loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 146 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

" شان افراد در گرفتن مقام نیست، بلکه در استحقاق آنها در بدست آوردن آن مقام خلاصه می شود." -- ارسطو شما به پیشرفت های تحصیلی و شغلی خود افتخار می کنید

و مشتاقید تا به عرصه چالش های جدید قدم بگذارید. این چالش ها برای شما موقعیت ها و آزمایشاتی را فراهم می آورند که شخصیت و شان شما را زیر بوته آزمایش خواهد برد.

به خاطر داشته باشید: نگه داشتن شان شخصی تماما در اعتماد به نفس، عزت نفس و عدالت خلاصه می شود. در این قسمت چند نکته وجود دارد که با استفاده از آنها ارزش شخصی و عزت نفستان در محل کار هیچ گاه از بین نخواهد رفت.

1- بدون کوچک کردن خود رئیستان را کارآمد جلوه دهید زمانی که کارفرمای شما ترفیع رتبه می گیرد برای شما دو موقعیت مختلف پیش می آید،

حسن محمدی بازدید : 211 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

نرمی غضروف، یک بیماری است که در آن غضروف در زیرسطح استخوان کشکک (کلاهک زانو) نرم است. این وضعیت در میان جوانان، افراد ورزشکار رایج است، اما همچنین ممکن است در بزرگسالان مسن تر دچار ورم مفاصل زانو رخ دهد.

شایعترین علت درد مزمن زانو است. این بیماری در واقع نوعی نرم شدن غضروف کشکک است و علت این نرم شدن در اکثر اوقات حرکت نامتعادل کشکک روی مفصل زانو، رفتار نامناسب با زانو در حین فعالیت های بدنی یا ورزشی، ضربه و یا ضعف عضلات ران است.

آناتومی مفصل زانو

حسن محمدی بازدید : 174 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

10 توصیه برای کسانی که نفخ می کنند
نفخ کردن یکی از شایع‌ترین مشکلات گوارشی است که برای خیلی از افراد بعد از خوردن غذاهای مختلف ایجاد می‌شود. رعایت 10 توصیه زیر، احتمال بروز این مشکل گوارشی را به حداقل می‌رساند.


1. از دم نوش‌ها و عرقیات ضدنفخ کمک بگیرید:

حسن محمدی بازدید : 186 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

مردان و زنان از نظر ساختمانی و فیزیولوژی متفاوت‌اند و نیازهای تغذیه‌ای آنان نیز بر اساس جنس متفاوت است. اسید چرب امگا 3، روی، لیکوپن، منیزیم، ویتامین B، آنتی‌اکسیدان‌هاو ویتامین ‌E ازجمله مواد مغذی است که مردان بیشتر به آن نیاز دارند.

 

این دسته از مواد غذایی از عملکرد جنسی حمایت می‌کنند، ریسک بیماری‌های قلبی را کم می‌کنند و ریسک سرطان پروستات را کاهش می‌دهند. در ادامه نام چند ماده غذایی مفید برای مردان آمده است؛ با ما همراه باشید.

حسن محمدی بازدید : 214 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

اسامی خداوند 99 اسم است که هر که خدا را به آن اسماء بخواند دعایش مستجاب میشود

در کتاب عدده‌الداعی از حضرت رضا (ع) و آن بزرگوار از آباء گرام خود نقل فرموده‌اند: خداوند متعال نود و نه اسم است که هر که خدا را به آن اسماء بخواند دعایش مستجاب می‌شود و هر که حفظ نماید آنها را داخل بهشت می‌گردد و در خبر دیگر به این مضمون از حضرت صادق (ع) از جناب رسول اکرم(ص) روایت نموده است و آن اسماء مبارکه این است:

حسن محمدی بازدید : 230 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند.

نرم افزار Loaris Trojan Remover با دارا بودن قابلیت های قوی توانایی از بین بردن انواع ویروس های تروجان را داراست. با مرور در سایت های غیرمعتبر و ویروسی امکان دارد سیستم شما به جاسوس افزار ها آلوده شود.

کافیست یک بار دیگر به اینترنت متصل شوید تا جاسوس افزارها تمامی اطلاعات شخصی شما را در اینترنت پخش کنند یا به شخصی مورد نظر برسانند. Loaris Trojan Remover دارای اسکنر قوی و پارامتر های موثر در اسکن فایل ها برای حالت های دستی و ... می باشد.

قابلیت های نرم افزار Loaris Trojan Remover :

حسن محمدی بازدید : 211 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

ویندوز 8.1 روز به روز کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کند و بسیاری از کاربران قدیمی نیز این روزها تمایل دارند سیستم‌عامل رایانه خود را به این نسخه از ویندوز مجهز کنند. چنانچه شما نیز جزو کاربران این سیستم‌عامل هستید و هنوز آن‌طور که باید به فوت‌وفن‌های استفاده از آن تسلط ندارید، می‌توانید با یادگیری ترفندهای این شماره، لذت استفاده از ویندوز 8.1 را چند برابر کرده و کارهای خود را در مدت زمانی کوتاه‌تر انجام دهید.

 عبور از صفحه قفل، بوت مستقیم به دسکتاپ، افزودن میانبر برنامه‌ها به منوی شروع، کشیدن و رهاکردن با استفاده از یک دست و خاموش کردن سریع به کمک میانبرهای صفحه‌کلید، ترفندهایی است که به شرح آنها خواهیم پرداخت.

1- عبور از صفحه ورود به ویندوز


حسن محمدی بازدید : 191 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

در شرع مقدس اسلام ازدواج، هم زمان با دو خواهر جایز نیست. لازم به ذکر است اگر ازدواج با دو خواهر یا بیشتر به صورت جمع، یعنی دریک زمان نباشد، اشکال ندارد. به بیانی دیگر هرگاه مردی زنی را برای خود عقد کند، تا وقتی که زن در عقد اوست، نمی‏‌تواند با خواهر وی ازدواج کند، خواه عقد دائم باشد یا موقت. حتی بعد از طلاق تا وقتی که در عدّه است (در صورتی که عدّه رجعی باشد) نمی‏‌تواند خواهر او را بگیرد، اما هنگامی که همسرش را طلاق داد، یا از دنیا رفت و عدّه او تمام شد، می‏‌تواند با خواهر وی ازدواج کند[1].

 شاید حکمت و فلسفه این که اسلام از ازدواج هم زمان با خواهران جلوگیری کرده، این باشد که

حسن محمدی بازدید : 195 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

این افراد بیمارند، چون هم خودشان در رنج و عذاب هستند و هم روابط شان با دیگران به هم خورده است.

  افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روان پزشکی است که درصد قابل توجهی از افراد در دوره ای از زندگی خود بدان مبتلا می شوند. بیمار افسرده در طول دوره ی بیماری کارایی خود را در تمام زمینه ها از دست می دهد و این امر مشکلات متعددی برای همسر او ایجاد می کند. 
به نمونه های زیر توجه کنید:

حسن محمدی بازدید : 211 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
برخی مسایل هستند که باید حتما به فرزندان عزیز خود بیاموزید. کودکان آسیب‌پذیر، ساده و ترسو هستند. این وظیفه والدین است آنها را برای رویارویی با برخی مشکلات و بلاها آماده کنند.
حسن محمدی بازدید : 215 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

«هوش» عبارتی است که بسیاری از ما تصور می کنیم دیدی درست درباره آن داریم اما بد نیست بدانید به رغم تصور بسیاری از ما هنوز هم تعریف مشخص و واحدی از هوش در روانشناسی وجود ندارد.

حسن محمدی بازدید : 220 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بافت عصبی در واقع از مجموعه‌ای از سلولهای عصبی یا نورون و سلولهای گلیا تشکیل شده است. نورونها دارای اشکال و اندازه‌های مختلفی می‌باشند. با این حال هر نورون از سه قسمت پریکاریون ، اکسون و دندریت تشکیل شده است. اکسون غالبا استطاله واحدیست ولی گاهی دارای زواید جانبی به نام کلاترال می‌باشد.

حسن محمدی بازدید : 221 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دستگاه عصبي، در تمام فعاليت‌هاي حياتي بدن موجودات زنده دخالت دارد. اين دستگاه، به عنوان رهبر بدن در كوچكترين فعاليت‌هاي بدني شركت دارد و نقش كنترل كننده، تشديد كننده و يا بازدارنده را در اعمال مختلف موجود زنده، بازي مي‌كند. در واقع دستگاه عصبي مسئول برقراري و حفظ ارتباطات داخلي و خارجي و نيز سازش موجود زنده با محيط است.

حسن محمدی بازدید : 289 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

در سرزمين وجود انسان دست اندازها و ناهمواري هاي زيادي وجود دارد كه همواره بايد براي هموار كردن آن همت نمود.

آنچه از روح عبادت به دست مي آيد و فلسفه اصلي عبادت را تشكيل مي دهد مبارزه با همين دست اندازها است.

دست اندازهاي مانند حسد، كبر، دروغ، حرص و طمع، بي مسؤوليتي، بي تعهدي، شهوت پرستي، مقام پرستي، زرپرستي، و ... چيزي نيست كه بتوان به سادگي با آن دست و پنجه نرم كرد و يا از كنار آن به راحتي گذر نمود و از آن گذشت كرد.

اگر به طور دقيق و عميق، آن هم با مدد جستن از ذات اَقدَسِ اِله، با آن به مبارزه پرداخته نشود، تمام هستي و انسانيت انسان بيچاره واژگون خواهد گشت و چيزي باقي نمي ماند كه انسان بدان دل خوش كند.

خداوند براي مبارزه با اين گونه بيماري هاي خطرناك و خطرساز، راههاي مبارزه منطقي را باز گذاشت، تا انسان بتواند با دشمنان بيرون و درون، به طور دائم به مبارزه بپردازد.

عبادت يعني هموار كردن اين ناهمواري ها و دست اندازها. عبادت داراي شيوه هاي مختلف و دقيق است

حسن محمدی بازدید : 321 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

گلايه‌هاي دکتر ايرج خسرونيا از مصرف بي‌رويه داروهاي تزريقي

شايد شما هم جزو افرادي باشيد که معتقدند داروي تزريقي بهتر از نوع خوراکي است چون سريع‌تر عمل مي‌کند و باعث مي‌شود روند درمان زودتر طي ‌شود. اما در واقعيت چنين نيست و هر بيماري‌اي براي درمان نياز به داروهاي خاصي دارد و نوع تزريقي يا خوراکي دارو بنا بر صلاحديد پزشک تجويز مي‌شود. در اين باره با دکتر ايرج خسرونيا، رييس جامعه متخصصان داخلي گفتگو کرده‌ايم.

داروي تزريقي بهتر است يا خوراکي؟

حسن محمدی بازدید : 208 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

براي اثبات نقش نماز در تأمين آزادي و عدالت اجتماعي به روش کتابخانه اي نخست به مطالعه کتب مرتبط با نماز و تأثيرات آن، پايه ها، شرايط و عوامل تحقق آزادي و عدالت اجتماعي و موانع آن؛

به طور جداگانه پرداختيم؛ سپس ميان آن دسته از تاثيرات نماز و آن دسته از شرايط، عوامل ايجاد و موانع آزادي و عدالت اجتماعي که با يکديگر مرتبط بوده و حد مشترک داشتند، پيوند برقرار شد و بيان گرديد.

در اين ميان استبداد مهمترين مانع آزادي بود که نماز به وسيله اذکار ناظر به توحيد آن را دفع مي کند.

و مهمترين شرط تحقق عدالت اجتماعي وجود عدالت فردي است که نماز از طريق اذکار يادآور قيامت و....آن را ايجاد مي نمايد و همچنين به وسيله شرط عادل بودن امام جماعت آن را دروني و فرهنگ مي کند.

حسن محمدی بازدید : 231 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در اين آيه حضرت عيسي ـ عليه السلام ـ پس از بيان اين كه فرستاده خداست و كتاب آسماني به او داده شده از ميان برنامه ها، توصيه به نماز و زكات را مطرح مي كنند.

آنهم با بيان، مادامي كه زنده باشم و اين به خاطر اهميّت فوق العاده اين دو برنامه است چرا كه اين دو، رمز ارتباط خالق و خلق است.

در تفسير اين آيه آمده است: اين آيه دلالت دارد به اين كه نماز و زكات و نيكي به پدر و مادر بر امّت هاي گذشته واجب بوده است، پس حكمش ثابت مي باشد و در هيچ شريعتي امر به آن نسخ نشده است.[1]

اين آيه به خوبي مؤيّد اين مطلب مي باشد كه در شريعت آسماني حضرت عيسي ـ عليه السلام ـ نماز واقامه آن، از واجبات مي باشد كه در شريعت آسماني حضرت عيسي ـ عليه السلام ـ نماز و اقامه آن، از واجبات مهمّي بوده كه از طرف خداوند از ابتداي تولّد به آن حضرت توصيه شده بود

و مادرش حضرت مريم ـ عليه السلام ـ هم از طرف فرشتگان امر به اقامه نماز شده بود. چنانچه از جمله پندهاي حضرت عيسي ـ عليه السلام ـ در انجيل است:

حسن محمدی بازدید : 165 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

کبد یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین اندام‌های حیاتی بدن، نقش بسیار مؤثری در سلامت ایفا می‌کند. از این‌رو، حفظ بهداشت و سلامت این عضو حیاتی به دلیل نزدیکی با دیگر اندام‌های مهم از قبیل معده، طحال و روده‌ها اهمیت بسیاری دارد. یکی از مشکلاتی که کبد با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تولید چربی بیش از حد معمول توسط خودش است.

 

در حالت طبیعی، چربی برای کبد مفید است، ولی اگر تولید آن در بدن به بیش از 5 تا 10 درصد وزن کبد برسد، فرد در معرض ابتلا به انواع بیماری‌های کبدی قرار می‌گیرد. در برخی موارد تشخیص دیرهنگام بیماری و عوارض ناشی از آن، باعث بروز ناهنجاری‌ها و مشکلات شدید جسمی می‌شود.

 

انواع کبد چرب

حسن محمدی بازدید : 150 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
كیفیت مرگ حضرت سلیمان (ع)
گیاه هشدار دهنده مرگ
روایت شده: حضرت سلیمان ـ علیه السلام ـ در مسجد بیت المقدس گاه به مدت یك سال و گاه دو سال و گاه یك ماه و دو ماه، اعتكاف می‎نمود، روزه می‎گرفت و به عبادت و شب زنده‎داری می‎پرداخت. در سال‌ آخر عمر، هر روز صبح كنار گیاه تازه‎ای كه در صحن مسجد روییده می‎شد می‎آمد و نام آن را از همان گیاه می‎پرسید، و نفع و زیانش را از آن سؤال می‎كرد، تا این كه در یكی از صبح‎ها گیاه تازه‎ای را دید، كنارش رفت و پرسید: «نامت چیست؟» پاسخ داد «خُرنُوب»
حسن محمدی بازدید : 510 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

شناسنامه مختصر دارو

نام هاي تجارتي : Losec

دسته دارويي : داروي ضد زخم معده و زخم گلو

ميزان خطر مصرف بيش از دوز مجاز دارو : كم

ميزان وابستگي و اعتياد به دارو : كم

احتياج به نسخه پزشك : بلي

قابل استفاده براي عموم : بلي


حسن محمدی بازدید : 259 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

ريزش مو:

امروزه كليه دانشمندان و متخصصين در زمينه پوست و مو به اين نتيجه رسيده اند كه علت اصلي ريزش مو عامل هورموني مي باشد كه در آن نقش اساسي را فرم فعال هورمون تستسترون (دي هيدروتستسترون) به عهده دارد، اين هورمون باعث از بين رفتن سيكل طبيعي متابوليسم در ريشه هاي مو گشته و با از بين بردن حاملين انرژي باعث ريزش مو مي گردد و در ادامه روند طاسي را بوجود مي آورد.

اين نوع ريزش مو را در اصطلاح علمي ريزش موي آندروژنيك (Androgenetic Alopecia) مي نامند.


حسن محمدی بازدید : 129 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

افراد موفق عادت‌های کاری مثبت زیادی دارند. در هر زمینه کاری، عشق به کار افراد را به هم متصل کرده و موجب شادی همه می‌شود. بااینکه بعضی ‌اوقات، جسم ضعیف است، اما روح همچنان مشتاق است.

یادتان باشد که بدن سالم و عقل هوشیار سرمایه‌هایی عالی هستند. اگر تحت فشار و استرس زیادی هستید، سعی کنید کمی استراحت کنید تا انرژیتان دوباره برگردد. فردا روز دیگری است.

۱) برنامه بریزید.

یک تقویم سررسید برای خود داشته باشید و برای خودتان روی آن برنامه‌ریزی کنید. کارهایی را که از صبح تا شب می‌خواهید انجام دهید را در صفحه مخصوص هر روز یادداشت کنید. کنار آنهایی که انجام می‌شوند یک تیک بزنید.


حسن محمدی بازدید : 515 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

«مباهله» پيامبر(ص) با مسيحيان نجران برگرفته از سنتي متداول، در ميان اقوام سامي[1] و بيانگر تلاش­هاي فراوان پيامبر(ص) براي دعوت اهل كتاب به دين اسلام بوده است[2]

كه متأسفانه بخش وسيعي از مناظرات و گفتگوهاي پيامبر(ص) با آنان مورد غفلت سيره نويسان واقع شده و در متون اسلامي نيز به طور مستقل بدان پرداخته نشده است.

مباهله از آن جهت كه دليلي بر فضيلت و برتري اهل­بيت(ع) و عصمت و امامت بلافصل امام علي(ع) است، داراي اهميت است.

مباهله از ريشه «بهل» به معناي رها ساختن، ترك گفتن، به خود واگذاشتن[3] و قيد و بند چيزي را برداشتن و نيز لعنت كردن آمده است[4] كه از زبان­هاي عبري و سرياني وارد زبان عربي شده است[5] و در اصطلاح به عملي گفته مي­شود

كه دو يا چند نفر كه در مسأله مهم ديني با يكديگر اختلاف دارند، در يك جا جمع شوند و با اصرار و تضرع به درگاه خداوند،


حسن محمدی بازدید : 212 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر در هنگام روشن کردن رایانه صدای بوق های ممتد یا چند بوق منقطع را شنیدید، به آسانی از کنار آنها نگذرید؛ چون رایانه سعی دارد چیز مهمی به شما بگوید شنیدن تک بوقی کوتاه پیش از بوت شدن سامانه به معنای این است که همه چیز خوب است و مشکلی در قطعات سامانه وجود ندارد، اما شنیدن هر صدایی غیر از تک بوقی کوتاه (یعنی بوقهای ممتد و منقطع) بیانگر ایرادی اساسی در سامانه است.

با توجه به استانداردهای متفاوتی که کارخانه های ساخت BIOS از آنها استفاده می کنند، نمی توان راهکار خاصی در مورد اینکه هر علامت به چه معناست به دست آورد و هر کدام از BIOSها منظور خاصی از به صدا در آوردن بوقهای متفاوت دارند که الزاماً با یکدیگر یکسان نیست برای نمونه، در بعضی از سامانه های Dell به صدا درآمدن تک بوق و سپس دو بوق پشت سر هم به معنای


حسن محمدی بازدید : 173 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که همه افراد آن را در طول زندگی تجربه می‌کنند، سردرد است. حدود 98 درصد از سردردها در گروه سردردهای معمولی قرار می‌گیرند و تنها دو درصد آنها خطرناکند.

معمولا افراد مسکن‌هایی مانند نوافن، A.C.A و استامینوفن مصرف می‌کنند. بقیه داروها برای رفع سردرد مفید نیستند.

وقتی سردرد دارید 

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 965
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 101,548
  • بازدید کلی : 2,316,310
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند