loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 237 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
پیشگیری از دیابت با خوراکی ها
برخی مواد غذایی دارای ویژگی های خاصی هستند که می توانند از بروز برخی بیماری ها جلوگیری کنند. در این مقاله تعدادی از خوراکی هایی را که قادر به پیشگیری از بروز دیابت در افراد هستند برای شما نام می بریم و نحوه تاثیر آنها را شرح می دهیم.
حسن محمدی بازدید : 185 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

چرا خانمم ارضا نمیشود (آنورگاسمی)
 یک بیماری جنسی هست که مانع اوج لذت جنسی هست و در اصطلاح  پزشکی  آنورگاسمی  نامیده می شود این بیماری را  بیشتر به شما معرفی می کنیم. توجه کنید ارتباط جنسی یکی از مشکلات با اهمیت زندگی زناشویی به حساب می آید که اگر یکی از زوجین در این مورد دچار مشکل شوند امکان دارد زندگی آنان به مخاطره  بیفتد پس هر نوع مشکل جنسی را بی اهمیت تلقی نکنید.

حسن محمدی بازدید : 180 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

همه آدم ها وقتی وارد رابطه با فرد جدید می شوند به این سوال فکر می کنند: آیا ما به درد هم می خوریم؟ آیا برای هم مناسب هستیم؟ آیا می توانیم همیشه موجب آرامش و شادی یکدیگر باشیم؟


مناسب بودن به این معنی نیست که دو نفر دقیقا مشابه هم باشند. زن و مرد می توهمه آدم ها وقتی وارد رابطه با فرد جدید می شوند به این سوال فکر می کنند: آیا ما به درد هم می خوریم؟ آیا برای هم مناسب هستیم؟ آیا می توانیم همیشه موجب آرامش و شادی یکدیگر باشیم؟انند با وجود اختلاف های متعدد، همچنان نیمه یکدیگر باشند و از بودن در کنار هم حالشان خوب باشد.

حسن محمدی بازدید : 164 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

روشهای ایجاد تنوع در زندگی مشترک

یکنواختی زندگی؛ عشق را هرز می دهد ، اما تنوع در زندگی ریشه های عشق را هر روزه آبیاری می کند و حرارت عشق را شعله ورتر می کند. اما برخی از همسران از این راز بی اطلاع هستند و یا نمی دانند که چگونه می توانید تنوع ایجاد کنند.

حسن محمدی بازدید : 184 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

بهترین زمان برای بچه دار شدن 
از نزديكي كردن در شب هاي چهارشنبه و شب اول، وسط و آخر ماه قمري و نيز شب هاي ماه گرفتگي و طوفان هاي شديد پرهيز كنند.

از نظر اسلام بهترین زمان برای بچه دار شدن چه روز و چه ساعتی است؟
از نظر اسلام بهترین زمان برای بارداری و بچه دار شدن کدام روز هفته و چه ساعتی از روز می باشد؟

پاسخ:

حسن محمدی بازدید : 199 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
حضرت الیاس و شیوه دعوت او
یكی از پیامبران مرسل، حضرت الیاس است كه نام مباركش در قرآن در دو مورد آمده است، در یك جا به عنوان انسانی شایسته در ردیف زكریا و عیسی و یحیی ـ علیهم السلام ـ ذكر شده (انعام ـ 85) و در جاهای دیگر به عنوان پیامبر مرسل یاد شده است (صافّات، 123).
گرچه طبق بعضی از اقوال الیاس ـ علیه السلام ـ همان ادریس، یا خضر یا ایلیا است، ولی از ظاهر آیات قرآن استفاده می‎شود كه او به طور مستقل، یكی از پیامبران است.
حسن محمدی بازدید : 265 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر بگوییم که فیزیک پایه ی همه ی علوم تجربی است مبالغه نکرده ایم.زیرا که پیشرفت در این علم باعث رشد و ایجاد شاخه های مختلفی در علوم و مهندسی شده است.در عمل،پایه ی همه ی رشته های مهندسی و تکنولوژی (فن آوری) قوانین فیزیک است.از تاب سواری ساده کودکان گرفته تا پرواز هواپیما و موشک ها و ماهواره ها اصول و قوانین فیزیک به کار گرفته می شود.فیزیک علمی تجربی است،یعنی ایده ها و نظریه های آن از روی تجربیات واقعی و ملموس گرفته شده است.اما هیچ علمی نیز به اندازه ی فیزیک با ریاضیات نزدیکی ندارد یعنی شما برای مطالعه و پیشرفت در فیزیک باید مبانی ریاضیات و برخی شاخه های آن را با دقت فرا بگیرید.آنچه امروزه به عنوان علم فیزیک می شناسیم قدمتی 300 ساله دارد.پایه گذاری روش های به کار رفته در این علم و به طور کلی سایر علوم تجربی بر عهده ی گالیله(1642-1564) دانشمند ایتالیایی است که اندکی پس از او توسط نیوتون ادامه داده شده و گسترش قابل توجهی یافت.این کتاب تقدیم میشود به همه دوستداران علم فیزیک.
حسن محمدی بازدید : 202 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

انتقال انسان‌ها از محشر به جنت یا نعوذ بالله به دوزخ چگونه است؟
 پاسخ اجمالی

هنگامى که روز قیامت فرا می‌رسد مردم باید 50 موقف و ایستگاه را طی کنند تا سرانجام به بهشت یا جهنم برسند. در هر ایستگاه، نیز هزار سال متوقّف می‌شوند. برخی از این ایستگاه‌ها عبارت‌اند از: 1. بیرون آمدن از قبر،

2. سنجش و وزن نمودن اعمال،

3. حساب‌رسی اعمال،

4. دادن نامه اعمال،

5. عبور از پُل صراط.

حسن محمدی بازدید : 190 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

ابن عباس مىگويد حسن و حسين (عليهماالسلام ) بيمار شدند پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و سلّم)با جمعى از ياران به عيادتشان آمدند، و به على (عليه السلام ) گفتند: اى ابوالحسنخوب بود نذرى براى شفاى فرزندان خود مى كردى ، على (عليه السلام ) و فاطمه(عليهاالسلام) و فضه كه خادمه آنها بود نذر كردند كه اگر آنها شفا يابند سه روزروزه بگيرند (طبق بعضى از روايات حسن و حسين (عليهماالسلام ) نيز گفتند ما هم نذرمى كنيم روزه بگيريم.

حسن محمدی بازدید : 191 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

سۆال: فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت چه عواقبی دارد؟

جواب: دورى از قرآن براى همه مسلمانان مایه زیان و خسران است مخصوصاً براى دانشمندان و علماى امّت.

همان گونه که امام امیرمۆمنان على(علیه السلام) در خطبه 18 نهج البلاغه با دقیقترین و رساترین بیان نشان داده، که چگونه گروهى از همان قرن نخستین ظهور اسلام به خاطر فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت که شارحان الهى قرآنند، سرگردان و حیران مانده اند و به راه هایى که دون شأن عالم اسلامى است کشیده شده اند.

در این جا حدیث جالبى است که از گفتگوى «عُمَرِ بْنَ اُذْیْنَه»(1) یکى از یاران امام صادق(علیه السلام) با «ابن ابى لیلى»(2) که حقایق مهمّى در آن برملا شده است.

او مى گوید: روزى وارد بر «ابن ابى لیلى» شدم که از قضات بود، گفتم: مى خواهم چند مسأله از تو سۆال کنم ـ و من در آن موقع نوجوانى بودم ـ گفت فرزند برادر بپرس!

حسن محمدی بازدید : 250 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (1)
با گسترش دنياي ارتباطات و به‌ويژه ايجاد شبكه جهاني اينترنت، اكنون مشتريان با عضويت در شبكه‌هاي اجتماعي، تجربياتشان را با يكديگر در ميان مي‌گذارند و از اين رو، بازاريابان نسبت به گذشته با مشتريانِ آگاه‌تري روبه‌رو هستند و هر مشتري، فردي مدعي و مطلع است و تنها استفاده از روشهاي سنتي و منسوخ در بازاريابي براي پيروزي در فرايند ارزش‌آفريني و كسب ثروت از علم، در مورد كالاها و خدمات دانش‌بنيان كفايت نمي‌كند.تا آنجا که به سوابق مخترعان ایرانی مربوط میشود، تبدیل دانش به فن ، چندان مشکل غیر قابل حلی برای ایشان نبوده است و جوانان ما در تبدیل اندیشه خود به دستگاهی که کار کند توانمند بوده اند ولی بزرگترین مشکل نوآوران و صاحبان ایده آن است که طرح اولیه خود را به گونه ای "تجاری سازی " کنند که قیمت تمام شده آن "صرفه اقتصادی" داشته باشد تا بتوان آم را به بازار مصرف عرضه کرد و در برابر رقبا تاب آورد.  اين کتاب بر آن است تا توجه خواننده علاقه‌مند را به تغيير در نظام فكري بازاريابي‌اش وادارد.
حسن محمدی بازدید : 231 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


کتاب آزمون شخصیت شناسی زنان ، جین شینودا بولن کتابی است که به زنان یاری می رساند که با الگوی رفتارهای غریزی خود یا دیگر زنان به صورت سمبلیک آشنا شوند. دلایل غریزی و ریشه ای بسیاری از احساسات درونی و تعاملات فردی و اجتماعی خود را بیابند و بدین طریق بتوانند در جهت دهی احساسات شدت یافته و تقویت صفات برتر درونی، استعدادها و توانمندی های غریزی خود را به نحو بهتری بروز و پرورش دهند. درست است که در نهان  و ذات هر زنی درنهایت یک یا دو غریزه یا آرکی تایپ زنانه فعال تر از بقیه است ولیکن کلیه این صفات غریزی که در این کتاب،به صورت سمبلیک از آنها به عنوان آرکی تایپ یا خدابانو و یا الهه یاد می شود،  به نحو توازن یافته ای در شخصیت نهادین هر زنی وجود دارند که به مروز زمان، تغییر شرایط محیطی و اجتماعی، بعضی ازین غرایز در شخصیت زن محو تر و  یا بعضی بارزتر می شوند.

حسن محمدی بازدید : 213 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


ژول ورن از نویسندگانی است که آثارش بیش از آثار سایر نویسندگان فرانسوی به زبانهای مختلف ترجمه شده است. استادی ژول ورن در داستان‌پردازی و نقل افسانه‌های تخیلی آمیخته با تحلیل دقیق روانی و طنزی ناآشکار و استعداد خلق گروههای واقعی است از افراد بشر برحسب نژاد و عصری که در آن به سر می‌برند و همین امر او را داستان‌نویسی بزرگ معرفی کرده، خاصه رمانهای او جوانان را سخت شیفته خود ساخته است. شیوه نگارش ژول ورن شیوه‌ای دقیق و روان است که هرگز کهنگی نمی‌پذیرد. نفوذ ژول ورن در عصر خود تا حدی بود که آن را «عصر ژول ورن» می‌نامیدند و چه بسا نویسندگان و شاعران که از آثار او الهام گرفتند، چنانکه از نظر عده‌ای از منتقدان شعر "زورق مست"  اثر رمبو تحت تأثیر قسمتهایی از کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریاها ساخته شده است. کتاب "صاحب دنیا" نیز به شاهکار ژول ورن مشهور است.

حسن محمدی بازدید : 231 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
محسن یگانه همیشه همه ترانه هایش را خودش می گوید. شاید خیلی ها به این موضوع ایراد بگیرند. اما حداقل ماجرا این است که این آدم خودش است . برعکس خیلی های دیگر. خود این خواننده هم اصراری به این قضیه ندارد که همه ترانه هایش را خودش بنویسد .
قطعا ضعف در بخشهای مختلف وجود دارد و بخش ترانه ها هم همینطور. ولی چیزی که هست یگانه همیشه احساسش را خیلی راحت و بی شیله پیله عنوان می کند. آلبوم حباب به لحاظ تکنیکی ضعفهایی دارد ، اما از طرف دیگر ، آنقدر به لحاظ حسی قوی هست که این ضعفها پوشانده شود و مردم با آن کنار بیایند. یغما گلرویی (ترانه سرای سابق) میگوید: این که یک خواننده ای بیاید و ترانه های خودش را بخواند اتفاق خوبی است چون آن خواننده خود واقعی اش را با کارش به نمایش میگذارد . اگر این شرط برای همه خواننده ها وجود داشته باشد عیار اصلی آنها مشخص میشود و هر کس فضایی را برای کار خود انتخاب میکند که به ذاتش نزدیک باشد . یعنی کلامی که میخواند را خودش نوشته و فهمیده و به آن معتقد باشد . این موضوع باعث میشود که دیگر کسی بی جهت و الکی بزرگ نشود .
حسن محمدی بازدید : 196 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

وقتی پای عشق به میان می‌آید، حکم قطعی صادر کردن آسان نیست. ساختن یک رابطه و ماندن در آن، بسته به شرایط شما، شخصیت هر دو نفرتان و نیازهایی که دارید می‌تواند زمین تا آسمان تفاوت پیدا کند. انگار با وارد شدن به دنیای عشق به یک هزارتوی ناشناخته وارد می‌شوید اما کافی نبودن شناخت‌مان از این رابطه به معنای ناتوانی در پیش‌بینی کردن آینده آن نیست. روانشناسان می‌گویند گرچه در چنین مواردی نمی‌توانیم حکمی قطعی و صددرصدی ارائه دهیم اما با بودن یا نبودن برخی از معیارها می‌توانیم حدس‌هایی در مورد آینده یک رابطه بزنیم. پس پیش‌بینی‌های ما را در ادامه این صفحه بخوانید و بعد در مورد رابطه‌ای که به آن وارد شده‌اید اما نمی‌توانید دل از آن بکنید، قضاوت‌کنید.

حسن محمدی بازدید : 235 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
علامت های هشدار دهنده سرطان پوست
سرطان پوست چند نوع است و در ابتدا با ضایعات پیش سرطانی بروز می‌کند. ضایعات پیش سرطانی، ضایعات پوستی ای هستند که سرطانی نیستند ولی با گذشت زمان سرطانی می‌شوند. 40-50 درصد سفید پوستانی که بالای 65 سال دارند به سرطان پوست دچار می‌شوند.
علائم سرطان پوست را بشناسید. زیرا سرطان پوست اگر زود تشخیص داده شده و درمان شود قابل علاج است.
حسن محمدی بازدید : 163 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 جهت پیشگیری از دیابت (بیماری قند) چه اصولی را باید رعایت کنیم؟
اصول پیشگیری از دیابت (بیماری قند) شامل: خوردن غذاهای سالم‌تر، افزایش فعالیت بدنی و کاهش دادن وزن اضافی می‌باشد و جالب است که بدانید هیچ وقت برای شروع اصلاح شیوه زندگی شما دیر نیست.


5 توصیه‌ی جدید جامعه متخصصین تغذیه و دیابت (بیماری قند) برای پیشگیری از دیابت عبارتند از:

حسن محمدی بازدید : 207 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 چاقی و راههای درمان آن

اضافه وزن و چاقی عامل مهم خطرساز و تهدید کننده بیماری‌های غیرواگیر از جمله بیماری قلبی – عروقی (سکته قلبی و مغزی)، دیابت نوع 2 و برخی سرطان‌ها هستند.

چاقی به شرایطی گفته می‌شود که افزایش توده چربی بدن در اندازه‌ای باشد که سلامت را به خطر اندازد.

حسن محمدی بازدید : 181 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

شاید در وهله اول باورش سخت باشد اما باید گفت که این اتفاق افتاده، شیطان با وجود تمام دشمنی هایی که با انسان دارد زبان به نصیحت حضرت نوح  گشوده و او را از سه موضع برحذر داشته است. شیطان و انجام عملی که برای آن قدر و منزلتی بزرگ برشمرده اند یعنی نصیحت کردن، شاید دور از ذهن باشد اما این اتفاق افتاده! امام جعفر صادق علیه السلام مى‏فرمود: «بر شما باد به نصیحت از براى خدا در خلق آن جناب؛ زیرا كه هرگز تو او را ملاقات نخواهى كرد به عملى كه از آن بهتر باشد».(تحفة الأولیاء(ترجمه أصول كافى)/ج‏3/523)

حسن محمدی بازدید : 235 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

هیچ ماده غذایی واحدی نمی‌تواند خطر سرطان را کاهش دهد، اما ممکن است کاربرد ترکیب مناسب مواد غذایی در کاهش دادن این خطر مهم باشد. در تعیین مواد غذایی مصرفی، باید بین دست کم دو سوم مواد غذایی گیاهی و حداکثر یک سوم مواد غذایی حیوانی موازنه برقرار شود. این رژیم غذایی ابزار مهمی برای مبارزه با سرطان است. باید گزینه‌های بهتر و بدتر مواد غذایی را بررسی و ارزیابی نمود.

حسن محمدی بازدید : 165 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پاسخ به 5 پرسش دخترانه
طی دوران بلوغ و حتی چند سال بعد از آن نیز، سوِالات زیادی در ذهن دختران جوان مطرح می‌شود که گاهی به دلیل شرم و خجالت، یا ترس و واهمه بدون جواب می‌ماند و همین مساله اضطراب زیادی در آنها ایجاد می‌کند. اگر والدین در پاسخگویی به ۵ سوال شایع دقت کنند و پاسخ دقیق به آنها بدهند، نگرانی و اضطراب دخترانشان را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. آن سوالات و پاسخهایشان را در ادامه مطلب بخوانید.

حسن محمدی بازدید : 239 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

بسیار شنیده ایم که خواستن توانستن است اما با دیدن و یا مطالعه زندگی کسانی که فعل خواستن را صرف کرده اند، می پذیریم که نبود سرمایه و امکانات یا حمایت و پشتوانه، بهانه های ما بوده است برای سرپوش نهادن بر کاستی ها. آنچه اکنون می خوانید  نمونه عملی بکارگیری  اراده ، خواستن ، توکل و ایمان به خود در عده ای از افراد است که هیچگاه تسلیم شرایط و امکانات نشده اند و دست از رویاها و اهداف خود نکشیده اند .

این کتاب مناسب کسانی است که خودشان ایده کسب وکار دارند

حسن محمدی بازدید : 181 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)


کتاب تن آدمی ساختمان تن آدمی و چگونگی کار دستگاههای گوناگون و اسرار خلقت بدن انسان را به زبانی روشن و ساده بیان می کند.
طول عمر پستانداران با اندازه جثه آنان نسبت مستقیم دارد.هر چه پستاندار بزرگتر باشد عمرش درازتر است.ولی آدمی از این قاعده مستثنی است.-چرا ؟
هیچ جانداری به جثه آدمی مغزی به اندازه او ندارد.ساختمان و طرز کار این مغز چگونه است؟
این کتاب تمام این مسائل و بسی مطالب و نکات شایان توجه را برای خواننده شرح می دهد و اسرار ساختمان تن آدمی را بر او مکشوف می سازد.
مطالعه ساختمان و طرز کار بدن آدمی نه بصورت انفرادی بلکه در میان عالم جانداران و جهان ، گاه مفید فایده است و ممکن است به از بین بردن جهل ظاهری کمک کند.
فهرست مطالب کتاب تن آدمی:

حسن محمدی بازدید : 202 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 آيا جزيره خضراء محل سکونت امام زمان (عجل الله) است يا نه!!!
علامه حسن زاده آملي مي فرمايند:
مرحوم حاجى نورى راجع به جزيره خضراء روايتى نقل كرده است . يكى از فوايد محضر شريف علامه شعرانى اين است كه ايشان باز حاشيه اى در اينجا دارند كه ما آن حاشيه را در هزار و يك نكته آورديم .
ايشان مى فرمود كه : جزيره خضراء الان هم هست . از بلاد اندلس است . جزيره اى است خيلى سبز و خرم . نوعا جزيره ها خضراء هستند.ولى آن جزيره ويژگى خاصى دارد. مهدى فاطمى آن جا را پايتخت خودش قرار داد و محل حكومتش بود. بعد اين مهدى فاطمى و جزيره خضراء، سر زبانها افتاد و دهان به دهان نقل شد، و بعضى از اين جهال نقله ، مهدى فاطمى را تبديل كردند به حضرت مهدى بقيه الله (عج ) و ايشان را در جزيره خضراء اسكان دادند. و جزيره خضراء را با مثلث برمودا ارتباط دادند. چه كارها كردند، چه چيزها دنباله اين حرف آوردند و ديگران هم گرفتند اين را در اين كتاب و آن كتاب نوشتند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 100,904
  • بازدید کلی : 2,315,666
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند