loading...
حسن محمدی
آخرین ارسال های انجمن
مهدی صالحی بازدید : 235 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
دانشمندان عزیز اختراع ماشین زمان رو بیخیال شید
اگه میتونن ماشین مکان اختراع کنید..والااا.نیاز جوونا به این یکی خعلی بیشتره..:)))

.

.

.

.



جدیدا یه شباهت های خاصی من احساس میكنم

بین آرزوهام و تیكه آخر رانیه هلو
لامصب به هیچ كدومشون دست پیدا نمیكنم :|

.

.

.

.


دیشب بچه فامیلمون پیانو میزد یکی دیگه شونم گیتار!
منم سعی می‌کردم با تغییر ریتم دست زدن از 2 به 3 انگشتی،
هنرمُ به رخ جمع بکشم:)))

.

.

.

.


من فلج به دنیا اومدم ولی به زندگی امید داشتم تا اینکه سرطان گرفتم و شش ماه بعد فهمیدم ایدز دارم
از وقتی تو آزمایش آخرم فهمیدم دیابت دارم کاملا دپرس شدم
تا این که
کفش تن تاک خریدم :|
دیگه از ایدز و سرطان خبری نیس.تازه قراره تو مسابقات دوی استقامت هم شرکت کنم!

.

.

.

.


بچه 7ساله ايفون فايو اس دستشه خدا شاهده من هم سن اين بودم تنها خواستم از خانوادم اين بود وقتي خيار پوست ميکنن منو صدا کنن پوست خيارارو بخورم

.

.

.

.

مامانم تازه ياد گرفته اس.ام.اس بده
واسم نوشته : آيا براي ناهار مي آيي؟
جواب دادم :آري مي آيم!
نوشته :از خودت مراقبت کن!
جواب دادم :مادر تو را بسيار دوست دارم!
نوشته :فرزند صالح گلي است از گلهاي بهشت!

خدايا اين شادي هارو از ما نگير 
.
.
.
.
لان وضعيتي شده که
چشم اون دسته از خانوما که پوتين خريدن (تا زير گلوشون) بيشتر به آسمونه
تا اون کشاورزايي که نگران محصولاشونن ! 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایتی با امکانات بروز - با آپدیت هفتگی - با تبادل اطلاعات و آماده برای تبادل اطلاعات در مورد صنعت لبنیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این سایت تا چه حد انتظارات شما رو برآورده کرده؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2970
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 288
  • آی پی امروز : 494
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 1,000
  • باردید دیروز : 370
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,370
  • بازدید ماه : 7,955
  • بازدید سال : 94,868
  • بازدید کلی : 2,309,630
  • کدهای اختصاصی


    ختم صلوات

    ابزار نمایش اوقات شرعی

    وضعیت آب و هوا

    حديث تصادفی

    آیه الکرسی
    ترجمه آیه الکرسی
    خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. * در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند