loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 221 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)
«و الضّحى»، و «انشراح» در نماز بعد از حمد یک سوره حساب می‌شود و سوره «فیل» و «قریش» نیز یک سوره. و گفتن «بسم الله الرّحمن الرّحیم» در میان هر یک از این سوره‌ها واجب است. پس نمازگزار نمی‌تواند هر کدام از آنها را به تنهایى در یک رکعت نماز بخواند، بلکه بعد از خواندن  سوره حمد، اول بایستى سوره «فیل» و سپس سوره «قریش» را بخواند؛ و همین‌گونه است حال دو سوره «الضحى» و «الانشراح» که نمازگزار باید اول سوره «الضحى» و سپس سوره «انشراح» را با آن بخواند.
حسن محمدی بازدید : 224 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 راههای تقویت اسپرم مردان

«اسپرم مردانی که هر روز روابط  زناشویی دارند، از کیفیت بهتری برخوردار است.» این یافته، نتیجه یک تحقیق جدید است که نشان می‌دهد مردانی که به علت آسیب‌دیدگی اسپرم، توانایی باروری پایین‌تری دارند، اگر به مدت یک هفته، هر روز روابط  زناشویی و انزال داشته باشند، کیفیت و تقویت اسپرم‌شان بهبود می‌یابد. منظور از بهبود کیفیت اسپرم در این تحقیق، کاهش تعداد مواد وراثتی آسیب‌دیده، عنوان شده است. محققان استرالیایی در کنفرانس انجمن اروپایی تولید مثل انسانی و جنین‌شناسی گفته‌اند که پیش از این، به همسران توصیه می‌شد هر دو سه روز یک بار روابط جنسی داشته باشند. دکتر دیوید گرینینگ،‌سرپرست تیم تحقیقاتی، گفت که در تحقیقاتش روی 118 زوج به این نتیجه رسیده است. به گفته او، میزان آسیب‌دیدگی اسپرم در 80 درصد مردانی که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، بعد از یک هفته انزال روزانه، 12 درصد کاهش یافت. در رابطه با این تحقیق جدید، گفتگویی کرده‌ایم با دکتر محمدرضا رزاقی، جراح و متخصص اورولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی...

حسن محمدی بازدید : 172 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

درمان کمر درد و درد مفاصل در اثر نحوه خوابیدن افراد

حالت معمول خوابیدن افراد می تواند باعث ایجاد کمر درد شود. همچنین نحوه خوابیدن تاثیر زیادی بر روی کمر درد فعلی بیمار دارد. خواب خوب می تواند آن را کاهش داده و خواب بد می تواند باعث درد و کلافگی شما در طول روز بعد شود. در بعضی موارد حادتر این احتمال وجود دارد که به خاطر الگوی اشتباه خوابیدن در طی شب کمر درد های شدید به سراغ شما بیاید و باعث شود تمام شب شما را بیدار نگه دارد.

حسن محمدی بازدید : 167 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

عيد نوروز با ديد و بازديدهاي زياد و سفرهاي مختلفي همراه است. معمولا در تمام اين ديد‌ و‌ بازديدها و سفرها،‌ خوراکي‌هاي مختلفي مصرف مي‌شوند بنابراين اگر برخي بيماران يا افراد خاص، حواسشان به نوع تغذيه‌شان در اين ايام نباشد، ممکن است شيريني عيد به کامشان تلخ شود...

 

به‌همين دليل توصیه های پزشکی براي بيماران مبتلا به ديابت، بيماري‌هاي کليوي، فشارخون بالا، بيماري‌هاي قلبي و بچه‌ها و سالمندان داريم که با رعايت این توصیه های پزشکی مي‌توانند نوروز سالم‌تري را پشت‌سر بگذارند.

حسن محمدی بازدید : 162 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

گفتگوی سالم و به اصطلاح مدیریت گفتمان، اصلی است که می تواند در حفظ بنیان خانواده، تاثیر بسزایی داشته باشد. چگونگی برقراری ارتباط نیاز به مهارت دارد، مهارتی که امروزه در بین زوج های جوان کمتر دیده می شود. در این بین «فن بیان» و «گفتگوی سالم» از زیرشاخه های ارتباط کلامی است که در روند زندگی خانواده ها بسیار موثر است. چرا که نداشتن مهارت گفتمان در بین زوج های جوان باعث می شود نتوانند با یکدیگر گفتگویی سالم داشته باشند.

حسن محمدی بازدید : 204 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (1)

پرتوى از سيره و سيماى فاطمه زهرا (س)
حضرت فاطمه زهرا(عليها السلام)، دختر گرامى پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) و خديجه كبرى است.
القاب حضرتش: زهرا، صدّيقه، طاهره، مباركة، زكيّه، راضيه، مرضيّه، محدثَّه و بتول مى باشد.
بيشتر مورّخان شيعه و سنّى، ولادت با سعادت آن حضرت را در بيستم جمادى الثّانى سال پنجم بعثت در مكّه مكرّمه مى دانند.برخى سال سوم و برخى سال دوم بعثت را ذكر كرده اند.
يك مورّخ و محدّث سنّى، ولادت آن بانو را در سال اوّل بعثت دانسته است.بديهى است روشن ساختن زاد روز يا سالروز درگذشت شخصيّت هاى بزرگ تاريخ هرچند كه از نظر تاريخى و تحقيقى باارزش و قابل بحث است، امّا از نظر تحليل شخصيّت چندان مهم به نظر نمى رسد.

حسن محمدی بازدید : 194 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

همانطور كه اسلام اجازه شوهر دادن دختر را به چند طايفه از جمله فاسقان، سفيهان، بداخلاقان، مشروبخواران، نمى دهد، و حرمت و ارزش زن را با ممنوعيت ازدواج با اين چند طايفه حفظ مى كند، به همين نسبت به جوانان مؤمن و باكرامت اجازه ازدواج با زنانى كه واجد شرايط الهى و اسلامى نيستند نمى دهد.


روايات بسيار مهمى در اين زمينه از مصادر وحى در معتبرترين كتب نقل شده، كه به پاره اى از آنها اشاره مى شود، رسول خدا فرمود:

حسن محمدی بازدید : 235 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

شاید این گزاره در آغاز برای شما کمی عجیب به نظر برسد. معمولا فایرفاکس و کروم برای گشت و گذار در اینترنت و وب مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما ‌می‌توان از این مرورگرها به عنوان یک File Manager یا مدیر فایل و برای گشت و گذار در دل ویندوز همچون Explorer استفاده کرد!
به گزارش «تابناک» شاید این ایده که به جای استفاده از برنامه مدیر فایل ویندوز یعنی Explorer برای گشت و گذار در بین فایله و پوشه‌ها از یک مرورگر همچون فایر فاکس و یا گوگل کروم استفاده کرد، در آغاز ایده‌ای ‌عجیب به نظر آید؛ اما این مرورگر‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌‌ که می‌توانند همانند یک File Manager برای شما عمل کنند. 

حسن محمدی بازدید : 309 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 آلرژی،علائم و راه درمان آن

آلرژی و بیماری با منشأ عصبی معمولا دو گزینه‌ای هستند که زمانی که پزشکان از تشخیص صحیح بیماری بازمی‌مانند به سمت آن‌ها پناه می‌برند. هرچند که گاهی واقعا می‌تواند منشأ بیماری، آلرژی و یا عصبی باشد. آلرژی و حساسیت در فصول بهار و پاییز به حداکثر میزان خود بروز می‌کنند (در بهار نسبت به پاییز بیشتر بروز می‌کند) و در تابستان و زمستان معمولا کمتر بروز کرده و موجب آزار و اذیت فرد می‌گردند.

 علائم آلرژی

حسن محمدی بازدید : 170 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 اسلام و نوروز

نوروز به عنوان يك جشن و عيد باستاني تاريخي طولاني دارد و مورد تاييد اسلام هم مي باشد، چرا كه ابعاد مثبت آن زياد است و اساس آن توجه به خلقت و زایش جهان است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، نوروز بيشتر به عنوان يك سنت باستاني ايراني شناخته مي شود، اما در اسلام هم مورد تاييد قرار گرفته و روايت هاي زيادي در اين باره وجود دارد كه به يك مورد آن اشاره مي كنيم.

حسن محمدی بازدید : 165 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

خرید کردن همیشه لذت بخش است ، اما باید اعتراف کنیم که گاهی اوقات  فقط برای اینکه حالمان بهتر شود این کار را می کنیم ، خوب این اشکالی ندارد البته تا زمانی که به این کاراعتیاد نداشته باشید!!!

 

قبل یا پس از تعطیلات، وقتی به مرکز خرید میروید ،یادتان بماند که قبل از خرید حتما فکر کنید. خرید کردن می تواند احساس پرقدرتی ،مثل کسانی که تجربه بقیه رفتار های اعتیاد آور مثل قمار ،استفاده از دارو ها،خوردن الکل- حتی اعتیاد به کار یا ورزش دارند را در شما بوجود بیاورد!!! گرچه این رفتار ها خیلی با هم فرق دارد اما اساس و محرکشان می تواند بسیار شبیه به هم باشد.

حسن محمدی بازدید : 170 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

اخبار علمی - همه مردم نباید روزی ۸ لیوان آب بخورند

بنیانگذار نفرولوژی در ایران با بیان اینکه کلیه های انسان هم به مرور زمان روند پیری را طی می کند، افزود: همه مردم نباید روزی ۸ لیوان آب برای سلامتی بنوشند.

به گزارش ایرنا ، دکتر بهروز برومند در مراسم روز جهانی کلیه که در بیمارستان فیروزگر برگزار شد اظهارداشت : برخی سالخوردگان فکر می کنند، اگر خودشان ۸۰ سال سن دارند باید کلیه های آنها مثل یک کودک ۱۴ ساله عمل کند.وی افزود : این در حالی است که این افراد فراموش کرده اند که کلیه های آنها مثل خودشان پیر شده است و باید بیشتر مراقب این عضو حیاتی بدن باشند.

حسن محمدی بازدید : 212 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

فاطمه (علیها السلام) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این طایفه از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما دارای مضمونی واحد می‌باشند. در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است)، رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: "فاطمه سرور زنان جهانیان است". اگر چه بنابر نص آیه شریفه قرآن، حضرت مریم برگزیده زنان جهانیان معرفی گردیده و در نزد مسلمانان دارای مقامی بلند و عفت و پاکدامنی مثال‌زدنی می‌باشد و از زنان برتر جهان معرفی گشته است، اما او برگزیده‌ی زنان عصر خویش بوده است. ولی علو مقام حضرت زهرا (علیها السلام) تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نمی‌باشد و در تمامی اعصار جریان دارد. لذا است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) در کلامی دیگر صراحتاً فاطمه (علیها السلام) را سرور زنان اولین و آخرین ذکر می‌نمایند. اما نکته‌ای دیگر نیز در این دو حدیث نبوی و احادیث مشابه دریافت می‌شود و آن اینست که اگر فاطمه (علیها السلام) برترین بانوی جهانیان است و در بین زنان از هر جهت، کسی دارای مقامی والاتر از او نیست، پس شناخت سراسر زندگانی و تمامی لحظات حیات او، از ارزش فوق العاده برخوردار می‌باشد. چرا که آدمی با دقت و تأمل در آن می‌تواند به عالیترین رتبه‌های روحانی نائل گردد. از سوی دیگر با مراجعه به قرآن کریم درمی‌یابیم که آیات متعددی در بیان شأن و مقام حضرتش نازل گردیده است که از آن جمله می‌توان به آیه‌ی تطهیر، آیه مباهله، آیات آغازین سوره دهر، سوره کوثر، آیه اعطای حق ذی القربی و... اشاره نمود که خود تأکیدی بر مقام عمیق آن حضرت در نزد خداوند است.این آیات با تکیه بر توفیق الهی، در مقالات دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ما در این قسمت به طور مختصر و با رعایت اختصار، به مطالعه شخصیت و زندگانی آن بزرگوار خواهیم پرداخت.

 

نام، القاب، کنیه‌ها

حسن محمدی بازدید : 353 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

پرتوى از سيره و سيماى فاطمه زهرا(عليها السلام)

حضرت فاطمه زهرا(عليها السلام)، دختر گرامى پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله وسلم) و خديجه كبرى، چهارمين دختر پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله وسلم) است.
القاب حضرتش: زهرا، صدّيقه، طاهره، مباركة، زكيّه، راضيه، مرضيّه، محدثَّه و بتول مىباشد.
بيشتر مورّخان شيعه و سنّى، ولادت با سعادت آن حضرت را در بيستم جمادىالثّانى سال پنجم بعثت در مكّه مكرّمه مىدانند.
برخى سال سوم و برخى سال دوم بعثت را ذكر كرده اند.
يك مورّخ و محدّث سنّى، ولادت آن بانو را در سال اوّل بعثت دانسته است.
بديهى است روشن ساختن زاد روز يا سالروز درگذشت شخصيّت هاى بزرگ تاريخ هرچند كه از نظر تاريخى و تحقيقى باارزش و قابل بحث است، امّا از نظر تحليل شخصيّت چندان مهم به نظر نمىرسد.
آنچه مهّم و سرنوشت ساز است نقش آنان در سرنوشت انسان و تاريخ مىباشد.

حسن محمدی بازدید : 203 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

نام کتاب:نگاهی به مقام حضرت فاطمه

مولف:استاد حسين انصاريان

ناشر:قم، مركز علمى تحقيقاتى دارالعرفان

شماره جلد:1

تعداد صفحات:36

نوبت چاپ:چاپ اول، 1388

قطع:پالتویی

موضوع:بررسى ابعادى از زندگانى و فضايل حضرت فاطمه (س) از منظر قرآن و حديث است. كتاب حاضر كه متن يكى از سخنرانى هاى استاد حسين انصاريان است. به بحث در باره ابعاد وجودى حضرت فاطمه (س) پرداخته و نسبت بين آن حضرت و قرآن را بررسى مى نمايد.

حسن محمدی بازدید : 186 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

نام کتاب:علی(ع) مصداق پاکی

تحقيق:مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان

ويرايش:مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان

ناشر:دارالعرفانزبان:فارسی

تعداد مجلدات:1

شماره جلد:1

تعداد صفحات:28

نوبت چاپ:اول: زمستان 1383

قطع:رقعی

تاريخ:1383

موضوع:خدا و انسان و دنیا از دیدگاه حضرت علی بن ابیطالب(ع) نیت و عمل و اخلاق امیر المومنین(ع) و...

حسن محمدی بازدید : 223 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)
اعمال روز شنبه‏
1. دعاي روز شنبه‏
بِسْمِ اللَّهِ‏الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏
بِسْمِ اللَّهِ كَلِمَةُ الْمُعْتَصِمينَ وَ مَقالَةُِ الْمُتَحَرِّزينَ وَ اَعُوذُ بِاللَّهِ تَعالي‏ مِنْ جَوْرِ الْجآئِرينَ‏وَ كَيْدِ الْحاسِدينَ وَ بَغْيِ الظَّالِمينَ وَ اَحْمَدُهُ فَوْقَ حَمْدِ الْحامِدينَ اَللّهُمَّ اَنْتَ الْواحِدُبِلا شَريكٍ وَ الْمَلِكُ بِلا تَمْليكٍ لا تُضادُّ في‏ حُكْمِكَ وَ لا تُنازَعُ في‏ مُلْكِكَ اَسْئَلُكَ اَنْ‏تُصَلِّيَ عَلي‏ مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَ رَسُولِكَ وَ اَنْ تُوزِعَني‏ مِنْ شُكْرِ نُعْماكَ ما تَبْلُغُ بي‏ غايَةَ رِضاكَ وَ اَنْ تُعينَني‏ عَلي‏ طاعَتِكَ وَلُزُومِ عِبادَتِكَ وَاسْتِحْقاقِ مَثُوبَتِكَ بِلُطْفِ عِنايَتِكَ وَ تَرْحَمَني‏ بِصَدّي‏ عَنْ مَعاصيكَ ما اَحْيَيْتَني‏ وَتُوَفِّقَني‏ لِما يَنْفَعُني‏ ما اَبْقَيْتَني‏ وَ اَنْ تَشْرَحَ بِكِتابِكَ صَدْري‏ وَ تَحُطَّ بِتِلاوَتِهِ وِزْري‏ وَ تَمْنَحَنِي السَّلامَةَ في‏ ديني‏ وَ نَفْسي‏ وَلاتُوحِشَ بي‏ اَهْلَ اُنْسي‏ وَ تُتِمَّ اِحْسانَكَ فيما بَقِيَ مِنْ عُمْري‏ كَما اَحْسَنْتَ‏فيما مَضي‏ مِنْهُ يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ! 
حسن محمدی بازدید : 302 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

توضيح سؤال

برخي از سايت هاي اهل سنت و شبكه هاي وهابي از اميرمؤمنان عليه السلام نقل مي‌كنند كه آن حضرت زنان را «ناقص العقل و ناقص الايمان» معرفي كرده است. خواهشمنديم متن كلام اميرمؤمنان را توضيح داده و بفرماييد كه آيا واقعا از نظر ايشان، زنان اين نقص را دارند و يا منظور حضرت بيان مطلب ديگري است؟

پاسخ اجمالي

حسن محمدی بازدید : 211 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

حضرت مهدی ـ علیه السلام ـ دوازدهمین پیشوای معصوم, بنابر نظریه مشهور, سحرگاهان پانزدهم شعبان سال 255 (هـ . ق) در سامراء متولد شد. 
او هم نام پیامبر اكرم ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ ( م ح م د ) و هم كنیه آن حضرت یعنی ابوالقاسم است.
 

حسن محمدی بازدید : 286 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

قرآن در تمام ابعادش معجزه است، حتّي در الفاظش. همانگونه كه قرآن تمام جن و انسان را دعوت مي‌كند كه مثل قرآن را بياوريد.[1] و در جاي ديگر به آوردن ده سوره همانند قرآن.[2] و در مورد ديگر، به آوردن يك سوره مثل سوره‌هاي قرآن دعوت بعمل آورده است. [3] اين معجزة جاويدان همچنانكه جهانيان را بسوي خود مي‌خواند و تمام محافل علمي دنيا را به مبارزه مي‌طلبد، نه تنها از نظر فصاحت و بلاغت (يعني شيريني و جذابيّت عبارات، و رسائي مفاهيم) بلكه از جهت محتوا و علومي كه آن زمان از نظر انسان‌ها پنهان بود، قوانين و مقرراتي كه ضامن سعادت و نجات بشريت است؛ بياناتي خالي ازهرگونه تناقض و پراكنده گوئي، تاريخ هاي خالي از هرگونه خرافات و گزافگوئي، و خبرها علمي و غيبي، و قصه‌گوئي ... در تمام جهات داراي اعجاز است.[4] كه اگر از ناحية غير خدا بود، اختلافات فراواني در آن مي‌يافتند.[5] اين آيه نشان مي‌دهد كه قرآن در يك حدّي براي عموم قابل درك است، (ولو با مراجعه به ترجمه، يا كساني كه اهل زبان مي‌باشند).

حسن محمدی بازدید : 196 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
نخستین گام در طریق تربیت و تهذیب، «مجاهده» است؛ یعنی تلاش در جهت رفع موانعی كه سد راه كمال انسان است و بدون آن هر نوع تربیتی بی حاصل است. از ویژگیهای تربیت دینی این است كه پیش از آنكه از بیرون به تربیت انسان بپردازد، در آغاز، خویشتن فرد را به وی می نمایاند و ضعفها و قوتهایش را بدو گوشزد می كند تا خودجوش در تكاپوی رشد و تزكیه باشد و موانع را از میان بردارد. 
مجاهده دو گونه است: درونی و برونی (جهاد با نفس و جهاد با دشمن بیرونی) كه هر دو نقش تربیتی و انسان سازی دارند. در ابتدا، سخن از جهاد با نفس است كه برای تبیین آن باید به چند مطلب توجه داشت: نفس و خطرهای آن، ضرورت مجاهده با نفس، حقیقت مجاهده، مراحل عملی تهذیب نفس و ره توشه مجاهده. 
الف) نفس و خطرهای آن 

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 100,906
  • بازدید کلی : 2,315,668
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند