loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 163 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

آیا تاکنون کسی به شما گفته است که باید بیشتر استراتژیک باشید؟ چنین بازخوردی می تواند پس از ارزیابی ۳۶۰درجه یا پس از شکست در دریافت ارتقا گفته شود. اینکه به ما بگویند به اندازه کافی استراتژیک نیستیم به راستی تلخ است. شرایط، زمانی بدتر می شود که سعی کنید بفهمید که «بیشتر استراتژیک بودن» اساسا به چه معنی است و مایل باشید چند پیشنهاد ملموس درباره این مفهوم دریافت کنید.

بیشتر استراتژیک بودن به معنی اخذ تصمیماتی است که بر کل سازمان اثر گذارد و به معنی تخصیص بودجه کمتر نیست. این کار تنها مستلزم این است که شما کوچک ترین تصمیمات را در قالب اهداف بزرگ تر سازمان بگذارید. به عنوان مثال، گسترش یک رابطه مثلا رابطه ای که بتواند بینش منحصربه فردی برای یک تامین کننده، یک مشتری یا یک رقیب ایجاد کند یک کار بسیار استراتژیک است. این فرصت برای همه انسان ها فراهم است که تفکر استراتژیک تری داشته باشند.

حسن محمدی بازدید : 241 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

نکاتي براي افزايش امنيت و کيفيت سايت‌هاي کسب‌وکار

OptimizePress تمی برای وردپرس است که برای کاربران امکان فروش محصول، ایجاد صفحه درخواست ایمیل و نام بازدیدکنندگان و قابلیت‌های دیگر را برای کسب‌وکار آنلاین فراهم می‌‌کند. استفاده از یک قالب مانند OptimizePress، فرآیند ساخت وب‌سایت را سرعت می‌بخشد و به سایت شما اجازه می‌دهد به‌سادگی و خوبی یک بلاگ عمل کند. در این مقاله، چگونگی ساخت یک کسب‌وکار آنلاین با استفاده از OptimizePress نشان داده می‌شود.

رمزهای عبور، فایل‌ها و سرورهای خود را امن کنید 


حسن محمدی بازدید : 188 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 
.
بحثی کاملا مستدل در پیرامون چگونگی اسلام آوردن ایرانیان و حل معمای اسلام به طیب خاطر و یا اسلام به زور شمشیر

حق تکثیر: مالک حقوقی و حقیقی آن خودم میباشم

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: فینت9 در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ 
» حجم: 0.33 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 50.07 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 33

حسن محمدی بازدید : 200 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

خطرات خانه تکانی برای اعضای بدن

بدن استانداردهایی دارد که براساس آن کار و حرکت می کند. اگر یکی از این شرایط مطلوب دستخوش تغییرات منفی شود، کارکرد بدن با مشکل مواجه خواهد شد. ارگونومی بدن نیز از این قاعده مستثنا نیست ودر صورت قرارگیری اعضا در موقعیت های نامطلوب، آسیب می بیند.

 

این روزها که در هر خانه ای مراسم باستانی خانه تکانی با جدیت اجرا می شود را می توان موسمی برای بروز این دسته آسیب ها نامید. دردهای جسمانی بعد از خانه تکانی گریبان بسیاری از خانم ها را می گیرد و فشارهای غیرمعمول به مفاصل، کار خیلی ها را به بیمارستان می کشاند.

حسن محمدی بازدید : 200 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 
.
شاید تاکنون این گفته پیشینیان را شنیده باشید که:
«وقت طلاست!»
در همه فرهنگهای ملل درباره ارزش زمان داستانها زده‌اند؛ از جمله افغانها می‌گویند: «شما ساعت را در اختیار دارید و ما زمان را» و نیز چینی‌ها می‌گویند: «صبر، کوه را هم جابه‌جا می‌کند». بنابراین برای رسیدن به بهترین حالت استفاده از زمان، همچنان که باید هر دم را غنیمت دانست، باید از شتابزدگی هم خودداری نمود.
کتابی که در پیش رو دارید می‌کوشد به خواننده بیاموزد که چگونه از زمان خود به بهترین روش و به صورتی بهره‌ور کام جوید. در این راستا، باید باورهای خود را درست گردانیم و تغییرات لازم را در نگرش و اندیشه خود پدید آوریم و آنچه وقت ما را هدر می‌دهد بشناسیم و از آن بپرهیزیم.

حق تکثیر: نشر اینترنتی

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: aimag در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ 
» حجم: 0.46 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 1 دقیقه و 8 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 50

حسن محمدی بازدید : 196 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 
در این کتاب بیست صفحه ای با تمام اصول اولیه طراحی صفحات وب، تکنولوژی های مورد استفاده، شیوه درج فارسی، قالب های گرافیکی، و اجرای برنامه های تعاملی تحت وب آشنا خواهید شد.
حق تکثیر: این یک جزوه آموزشی تألیفی جهت تدریس در کلاسهای طراحی وب است.

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: pedramr در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ 
» حجم: 0.34 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 51.08 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 20

حسن محمدی بازدید : 323 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: artemis_ba1392 در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ 
» حجم: 1.51 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 3 دقیقه و 46 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 49

حسن محمدی بازدید : 203 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 
مترجم: مریم رشیدی

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: bihtar در تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ 
» حجم: 0.85 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 2 دقیقه و 7 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: RAR
» تعداد صفحات: ?

حسن محمدی بازدید : 518 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)


کتاب آموزش گام به گام Entity Framework 4.0 And ASP.Net Web Forms
در این کتاب اصول استفاده از روش Database First در Entity Framework را به منظور نمایش داده ها در یک برنامه ASP.Net Web Forms خواهید آموخت.
مهمترین عناوین این کتاب:
ایجاد Web Application
ساخت پایگاه داده
کنترل EntityDataSource
فیلتر کردن ، مرتب سازی و گروه بندی داده ها
کار با داده های وابسته
پیاده سازی وراثت Tabale-per-Hierarchy
حسن محمدی بازدید : 177 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 
.
توضیحات
برای راه‌اندازی هر کسب‌وکاری نخست لازم است تا برای خودمان برنامه‌ای داشته باشیم. بدانیم چه منابعی در اختیار داریم؟ چقدر فرصت داریم تا به اندازه مشخصی از پیشرفت برسیم؟ و بتوانیم تصور درستی از مسیر حرکتمان را ترسیم کنیم.
مجموعه این جزئیات، می‌تواند چارچوب فعالیت ما را در قالب کسب‌ و کاری که قرار است به راه بیندازیم، ‌مشخص نماید. البته از آنجا که ما ایرانی‌ها چندان عادت به نگارش نداریم و از دیدی کلی‌تر، اصلاً عادت به برنامه‌ریزی نداریم، احتمالاً نگارش یک طرح کسب‌ و کار، برای ما مشکل‌ ترین بخش در راه ایجاد یک شرکت خواهد بود!
حسن محمدی بازدید : 354 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
نویسنده: 
عالی ترین مرحله‌ای که انسان باید در سیر ایمانی خود آرام‌ آرام به آن برسد، دعا و مناجات با حق است. مقام دعا و مناجات بعد از ایمان است؛ چراکه وقتی قلب متوجّه خداوند شد، بنا می‌گذارد با محبوب خود نجوا کند و لذا می ‌بینیم سیره علمای ما ابتدا تدریس و تعلیم دعا و مناجات بوده است تا انسان بفهمد چه مطالبی را دارد با خدا در میان میگذارد و سپس دلدادگی با حضرت حق را شروع کند.


فهرست
حسن محمدی بازدید : 259 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

ارد بزرگ ( OROD BOZORG )
حکیم ارد بزرگ بی تردید بزرگترین فیلسوف حال حاضر جهان و چهارمین حکیم تاریخ ایرانزمین است سه حکیم پیش از او عبارتند از : حکیم بزرگمهر ، حکیم فردوسی طوسی و حکیم عمر خیام .
ارد بزرگ در حال حاضر زنده است و در شهر کرج مرکز استان البرز ایران در انزوا زندگی می کند ، با این وجود بسیاری از علاقمندان به اندیشه های او ، برای دیدارش از سراسر جهان به این شهر می روند . کسانی که او را از نزدیک دیده اند می گویند : حکیم انسانی فوق العاده دانا ، آرام و کم حرف است ، برعکس تصور همگانی ، زندگی بسیار ساده دارد او در  یک آپارتمان کوچک به همراه دخترش غزاله ، در غرب کرج زندگی می کند هنگام گفتگو ، بیشتر شنونده است و تا لازم نباشد سخنی نمی گوید ، مهمترین خصلت حکیم مهربانی هست . ستایشی که حکیم از مهربانی در کتاب سرخ نموده است براستی در منش ، گفتار و رفتار او دیده می شود . 
با وجود داشتن دشمنان بسیار ، هیچگاه در مقام پاسخگویی به آنها بر نیامده است و تنها در کتاب سرخ جمله ایی کوتاه در این مورد دارد : پاکترین هم که باشی دشمنان بسیار خواهی داشت .
حسن محمدی بازدید : 204 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که مشکلات زناشویی روی خود فرد هم تاثیر می‌گذارد ، اما مهم این است که بفهمیم کی و چگونه باید در مورد آنها تصمیم بگیریم . بدون مراجعه به مشاور خانواده هم می‌توان مشکلات زناشویی را حل کرد. البته ، مردم باید بدانند که اگر نخواهند برای حل مشکلات شان به مشاور خانواده مراجعه کنند ، برطرف کردن آن مشکل زمان زیادتری خواهد برد. در هر حال چه بخواهید زندگی تان را ادامه دهید یا نه ، شما هستید که باید تصمیم بگیرید ، شما مسئول هستید. بنشینید و در مورد ازدواج تان صحبت کنید ، عشقی که به همدیگر دارید و آینده ای که می‌خواهید با همدیگر پیش رو داشته باشید. اگر برای زندگی زناشویی تان آینده روشنی میبینید ، پس در مسیر درستی قرار گرفته اید و میتوانید به کمک یکدیگر مشکلات تان را حل کنید. در مورد نیازهایتان صحبت کنید. مشکل هر کدام از شما چیست؟ هر فردی مشکلات را از زاویه دید خودش نگاه می‌کند. بنابراین خیلی مهم است که در مورد رابطه تان صحبت کنید و ببینید از زندگی زناشویی تان چه می‌خواهید. زمانیکه دیدگاه همسرتان را در مورد زندگی و مشکلاتش بدانید، راحت تر می‌توانید مشکلات تان را حل کنید.

حسن محمدی بازدید : 231 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)


تقویم رسمی سال 1393 هجری شمسی
مناسبت ها مصوب شورای فرهنگ عمومی
استخراج و تنظیم : شورای مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران
لحظه تحویل سال 1393 به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران : ساعت 20 و 27 دقیقه و 7 ثانیه روز پنج شنبه 29 اسفند 1392 هجری شمسی مطابق 18 جمادی الاولی 1435 هجری قمری و 20 مارس 2014 میلادی
به همراه این تقویم که بصورت پی دی اف میباشد 24 تصویر ویژه پس زمینه دستکتاپ تقویم سال 1393 بر روی تصاویر بسیار زیبا و با کیفیت ماشین و یا هتل های بسیار زیبا میباشد که هر ماه میتوانید از یکی از آنها بعنوان تصویر دیواری دسکتاپ استفاده نمایید.

حسن محمدی بازدید : 169 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

قبل از بوجود آمدن اینترنت و وب ، رویای زاندا مطرح بود. در این رویا تمامی علوم ، مستندات ، تصاویر ، صوت ، ویدئو ، و... توسط هر فرد که دارای یک کامپیوتر بود در هر زمان و مکان دلخواه قابل دستیابی بود. زاندا یک رویا بود اما امروز با واقعیتی بنام وب مواجه هستیم. به کمک وب اطلاعات موجود، صرفنظر از محل استقرار به هم پیوند خورده و امکان دستیابی به دریائی از اطلاعات برای استفاده کننده فراهم میگردد. اطلاعات موجود در یک دائره المعارف بصورت ایستا میباشند ولی اطلاعات موجود در وب بصورت پویا بوده و دائما بهنگام و بروزرسانی میشوند. با استفاده از وب میتوان سریع ترین زمان ممکن به جدید ترین اطلاعات دستیابی پیدا کرد.

حسن محمدی بازدید : 207 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)

 

فضیلت های روز و شب جمعه

«جمعه» روز مقدس و با فضیلتی است و در روایات مروی از امام معصوم (ع) جزء اعیاد شمرده شده است و حضرت رسول اكرم (ص) آن را «سید الایام» یعنی «سرور روزها» نامیده است.

 

الف) فضیلت های روز جمعه

1_ از حضرت رسول اكرم (ص) روایت شده است كه  روز و شب جمعه 24 ساعت است و در هر ساعت آن حق تعالی 600 هزار نفر را از جهنم آزاد كند.

 

2_ از حضرت امام صادق (ع) نقل است كه هر كس بین ظهر پنجشنبه تا ظهر روز جمعه بمیرد خداوند او را از فشار قبر نگاه دارد.

حسن محمدی بازدید : 230 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

در فضیلت و اعمال شب و روز جمعه بدان كه شب و روز جمعه را امتياز تامّ است از ساير ليالى و ايّام بمزيد رفعت و شرافت و نباهت از رسول خدا صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَاله روايت شده كه شب جمعه و روز جمعه بيست و چهار ساعت است و در هر ساعت حقّ تعالى ششصد هزار كس را از جهنّم آزاد كند و از حضرت صادق عليه السلام وارد شده كه هر كه بميرد ما بين زوال روز پنجشنبه تا زوال روز جمعه خدا پناه دهد او را از فشار قبر و نيز از آن حضرت منقول است كه جمعه را حقّى و حرمتى عظيم هست پس زنهار كه ضايع نگردانى حرمت آن را و تقصير مكن در چيزى از عبادت حق تعالى در آن روز و تقرّب جو بسوى خدا به عملهاى شايسته و ترك نما جميع محرّمات خدا را زيرا كه خدا ثواب طاعات را مضاعف مى گرداند و عقوبت گناهان را محو مى نمايد و درجات مؤ منان را در دنيا و عقبى بلند مى گرداند

 و شبش ‍ در فضيلت مانند روز است اگر توانى كه شب جمعه را زنده دارى به نماز و دعا تا صبح بكن بدرستى كه خداوند عالَم در شب جمعه ملائكه را براى مزيد كرامت مؤ منان به آسمان اوّل ميفرستد كه حسنات ايشان را زياده گردانند و گناهان ايشان را محو كنند و حقّ تعالى واسِعُ العَطا و كريم است ،

حسن محمدی بازدید : 216 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
امام صادق (عليه السلام): انگشتر عقيق در دست كنيد كه مبارك است و صاحب آن عاقبتش به خير و نيكي باشد.
پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم: هر كه انگشتر عقيق در دست داشته باشد حاجتش بر آورده مي شود
امام صادق (عليه السلام): انگشتر عقيق باعث ايمني در سفر است .
امام صادق(عليه السلام): هر كه انگشتر عقيق در دست داشته باشد پريشان نشود و عاقبت كارش ا لبته نيكو باشد
حسن محمدی بازدید : 228 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)
جمادی الثانی
تقویم این ماه
سوم و چهارم و پنجم: طبق بعضى از روایات مصادف با ایّام شهادت حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) است،و بزرگان و علما به آن اهمّیّت خاصى مى دادند.
روز بیستم: روز ولادت باسعادت حضرت زهرا(علیها السلام) در سال دوم بعثت یا پنجم بعثت است.
از آن جا که ماه جمادى الثّانى بیش از هر ماه دیگر، آمیخته با نام مبارک بزرگترین بانوى جهان، سیدة نساء العالمین من الاوّلین و الآخرین حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) مى باشد، پیروان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) در روزهاى آغازین ماه، بساط غم و اندوه مى گسترانند، و در روز بیستم، غرق امواج سرور و شادى هستند و غرض از همه این مراسم آگاهى بیشتر از فضایل و مناقب آن بانو و اقتباس از خلق و خو، و رنگ و بوى معنوى آن حضرت است، و چه زیبا و الهام بخش است زندگى این بانوى نمونه، در آن خانواده نمونه براى همه، مخصوصاً بانوان
اعمال این ماه
حسن محمدی بازدید : 396 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)
برخی از روی بخت و اقبال رئیس شده‌اند و برخی دیگر هم در اثر تلاش خود به این جایگاه رسیده‌اند. متأسفانه، بسیاری از افراد بدون این که آموزش کافی را در مدیریت ببینند، رئیس می‌شوند. هیچ توطئه شیطانی در کار نیست – گاهی اوقات کارآفرینانی که بر روی ارائه محصول خود به بازار متمرکزشده‌اند یا وارثان کسب‌وکارهای خانوادگی در جایگاه ریاست قرار می‌گیرند بدون این که بدانند چگونه به طور اثربخشی افراد را مدیریت کنند. حتی افرادی با عملکرد فوق‌العاده زمانی که به جایگاه رهبری می‌رسند ممکن است برای مدیریت کردن دیگران چندان آموزش ندیده باشند. - 
حسن محمدی بازدید : 215 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

چند حدیث زیبا از حضرت زینب


حضرت زینب علیهاالسلام

وسیله ارتباط خلق و خالق

 

ابوبكر با این سند: محمد بن زكریا، جعفر بن محمدبن عماره‏كندى، پدرش، حسین بن صالح، حى دو مرد از بنى‏هاشم، از حضرت‏زینب علیهاالسلام دختر على علیه‌السلام روایت كرد كه زینب علیهاالسلام فرمود: «قالت فاطمه علیهاالسلام: ... و نحن وسیلته فى‏خلقه و نحن خاصته و محل‏قدسه و نحن حجته فى غیبه و نحن ورثه انبیائه...» «ما وسیله‏ارتباط خدا بامخلوق‏هاى او هستیم. ما برگزیدگان خداییم و جایگاه پاكى‏ها، ما راهنماهاى روشن خداییم و وارث پیامبران اوهستیم‏». 1

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 100,960
  • بازدید کلی : 2,315,722
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند