loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
حسن محمدی بازدید : 398 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

کیست کلیه چیست؟
کیست ساده کلیه، یک کیسه گرد و صاف با پوستی نازک یا یک کیسه شبیه به جیب پیراهن و با سر بسته است که با مایع پر شده است. کیست کلیه ممکن است به صورت تکی و یا چند تایی در کلیه ها شکل بگیرد. کیست ساده، شایع ترین نوع کیست در کلیه ها می باشد. این بیماری با بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت است. کلیه پلی کیستیک یک بیماری پیشرونده و خطرناک است که به از دست دادن کلیه ها منجر می شود. کیست ساده کلیه اغلب باعث ایجاد مشکل حادی نمی شود.

 

علل کیست کلیه ساده چه چیزهایی هستند؟

حسن محمدی بازدید : 184 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

آداب و سنتهای عید غدیر خم
روز عید سعید غدیر یكی از ایام سرورآل محمد(ص) است كه بعنوان «عیدالاكبر» نامیده شده است. این روز، روز کامل شدن دین و اتمام نعمت های پروردگار، به خاطر واقعه غدیر و انتصاب شایسته و بحق حضرت علی(ع) به امر الهی- به جانشینی رسول معظم(ص) می باشد. از این‌رو شایسته خواهد بود كه به پاس قدردانی از این نعمت عظیم الهی و عرض ادب به ساحت مقدس امیرالمؤمنین علی(ع)، عید سعید غدیر را در خانواده و اجتماع با شكوه فراوان برگزار نماییم و از بركات معنوی این روز عزیز بهره مند باشیم.
آنچه در این مختصر تقدیم می گردد آدابی است كه بزرگان به منظور گرامیداشت روز عید غدیر تعلیم فرموده اند.
1- روزه:

حسن محمدی بازدید : 167 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

سوالات شرعی درباره صیغه موقت
بر اساس آیه شریفه «فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَریضَةً» (نساء، 24) ازدواج متعه تشریع شده است.
ازدواج در اسلام دو نوع می باشد.1- ازدواج دائم 2- ازدواج موقت(متعه). ازدواج موقت در اسلام یک ازدواج شرعی است و مثل ازدواج دائم، دارای خطبه عقد، مهریه و عده طلاق است.


در هر دو ازدواج، فرزندان، متعلق به والدین می باشد. در هر دو ازدواج طلاق مطرح است. ولی طلاق در ازدواج موقت به تمام شدن زمان عقد و یا بخشیدن زمان باقی مانده توسط شوهر، می باشد و طلاق، در عقد دائم به اجرای صیغه طلاق و حضور دو شاهد عادل است. تنها تفاوت ازدواج موقت با دائم در این است که بر مرد، نفقه زن(تهیه خوراک، پوشاک و مسکن) واجب نیست. در ازدواج موقت، بعد از تمام شدن زمان ازدواج و یا بخشیدن بقیه زمان توسط مرد، زن باید 45 روز عده نگهدارد تا بتواند با مرد دیگری ازدواج نماید.

حسن محمدی بازدید : 195 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)
اين دعا از حضرت صاحب الا مرعليه السلام است كه تعليم فرمود آنرا به شخصى كه محبوس بود پس خلاص شد

اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْكَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ
خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشكار شد و پرده از كارها برداشته شد و اميد قطع شد

وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَيْكَ
و زمين تنگ شد و از ريزش رحمت آسمان جلوگيرى شد و تويى ياور و شكوه بسوى تو است

الْمُشْتَكى وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى
و اعتماد و تكيه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است خدايا درود فرست بر
حسن محمدی بازدید : 191 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

اگر شما هم مانند خیلی‌های دیگر «فول استرس» یا «پراضطراب» هستید، تا جایی که تصور می‌کنید اضطراب ذهن و روحتان را فلج و مدیریت زندگی را از دستتان خارج می‌کند می‌توانید پس از مشورت با پزشکتان، روشهای خانگی را نیز امتحان کنید. در ادامه مطلب برخی راهکار‌ها برای کاهش یا رفع اضطراب توضیح داده شده.

در شرایط «اضطراب‌زا» روزای ۳ فنجان بابونه میل کنید
بابونه حاوی ترکیبات فعالی به نام «اپی‌ژنین» و «لوتئولین» است که هر دو باعث ایجاد آرامش ذهنی می‌شود. محققان مرکز پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا بررسی‌هایی روی بیمارانی که از اضطراب و استرس رنج می‌برند انجام داده و به این نتیجه رسیدند علائم استرس در افرادی که به مدت ۸ هفته مکمل بابونه مصرف کرده‌اند به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است؛ اما این کاهش علائم در بیمارانی با همین وضعیت که دارونما مصرف کرده بودند مشاهده نشده است. در نتیجه توصیه می‌کنیم زمانی که از استرس‌های کاری یا هر شرایط مشکل‌زای دیگر رنج می‌برید روزانه ۲ تا ۳ فنجان بابونه دم کرده و میل کنید.

روزانه ۱ تا ۳ گرم اسیدهای چرب امگا۳ دریافت کنید

حسن محمدی بازدید : 192 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

انواع گرایشات جنسی
گرایشات جنسی افراد خود شامل چند دسته میشود که این گرایش تابع عوامل ژنتیکی،شرایط محیطی و اختلالات جنسی و هورمونی و حتی انحرافات جنسی گسترده می شود.


دگر جنس گرایی - هتروسکچوآل
دگر جنس گرایی یا تمایل به جنس مخالف ،طبیعی ترین گرایش جنسی محسوب می شود و باعث تکامل و حفظ نسل بشر.


همجنس گرایی - هوموسکچوآل
تمایل به جنس موافق ، یک فرد همجنس گرا  تمایلی نسبت به جنس مخالف خود نداشته و ترجیح میدهد رابطه عاطفی و جنسی با جنس موافق خود داشته باشد، عوامل زیادی میتواند در هم جنس گرایی نقش داشته باشد نوع تریبیت (برخورد والدین در دوران کودکی، بعنوان مثال والدینی که خواستار داشتن فرزند پسر بودند اما چون صاحب فرزند دختر شده اند ظاهر او را همانند پسران ، موهای مدل پسرانه لباسهای پسرانه اسباب بازی های پسرانه هم بازی های پسر و برخورد پسرانه با وی  انتخاب نموده که در رشد عاطفی و جنسی تاثیر گذار بوده است)، عوامل ژنتیکی و هورمونی نیز تاثیر گذارند.

 

هردو جنس گرایی - بایسکچوآل

حسن محمدی بازدید : 208 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

حشیش را چقدر می شناسید؟
حشیش ماده‌ایست که از ترشحات چسبنده گل، برگ و ساقه گیاه شاهدانه مؤنث به صورت صمغ به دست می‌آ‏ید، رنگ آن سبز تیره و گاهی قهوه‌ای مایل به سبز و تقریباً شبیه حنا است. شاهدانه در حالت گیاهی، ماری‌جوانا و در حالت صمغی، حشیش یا گراس نامیده می‌شود. در اصل حشیش شکل خالص‌تری از ماری‌جوانا است.
روغنی که از صمغ شاهدانه تهیه می‌شود، خالص‌ترین حالت ماده توهم‌زای مصرفی است که از شاهدانه به دست می‌آید. تأثیر حشیش، ناشی از ماده‌ایست به نام T.H.C (تترا هیدرو کانا بینول) که یک ماده توهم‌زای طبیعی به شمار می‌‏رود.


مصرف پزشکی

حسن محمدی بازدید : 413 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

زیرفون برای سلامتی انسان مفید و گیاهی در دسترس است. در واقع این گیاه در تسکین و درمان مشکلاتی مانند نفخ، نقرس، بی‌خوابی و سم زدایی از بدن و غیره موثر عمل می‌کند.

 درخت زیرفون از دوره‌ی باستان شناخته ‌شده و یکی از آن گیاهانی است که به راحتی همه جا می‌روید. زیرفون برای سلامتی انسان مفید و گیاهی در دسترس است. در واقع این گیاه در تسکین و درمان مشکلاتی مانند نفخ، نقرس، بی‌خوابی و سم زدایی از بدن و غیره موثر عمل می‌کند. در این مطلب شما را بیشتر با این گیاه مفید آشنا می‌کنیم لطفاً با ما همراه باشید.

 زیرفون برای سم زدایی از بدن
همیشه توصیه می‌شود که در دوره‌هایی از سال بدن را از شر سموم انباشته‌شده در آن خلاص کنید. خوشبختانه گیاه زیرفون یکی از بهترین گزینه‌ها برای پاک‌سازی بدن محسوب می‌شود. گل‌های این گیاه معرق و مدر است یعنی این که علاوه بر درآوردن عرق باعث افزایش میزان ادرار شده و سموم را از بدن خارج می‌سازد.


روش مصرف
یک قاشق غذاخوری گل درخت زیرفون را با یک لیوان آب بجوشانید و روزانه دو تا سه مرتبه میل کنید. این کار را به مدت دو تا سه هفته انجام دهید.

 زیرفون برای داشتن خوابی راحت

حسن محمدی بازدید : 176 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

شب نهم از شب‎های متبرك و شب مناجات با قاضى الحاجات است و توبه در آن شب مقبول و دعا در آن مستجاب است. عبادت در این شب، اجر صد و هفتاد سال عبادت را دارد. براى شب عرفه چند عمل وارد شده است:


1- دعایی که با با این عبارت آغاز می‎شود، خوانده شود اَللّهُمَّ یا شاهِدَ كُلِّ نَجْوى وَ مَوْضِعَ كُلِّ شَكْوى وَ عالِمَ كُلِّ خَفِیَّةٍ وَ مُنْتَهى كُلِّ حاجَةٍ یا مُبْتَدِئاً كه روایت شده هر كس آن را در شب عرفه یا در شب‎هاى جمعه بخواند خداوند او را بیامرزد.


2- [به نقل كفعمى ] تسبیحات عشر را كه در اعمال روز عرفه آمده است را هزار مرتبه خوانده شود .


3- دعاء اللّهُمَّ مَنْ تَعَبَّاَ وَ تَهَیَّاَ را كه در روز عرفه و شب و روز جمعه نیز وارد است، خوانده شود.
4- زیارت امام حسین علیه السلام .

اعمال روز عرفه

حسن محمدی بازدید : 281 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

آزواسپرمی چيست؟
آزواسپرمی (Azoospermia) در پزشکي به مواردي اطلاق مي شود که در آن مايع مني مرد فاقد اسپرم يا به عبارت ديگر تعداد اسپرمهاي مرد صفر مي باشد. در اينگونه مردان هيچ اتفاق قابل تشخيصي در ظاهر مايع مني نمي افتد، چون حدود يک درصد حجم مني را اسپرمها تشکيل مي دهند. تشخيص آزواسپرمي در يک مرد شوک بزرگي براي وي است. اين مردان داراي ميل جنسي و عملکرد جنسي طبيعي هستند و فقط مشکل باروري دارند.

 

تشخيص اين بيماري فقط با آزمايش ميکروسکوپيک مايع مني مي باشد که بايد حداقل در دو آزمايش به فاصله 4 هفته از همديگر تائيد شود. در ضمن براي تشخيص آزواسپرمي بايد از روش استاندارد آزمايش مايع مني که سازمان بهداشت جهاني توصيه کرده است استفاده نمود. در بعضي از مردان که آزمايشگاه گزارش آزواسپرمي کرده است، اگر مايع مني سانتريفوژ شود و رسوب حاصل از سانتريفوژ آزمايش گردد، اسپرم يافت خواهد شد که به آن اسپرم مخفي يا کريپتواسرمي گفته مي شود.آزواسپرمي با فقدان مايع مني متفاوت است. در يک عده از مردان بنا به عللي پس از انزال مايع مني وجود ندارد، اين بيماري انواع مختلف دارد و جاي بحث آن اينجا نيست.

 

آزواسپرمي داراي دو علت کلي است:

حسن محمدی بازدید : 185 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 عید قربان، روز قربانی کردن وجود نفسانی

**دهم ذی الحجه  مصادف با عید قربان، یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان

 

*****************

عید قربان عید رهایی از تعلقات دنیوی و هر آنچه غیرخدایی است محسوب می شود. در این روز حج گزار، اسماعیل وجود را قربانی می کند تا سبکبال شود و با ره توشه ای عظیم به سفر آخرت عزیمت کند. عید قربان مصادف با روز دهم ذیحجه از اعیاد بزرگ مسلمانان به شمار می رود و از جمله تعطیلات رسمی مسلمانان است که از یک تا چهار روز جشن گرفته می شود. حاجیان در این روز پس از به پایان رساندن مناسک حج، حیوانی را ذبح می کنند و پس از قربانی آنچه بر آنان در حال احرام، حرام شده بود، مانند نگاه کردن در آینه، گرفتن ناخن و شانه زدن مو، حلال می شود.

حسن محمدی بازدید : 342 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)
دوست دارم تو مرد زندگی ام باشی ،توقع زیادیست که احساس مسئولیت کنی؟
همسر من مرد 30 ساله ایست که هنوز در حال وهوای کودکی مانده است. تحصیل کرده است و موقعیت اجتماعی خوبی دارد.اما از همان ابتدای ازدواج مان متوجه برخی رفتارهای مشکوکش شدم. او بیش از حد تصور به پدرش وابسته است. پدرش هم مرد خوبیست اما تسلط کامل او به زندگی ما ، آزارم می دهد. قبلا شنیده بودم ممکن است ارتباط عروس و مادر شوهر با هم دچار مشکل شود و یا مادر شوهر در زندگی دخالت کند اما فکر نمی کردم وابستگی به پدر هم بتواند مشکل ساز شود. شوهرم با پدرش کار مشترک دارد و در حقیقت حقوق بگیر اوست.

پدر شوهرم به تمام خرج ها و کارهای زندگی ما واقف است تا جایی که همسرم به من می گوید اگر چیزی می خواهم به او بگویم. وقتی بیمار می شوم ، جای پسرش مرا به دکتر می برد. در رابطه با چینش خانه مان هم نظر می دهد. گاهی فکر می کنم بجای همسرم با او طرف هستم.نمی دانم چگونه شوهرم را متوجه این موضوع کنم که دوست دارم او مرد زندگی ام باشد نه پدرش! نمی دانم باید چه رفتاری داشته باشم؟
حسن محمدی بازدید : 442 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

همیشه صحبت از حساسیت و آلرژی بهاره به میان می‌آید غافل از اینکه پاییز هم دست‌کمی از بهار ندارد و تا می‌تواند آتش به پا ‌می‌کند. این را از عطسه‌ها و سرفه‌ها و آبریزش بینی مداوم افراد مستعد می‌توان فهمید.

 

اگر شما هم جزء کسانی هستید که یا خودتان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید یا اطرافیان‌تان چنین مشکلی دارند، حتما با علائم آن آشنایی دارید. حساسیت‌های پاییزه شباهت زیادی با سرماخوردگی دارند.

 

این قبیل حساسیت‌ها طیف گسترده‌ای از افراد را تحت‌تاثیر قرار داده و هزینه‌های درمانی سنگینی را به کشورها تحمیل می‌کند به‌طوری که آمارهایی که از جامعه آمریکا به دست آمده بیانگر این مطلب است که بیش از 35 میلیون آمریکایی با حساسیت‌های پاییزه دست به گریبانند که هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد دلار را به اقتصاد این کشور تحمیل می‌کند.

حسن محمدی بازدید : 585 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

همیشه صحبت از حساسیت و آلرژی بهاره به میان می‌آید غافل از اینکه پاییز هم دست‌کمی از بهار ندارد و تا می‌تواند آتش به پا ‌می‌کند. این را از عطسه‌ها و سرفه‌ها و آبریزش بینی مداوم افراد مستعد می‌توان فهمید.

 

اگر شما هم جزء کسانی هستید که یا خودتان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید یا اطرافیان‌تان چنین مشکلی دارند، حتما با علائم آن آشنایی دارید. حساسیت‌های پاییزه شباهت زیادی با سرماخوردگی دارند.

 

این قبیل حساسیت‌ها طیف گسترده‌ای از افراد را تحت‌تاثیر قرار داده و هزینه‌های درمانی سنگینی را به کشورها تحمیل می‌کند به‌طوری که آمارهایی که از جامعه آمریکا به دست آمده بیانگر این مطلب است که بیش از 35 میلیون آمریکایی با حساسیت‌های پاییزه دست به گریبانند که هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد دلار را به اقتصاد این کشور تحمیل می‌کند.

حسن محمدی بازدید : 317 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

اخبا رورزشی - ماست برای موی سر معجزه می‌کند

از امروز باید دیدمان را نسبت به این که چرا ماست استفاده می کنیم عوض کنیم و این خوراکی خوشمزه را معجزه ای برای موهایمان بدانیم.

به گزارش شفاآنلاین، پروتئین موجود در ماست یکی از عوامل موثر در بهبود رویش مو است. از امروز باید دیدمان را نسبت به این که چرا ماست استفاده می کنیم عوض کنیم و این خوراکی خوشمزه را معجزه ای برای موهایمان بدانیم.

1 - موها را تقویت می کند

حسن محمدی بازدید : 167 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

پرتویی از سيره و فضایل باقرالعلوم علیه السلام
حضرت امام محمّد باقر(عليه السلام) اوّل ماه رجب، يا سوم صفر سال 57 هجرى قمرى در مدينه متولّد گرديد.پدر بزرگوارش، حضرت على بن الحسين ، زين العابدين(عليه السلام)، و مادر مكرّمه اش ، فاطمه معروف به «امّ عبدالله» دختر امام حسن مجتبى مى باشد.از اين رو، آن حضرت از ناحيه پدر و مادر به بنى هاشم منسوب است.


شهادت امام باقر(عليه السلام) در روز دوشنبه 7 ذيحجّه سال 114 هجرى قمرى در 57 سالگى، به دستور هشام بن عبدالملك خليفه اموى، به وسيله خوراندن سمّ، اتّفاق افتاد و مزار شريفش در مدينه در قبرستان بقيع مى باشد.آن حضرت يكى از اطفال اسير فاجعه كربلا مى باشد كه در آن وقت سه سال و شش ماه و ده روز از سنّ مباركش گذشته بود.

حسن محمدی بازدید : 494 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 اخبارسیاسی  -  نوار حرفهایم در عملیات خیبر پیدا نشد
مصاحبه صریح هاشمی درباره جنگ

تا مدتی که من فرمانده جنگ نبودم. دو، سه عملیات مثل رمضان و والفجر مقدماتی انجام شد که ناموفق بود. در همان چند عملیات هم بین ارتش و سپاه اختلاف افتاد.ارتش می خواست کلاسیک بجنگد و سپاه هم اصل غافلگیری را انتخاب کرده بود. بالاخره ضرورت پیدا کرد که کسی در آنجا باشد و جنگ را فرماندهی و این اختلافات راحل کند که من از سوی امام به عنوان فرمانده جنگ انتخاب شدم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای صریح با سایت شخصی خود به بیان ناگفته هایی از 8 سال دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن کامل این مصاحبه در پی می آید:

حسن محمدی بازدید : 165 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

اي كرمت در ازل اول عطا

 

 

لطف الهي به الهي زار

نيز اميد است دهد وصل يار

 

عشق مرا سوي نگار آورد

سوي بهشت رخ يار آورد

 

يك نظر آن دلبر مهوش كند

عاقبت كار مرا خوش كند

 

از مي آن ساقي شيرين لبم

مست كند صبح نمايد شبم

 

درگذرد ازگنهم لطف دوست

لطف، چنين پرگنهي را نكوست

 

كس نه طلب كار ز لطف دوست

لطف،‌ چنين پرگنهي را نكوست

 

كس نه طلب كار ز لطف تو بود

ليك ترا بر همه لطف است وجود

 

اي كرمت در ازل اول عطا

زان كرم آمرز زما هر خطا

 

محو كن اي دوست گناه مرا

صبح كن اين شام سياه مرا

 

شاد كن از عشق،‌دل زار من

تا نگرد ديده رخ يار من

 

بر من رسواي ذليل و زبون

گمشده و كشتة اين نفس دون

 

رحمتي اي ساتر و غفّار من

درگذر از زشتي كردار من

 

هست شفيع من زار تباه

لطف تو و مهر رسول اله

 

گر نبود عشق تو سوداي من

واي من و واي من و واي من

 

مهر «علي» بر دلم افزون نما

شاد، به يادت، من دل‌خون نما

 

شاد، به يادت، من دل‌خون نما

وان دل پرمهر و رخ ماهشان

 

سينه‌ام افروز به نور يقين

با همه اخيار كنم همنشين

 

زنگ مرا از دل من پاك كن

جلوه در آيينة ادراك كن

 

در دو جهان ياد توام يار بس

روي توام جنّت و گلزار بس

 

بر ورقم كش خط غفران خويش

بر ورقم كش خط غفران خويش

 

منبع:andisheqom.com

حسن محمدی بازدید : 207 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
قمر در عقرب چیست؟ در پاکستان مردم در چنین روزهایی هیچ کار جدیدی انجام نمی دهند، آیا چنین عقیده ای درست است؟

در روایتی امام صادق(ع) می فرمایند: « هر کس در هنگامی که قمر در عقرب باشد، مسافرت یا ازدواج نماید، خیری نمی بیند». موضوع قمر در عقرب امری است که بر طبق آن فتوا داده شده است، ولی باید در نظر داشت که فتوا ویژه مواردی است که در روایت ذکر شده است (سفر، ازدواج)، و علاوه بر این، حکمی که در فتوا به آن اشاره شده است، کراهت است نه حرمت، از این رو برخی از فقهاء گفته اند: اگر امر اهم مانند اطاعت والدین ( مثلاً والدین به فرزند خود در روزی که قمر در عقرب است دستور سفر دهند) یا حج واجب، با این موضوع تنافی پیدا کند، آن امر اهم مقدّم می شود. در مورد معنای قمر در عقرب هم می توان گفت، احتمال آن که منظور از روایت امام (ع)، بودن ماه در صورت فلکی عقرب (نه برج عقرب) باشد، وجود دارد، اگر چه احتیاط به رعایت هردو (صورت فلکی و برج عقرب) هم خالی از وجه نیست.
حسن محمدی بازدید : 167 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
تصمیمات باکیفیت و سریع بهره‌وری سازمان را بالا می‌برند. مدیرعاملان علاوه بر اینکه خودشان تصمیمات مناسبی می‌گیرند باید توانایی تصمیم‌گیری تیمشان را نیز پرورش دهند، به تصمیماتی که استراتژی سازمانی را تقویت می‌کنند سرعت بخشند، و خود و تیشمان را برای گرفتن تصمیمات مهم و سرنوشت‌ساز آماده کنند.

در اینجا به 10 مرحله که مدیرعاملان می‌توانند از طریق آنها تصمیمات بهتری در سازمان خود بگیرند، اشاره شده است:

1) هر تصمیمی را نگیرید.
حسن محمدی بازدید : 218 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

شایعات پیرامون کشک زیاد است؛ مثلا می‌گویند هر ماستی که خراب و کپک زده است و تاریخ انقضایش گذشته، به کارخانه برمی‌گردانند و کشک می‌کنند. بعضی‌ها می‌گویند روی کشک‌های خشک به‌عنوان منبع کلسیم نمی‌توان حساب کرد زیرا به جای ماست، آرد و نشاسته دارند.

این بهانه ای شد تا با یک متخصص صنایع غذایی درباره تقلب های احتمالی در این ماده مغذی گفت‌وگو کنیم.

کشکی که در بازار موجود است، کشک واقعی است؟

حسن محمدی بازدید : 207 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

رویش موهای صورت یا ریش یکی از علائم بلوغ در پسران است. اما در مواردی فرد مذکر ریش در نمی آورد یا ریش های بسیار کم پشت و تنکی دارد. علت کم پشتی موی صورت آقایان دو دلیل می تواند باشد:


یکی از دلایل کم پشتی موی صورت آقایان این که به هیج وجه فولیکول مویی وجود ندارد. برای مثال در بعضی از نشانگان مثل هیپوتریکوزیس ارثی و مادرزادی چنین مشکلی وجود دارد و به طور ژنتیکی در بعضی از مردان و پسران خانواده قسمتی از ریش های فرد در نمی آید. در اغلب این موارد در قسمت های فاقد ریش فولیکول مو وجود ندارد و هیچ درمانی نمی تواند باعث رشد مو شود و تنها راه حل کاشت مو است. البته در موارد بسیار نادری که این تنک بودن غیر قرینه و محدود به منطقه ای کوچک باشد طبیعی به نظر می رسد ونیاز به درمان ندارد.

حسن محمدی بازدید : 173 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 

این یک غذای فوق العاده برای خانم باردار و نوزاد در حال رشد او است. این غذا سرشار از پروتئین، ویتامین های آ و ث و منیزیوم است.


مواد لازم :

تخم مرغ2 عدد
شیر3 قاشق چایخوری
 اسفناج1 پیمانه
 گوجه فرنگی1 عددد متوسط
پنیر سوئیسی2 قطعه خرد شده
روغن زیتون1 قاشق چایخوری
نمک و فلفلبه میزان لازم


طرز تهیه:

حسن محمدی بازدید : 201 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

چرا ایرانیان باستان آناهیتا را می‌پرستیدند؟
ایران از نظر جغرافیایی و آب و هوایی در منطقه‌ای واقع شده است که خشک بوده و همیشه با مشکل کم‌آبی و خشکسالی روبه رو شده است. سدهای قدیمی و آثار باقی مانده از شبکه‌های آبیاری و قنات‌ها، نشان می‌دهد که مردم ایران زمین همواره در صدد مقابله با بی‌آبی بوده‌اند. مشکل کمبود آب و وجود بیابان‌های خشک موجب حرمت گذاشتن مردم به آب شد، این اعتقاد تا همین امروز ادامه دارد.

 

ایرانیان، آب را مظهر روشنایی و نماد پاکی می‌دانند و کاربرد این اعتقاد را ما در آداب و رسوم مردم هم می‌بینیم. چنانچه، هنگام سفر رفتن مسافران، به دنبال آن‌ها، آب می‌پاشند. این علاقه‌مندی به آب حتی در خانه‌های ایرانیان هم دیده می‌شود. در ایران قدیم همه‌ی خانه‌ها حوض‌های داشتند که غالبا با کاشی‌های آبی فیروزه‌ای پوشیده شده بودند. از حوض و استخر در باغ‌ها و خانه‌های ایرانی عموما به عنوان ذخیره‌ای برای آب دادن به گیاهان و حیاط و ایوان‌ استفاده می‌کردند.

حسن محمدی بازدید : 224 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

کدام بیماری‌‌ها ناتوانی جنسی می‌آورند؟
اختلال در نعوظ عمدتاً بیماری عروقی است، ازاین روی هر مرضی که سبب اختلال در عروق بدن شود، می تواند منجر به اختلال نعوظ شدید در مردان شود. درادامه مهم‌ترین بیماری‌هایی که مردان را مستعد ابتلا به اختلال در نعوظ می کنند، به اختصار توضیح خواهیم داد.

 

دیـابـت
مرض قند یا دیابت یکی از شایعترین عوامل ایجاد کننده اختلال نعوظ در مردان است. دیابت با اثرات سوء روی عروق، اعصاب و بافت آلت تناسلی سبب اختلال در نعوظ می‌گردد. دیابت با اثرات سوئی که روی عروق دارد، عروق قلب را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و سبب نارسائی عروق قلب می‌شود.

برای 10 درصد مردانی که به علت اختلال در نعوظ به پزشک مراجعه می‌کنند، در بررسی‌ها مشخص می‌شود که از قبل مبتلا به دیابت بوده اند ولی نمی دانسته‌اند. 28 درصد مردان 59-20 ساله که مبتلا به دیابت نوع یک هستند، مبتلا به ناتوانی جنسی خواهند بود. هر سال که از ابتلای به بیماری دیابت می‌گذرد، 4.5 درصد احتمال ابتلا به ناتوانی جنسی افزایش می‌یابد. برای مثال در مردی که سابقه 10 ساله ابتلا به دیابت دارد، خطر بروز ناتوانی جنسی 45 درصد است.

 

افزایش چربـی خون

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 458
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 892
  • باردید دیروز : 370
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 7,847
  • بازدید سال : 94,760
  • بازدید کلی : 2,309,522
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند