پیش‌فرض‌های غلط قبلی را زیر پا می‌گذارد. با تعاریفی نو و صحیح‌تر از دو مؤلفه موفقیت و شکست، از نقطه صفر شروع می‌کند.


حسن محمدی بازدید : 238 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
رفتار آدمی به گونه ای نامشهود تاثیر شگرفی بر معادلات گوناگون سازمانی و ملی و در گستره ای وسیع تر جهانی گذاشته و بشر امروزی معیارهای اخلاقی متفاوتری نسبت به گذشته برگزیده و رفتارهای ویژه ای به حسب آن از خود بروز میدهد.به بیانی میتوان اذعان نمود که رفتار آدمی از متغییرهای اساسی دنیانی کنونی است که قادر است بنوبه خود جوامع را با مخاطرات وچالشها و یا فرصتها روبرو نماید. 
حسن محمدی بازدید : 189 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

تعبیر «مدیریت اسلامی» حاکی از این است که مدیریت می تواند دارای دو وصف «اسلامی» و «غیراسلامی» باشد، و از اینروی این سؤال، مطرح می شود: چه ارتباطی بین مدیریت به عنوان یک علم و بین اسلام به عنوان یک دین، وجود دارد؟

این پرسش در واقع یکی از جزئیات پرسش عامتر و کلی تری است و آن این است: علوم و فنون مختلف، بویژه علوم انسانی، چه ارتباطی با ادیان خصوصاً دین اسلام دارند؟

پاسخ به این سؤال، نیازمند ارائه تعریف دقیقی از علم و دین است.

● رابطه دین با معارف بشری

۱) با توجه به اینکه واژه «علم» دارای کاربردهای متباین و متداخلی است و بیان همه آنها با اشاره به تفاوتهایشان به درازا می کشد. ما در اینجا به تعریف مفهومی از «علم» که متناسب با بحث حاضر است بسنده می کنیم:

حسن محمدی بازدید : 170 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
از لحاظ مفهومي مديريت استراتژيك با تحول در تئوري‌هاي مديريت همگامي دارد. مكاتب كلاسيك رفتاري و كمي مديريت بر جنبه‌هايي از سازمان و عملكرد آن تأكيد مي‌كردند كه توسط مديريت قابل كنترل بود. مسايلي از قبيل برنامه‌ريزي توليد، رفتار زيردستان، بهبود محيط كار، نقش گروههاي غيررسمي در بازدهي كار، مدل‌هاي كمي تصميم‌گيري و غيره. ليكن هرگز فضاي سياسي جامعه ، احساس افراد و نهادهاي خارج از سازمان، مسأله اصلي آنها نبود. چرا كه محيط از ثباتي نسبي برخوردار بود و چنين نيازي هم احساس نمي شد. به تدريج با رشد مستمر اقتصادي، اوضاع قابل اطمينان محيطي از ميان رفت و تغييرات و حوادث شتابنده اي در جهان اتفاق افتاد. لذا تغييرات و دگرگوني هاي سريع و پيچيده‌ جامعه و تأثير آن بر رشد و توسعه‌ شركت‌ها موجب شد كه مديران توجه خود را به محيط سازمان معطوف گردانند و مفاهيمي مانند سيستم، اقتصاد، برنامه‌ريزي بلند مدت، استراتژي و فرايند مديريت استراتژيك مورد توجه صاحب‌نظران مديريت قرار گيرد. اين مفاهيم و نظريات پاسخ علم مديريت به دگرگوني و تغييرات وسيع اقتصادي واجتماعي بود. 
حسن محمدی بازدید : 370 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اصل و قاعده عقلایی
اصل عقلایی در تعیین مدیر، گماردن اصلح و فرد شایسته تر بدین مسئولیت می باشد. در هر جمعی باید توانمندترین، صالح ترین و عالم ترین آنان مسئولیت اداره جمع را به عهده بگیرد. با وجود فرد اصلح، گماردن دیگری بدین مسئولیت صحیح نیست. در جمع خانواده که در ابتدا از زن و مرد تشکیل می شود نیز باید آن که برای به عهده گرفتن مدیریت شایستگی بیشتری دارد، معیّن شود. از آنجا که در بیشتر موارد امتیاز و توانمندی مرد برای به عهده گرفتن مسئولیت خانواده بیشتر است، به طور کلی مردان به عنوان سرپرست خانواده، معرفی شده اند.

قرآن در یک اصل کلی می فرماید:

حسن محمدی بازدید : 262 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اهميت فناوري اطلاعات و اثرات آن براي شرکتها به طرز چشمگيري افزايش يافته و رشد و توسعة آن احساس مي شود. غالباً بيان مي شود که فناوري اطلاعات مهمترين عامل افزايش بهره وري و کاهش هزينه ها است[11]. اما مطالعات ديگر عکس اين مطلب را نيز نشان داده است [12]. «دوان» و «کرامر» دريافته اند که سرمايه گذاري بر روي فناوري اطلاعات تأثير مثبتي بر روي توليد ناخالص داخلي (GDP) در کشورهاي توسعه يافته دارد، حال آنکه در کشورهاي در حال توسعه چنين نيست [10].
به منظور بهبود کيفيت، کاهش هزينه ها و افزايش بهره وري، ابزارهاي مختلفي توسط شرکتها به‌کار گرفته مي شود که به عنوان مثال مي توان به مديريت کيفيت جامع، نگهداري و تعميرات بهره ور فراگير (TPM)، مهندسي مجدد فرايندهاي سازمان (BPR)، برنامه ريزي منابع ساخت (MRP) ، توليد بهنگام (JIT) و غيره اشاره کرد. «وستون» همة اين ابزارها را متکي به فناوري اطلاعات مي داند [14].

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 101,519
  • بازدید کلی : 2,316,281
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند